Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Wielka Lista Rzeczy, Które Chcielibyśmy Dodać/Zmienić
Autor Wiadomość
ison


Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 23
Wysłany: 09-03-2012, 22:05   

Moim zdaniem pomysł z jakimiś nowymi sposobami przemieszczania się astronautą jest ciekawy, tylko że wtedy mapy powinny być ~10 razy większe żeby była większa swoboda. Tym samym byłoby więcej zabawy z odkrywania jakichś pozostałości po poprzednich ekspedycjach w ciemnych zakątkach mapy.
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 09-03-2012, 22:08   

ison napisał/a:
mapy powinny być ~10 razy większe żeby była większa swoboda
Nieskończone mapy + generowanie reliefa fraktalem? :)

----

Cytat:
Wtedy to jeszcze wyobraznia upiekszala grafike, bo zylo sie w surrealismie
Nie wiem co brałeś ale chcę to...
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
PoxiPol 
Chicken


Wiek: 23
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 146
Skąd: UK
Wysłany: 09-03-2012, 22:36   

Ukryte kolonizacje, mozliwosc znalezienia artefaktow? Fajnie by bylo : D W kampanie i tak na pewno nie beda grali w szkolach jak cos, wiec mozemy sie rozkrecic!
 
 
     
Emxx52 
W istocie


Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 207
Skąd: Z istotnych pobudek
Wysłany: 09-03-2012, 22:42   

Jakby co to grafika w Colo nie jest aż taka zła.. Co więcej spotkałem się z grami młodszymi, które są od niego bardziej kanciaste... Colobotowa grafika nie jest mdła, ani nie gryzie w oczy... Jest po prostu zabawnie przyjemna...
_________________
Windows w szacie Linuxa
 
     
Mrocza 


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 249
Skąd: Lublin
Wysłany: 09-03-2012, 22:43   

PoxiPol napisał/a:
na kompeie ktory ojciec naprawial byl Colobot...

Co to znaczy? Czy ty użyłeś czasu zaprzeszłego? :shock:

Nie mierzcie na razie zbyt wysoko panowie.
Colobot jeszcze nie działa na systemach uniksowych... A chyba powinien. Ta kampania to odnosi się do COLOBOT 2/Colonization, a my nie mamy nawet CMP.
 
 
     
Emxx52 
W istocie


Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 207
Skąd: Z istotnych pobudek
Wysłany: 09-03-2012, 22:43   

Hmm... Czy ja przypadkiem nie wspominałem już o generowaniu mapy... No, co prawda nie z fraktali...
_________________
Windows w szacie Linuxa
 
     
ison


Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 23
Wysłany: 09-03-2012, 22:51   

adiblol napisał/a:
Nieskończone mapy + generowanie reliefa fraktalem? :) .

ooo tak :D Minecraft z astronautą, gigantycznymi mrówkami i robotami do programowania, brzmi obiecująco.

Ostatnio zaciekawiło mnie ile średnio fps wyciąga colobot na moim lapku, jak na tak starą grę to ~80 fps to nie jest zbyt dobry wynik. Trzeba jednak uważać żeby nie przesadzać z wielkością mapy i zdejmowaniem limitu na roboty, chyba że nowy colobot nie będzie wycelowany w starsze kompy ;)
 
     
Berserker 
Dark Ness


Twoja ulubiona misja: Ofrenia
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 496
Skąd: Bigos
Wysłany: 10-03-2012, 11:41   

Cytat:
Colobot jest grywalny. I co z Ciebie za fan Colobota, jeśli bez programowania ta gra jest dla Ciebie gówniana?

