Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Wielka Lista Rzeczy, Które Chcielibyśmy Dodać/Zmienić
Autor Wiadomość
Mrocza 


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 249
Skąd: Lublin
Wysłany: 12-03-2012, 21:21   

Widzieliście grafikę w grze Prince of Persia (2008). To jest właśnie przykład gierki o grafice celowo modyfikowanej. Według mnie twórcy trafili z tym w dziesiątkę. Jednak wielu krytyków potępiło grę za grafikę.
 
 
     
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 12-03-2012, 21:26   

Mrocza napisał/a:
Jednak wielu krytyków potępiło grę za grafikę.


Oj, nie tylko... Są źli, bo całkowicie zmienili fabułę i trochę sposób rozgrywki. IMO dobrze twórcy zrobili... Zawsze coś świeżego w branży, a świetnej trylogii nie byłoby sensu kontynuować na siłę...
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
Mrocza 


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 249
Skąd: Lublin
Wysłany: 12-03-2012, 21:31   

Ale przecież kontynuowali wcześniej zamkniętą trylogię wypuszczając Zapomniane Piaski.
 
 
     
Madman07


Wiek: 28
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 133
Skąd: Ze Stargate ;]
Wysłany: 12-03-2012, 21:35   

Grafika niezła, taka colobotowa w tym Prince of Persia. Z tego co moje oko widzi to są używane shadery typu DoF, Bloom, Bumpmap, Specmap, i jakiś wyostrzacz. Ciekawie. Gdyby tak nowy Colobot wyglądał to nie dość że grafika świetna to i wpada w klimaty dla młodszych osób. Niestety zaraz zaczną się kłótnie o słabe GPU :(
_________________

"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled."
 
     
PoxiPol 
Chicken


Wiek: 23
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 146
Skąd: UK
Wysłany: 12-03-2012, 21:45   

To dodamy mozliwosc wylaczenia niepotrzebnych zabawek. Depth of field mowie nie. Bloom ograniczony.
Popatrzcie na Red Steel 2. Gra na ograniczonej konsoli. Wyolbrzymiony efekt Pronce of Persia, dla tych co niezbyt rozumieja : P
 
 
     
Schocker 
Wants cookies!


Twoja ulubiona misja: Hmm... All.
Pomógł: 3 razy
Wiek: 22
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 177
Skąd: Wadowice
Wysłany: 12-03-2012, 22:48   

PoxiPol napisał/a:
Bloom ograniczony.


Ale musi być, bardzo przyzwoity efekt, choć racja, łatwo z nim przesadzić. :) Bumpmapping jest równie ciekawą opcją, a zawsze można wypuścić grę z konfiguratorem przy instalacji - coś w stylu:
Kod:
[ ] Grafika wysokiej jakości - dla komputerów sprzed ostatnich X lat, zalecane...
[ ] Grafika średniej jakości - dla....


Edit: Nie zauważyłem ostatniego postu na poprzedniej stronie.
PoxiPol napisał/a:
Co byscie powiedzieli, gdyby pojsc w krok Banjo-Tooie?


Tak, tak! Uwielbiam całą serię Banjo-Kazooie, a Banjo-Tooie to, wbrew pozorom, całkiem rozbudowana gra. Podpisuję się pod tym pomysłem. ^^
_________________
But there's no sense crying over every mistake, you just keep on trying 'till you ran out of cake -GlaDOS
 
 
     
PoxiPol 
Chicken


Wiek: 23
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 146
Skąd: UK
Wysłany: 12-03-2012, 22:56   

Mam nadzieje ze wiesz co mam na mysli. To ze wszystkie twoje mozliwosci z toba zostaja, a tylko uczysz sie nowych. Rzecz ktora mnie denerwuje pomiedzy kazdymi pokemonami, zelda, czy Final Fantasy : P
 
 
     
Schocker 
Wants cookies!


Twoja ulubiona misja: Hmm... All.
Pomógł: 3 razy
Wiek: 22
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 177
Skąd: Wadowice
Wysłany: 12-03-2012, 23:08   

Tak, tak, rozumiem, uwielbiam całą serię przygód Banjo i Kazooie. :)
Największym problemem w COLOBOCIE była... obecność pająków. Mam arachnofobię, wszystkie misje z nimi związane albo zwyczajnie pomijałem, albo, przy przypływie dużej odwagi, przechodziłem z przymrużonymi oczami.
_________________
But there's no sense crying over every mistake, you just keep on trying 'till you ran out of cake -GlaDOS
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 12-03-2012, 23:28   

@up: podmień modele na sześciany
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
PoxiPol 
Chicken


Wiek: 23
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 146
Skąd: UK
Wysłany: 13-03-2012, 15:13   

Uuu, ciekawy pomysl do gry, mozliwosc latwiejszego podmieniania modeli, tekstur, itp : ) Bylo by to przydatne do modowania np : P
 
 
     
lukas_j 
Geek
127.0.0.1<-hack


Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 187
Skąd: localhost
Wysłany: 15-03-2012, 12:51   

Jakiś program do tego zrobić można by było :)
_________________
Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania!
 
 
     
PoxiPol 
Chicken


Wiek: 23
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 146
Skąd: UK
Wysłany: 27-03-2012, 12:46   

Chcialbym zobaczyc troszku wiecej elementow sandboxa.
Np trekowanie po planetcie, dzieki czemu mozemy sie dowiedziec o historii planety czy cywilizacji. Albo odkryc co jeszcze roboty robily wczesniej na tych planteach, przed problemami. Pomagaly by nam wtedy slady, zniszczona zielenizna na planecie jungli np, czy szczatki i rysunki na scianach. Moglbym sie zajac planowaniem takich miejsc u znalezisk, ale to zalezy od was, czy wam sie pomysl podoba.


// Twój post bardzo ciężko zrozumieć. Mógłbyś nad nim popracować? - Raptor
Tak to jest gdy pisze posty na lekcji : P Do tego na notebooku gdzie na myszke sie dmuchnie i klika w srodku tekstu.
Ostatnio zmieniony przez Raptor 27-03-2012, 15:14, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 27-03-2012, 13:37   

PoxiPol napisał/a:
[...] mozemy sie dowiedziec czenam nie zrobil, nby peedrun gos wiecej, do sp historia planety czy cywilizacji. Algdzie przeszle roboty bo miejsca byly.

Nic nie zrozumiałem...
_________________
Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC?
 
 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 27-03-2012, 19:36   

O. Teraz jest zrozumiałe. I mnie się nawet Twój pomysł bardzo podoba. Uwielbiałem odkrywać tzw. "użyteczne pozostałości" po poprzedniej ekspedycji i wyobrażać sobie niestworzone historie :-) . Sam już jednak nie wiem czy będziemy robić remake/reboot czy kontynuację CoLoBoT'a? Jakoś nie mogę się zdecydować, jak powinienem się nastawić podczas pisania fabuły i później scenariusza. Może lepiej zająć się najpierw technicznymi sprawami niż wszystko na raz? Przynajmniej się będę mógł skupić na dalszej nauce programowania.
_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012