Fan realistyczny. Po prostu jestem szczery, ta gra dla mnie bez programowania jest daleko w tyle w porownaniu do innych.
_________________
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 10-03-2012, 14:33   

ison napisał/a:
Minecraft z astronautą, gigantycznymi mrówkami i robotami do programowania, brzmi obiecująco.
Nie, bo pozycje będą się wyrażały liczbami wymiernymi a nie całkowitymi. Swoją drogą na forum Minetest (open source klon Minecrafta) napisałem że fajna byłaby możliwość programowania w grze :mrgreen:
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
PoxiPol 
Chicken


Wiek: 23
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 146
Skąd: UK
Wysłany: 10-03-2012, 20:16   

Nie zgadzam sie co do generowanych map. Ok, moze w jakis sposob, ze poza terenem misji sie zaczyna generowac, i po jakims czasie wracamy do bazy (bo to w koncu mniejsza planeta od Ziemi)
 
 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-03-2012, 20:32   

Generowane mapy mogą być, ale chciałbym zaproponować okrągłe mapy ( żeby się dało przejść dookoła, jak na Ziemi ;) )
_________________
Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC?
 
 
     
lukas_j 
Geek
127.0.0.1<-hack


Twoja ulubiona misja: nie wiem, lubie wiekszosc :)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 187
Skąd: localhost
Wysłany: 12-03-2012, 19:20   

krzys_h - to byłoby bardzo trudne do zrobienia... i zobacz jakie wielkie by musiały być te planety zeby było to realistyczne...
_________________
Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania!
 
 
     
PoxiPol 
Chicken


Wiek: 23
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 146
Skąd: UK
Wysłany: 12-03-2012, 19:39   

Dlaczego ma cos niby byc realistyczne? To jest gra. Popatrz na Saints Row 3. Nie poszli w glupi 'realism' GTA, i tak naprawde wyglada na karykature, ww gry.
I wlasnie gry, ktore sie nie biora na powaznie, sa najlepsze : )
 
 
     
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 12-03-2012, 19:52   

Cytat:
I wlasnie gry, ktore sie nie biora na powaznie, sa najlepsze : )


DOKŁADNIE! Powtórzę słowa, które już kiedyś komuś powiedziałem: rzygać mi się chce tą fotorealistyczną grafiką. Od gier oczekuję oderwania się od nudnej codzienności. Realizm mam w normalnym życiu.
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
PoxiPol 
Chicken


Wiek: 23
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 146
Skąd: UK
Wysłany: 12-03-2012, 21:18   

Grajac w Colobota, przypomnialem sobi ejak lubie efekt naglego ladowania kosmonauta. Taki czerwono czarny dym leci wtedy z silnika, ale tak to fajnie wyglada : P

Nasi obcy, ni epowinni wygladac na krwiozerczych, a bardziej jak mrowka Mrocze, moze nawet z fajnymi oczami : P

Co byscie powiedzieli, gdyby pojsc w krok Banjo-Tooie? Teraz, budujac research station, tylko nowe rzeczy mozna wynalesc, cala reszte mamy. Wtedy mozna by bylo robic wynalazki na podstawie Os, i Pajakow, i Robakow, bo na naszej drodze beda nowe szkodniki i wrodzy. Nowe roboty wtedy to by byl jakas mala szybka mina, ktora uruchamia tylko pierwszy program, ktory jest wysylany przz innego robota matke : ) Wtedy bysmy juz uczyli uzywac send() i recieve(). To by byl odzieki pajakom. Do tego Roboty, ze skrzydlami dziek iczemu nie musza ladowac,ale baterie szybciej traca. Robot ktory przenosi dla nas inne roboty, powoli, ale moze nosic 4 roboty na raz, i uzywa malo baterii, a tamte 4 roboty nic nie traca. Mozna by bylo tego uzyc gdy juz bedziemy robic wieksze mapy. Radary powinny nam odkrywac teren, aby ne ibylo ze peirwsze co, to dajemy robotowi do pracy by szukal titanium ore.
Prosze, nie zmieniajcie tego ze losowo na planetach nagle sa kulki tytanu. To serio dodaje tego klimatu, i nam upraszcza sprawe ; ) Nie chcemy robotw ktore kopia, i robotow ktore nosza. Nie mam na mysli tych wykrywaczow, gdzie pozniej sie robi drill, czy co tam bylo. To bylo w porzo.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012