Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Kontakt z EPSITEC
Autor Wiadomość
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 20-01-2012, 18:20   

Tylko, że kod CMP działa tylko na najnowszej wersji Manty (na angielskiej chyba nie pójdzie)
_________________
Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC?
 
 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 20-01-2012, 18:22   

krzys_h napisał/a:
Tylko, że kod CMP działa tylko na najnowszej wersji Manty (na angielskiej chyba nie pójdzie)

Mamy możliwość, by to sprawdzić? Jedyna angielska wersja, z którą miałem do czynienia, to DEMO...

[ Dodano: 20-01-2012, 18:23 ]
Albo wyślijmy im polską ;-) .
_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 20-01-2012, 18:28   

Problem z CMP może leżeć gdzieś w metodzie Write klasy object, nie testowałem tej funkcji przed użyciem jej.
_________________
Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC?
 
 
     
Mrocza 


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 249
Skąd: Lublin
Wysłany: 20-01-2012, 18:38   

Macie dzisiejszy wieczór i całą sobotę na doprowadzenie CMP do odpowiedniego stanu. W niedzielę pasuje to już wysłać.
Mam przetłumaczyć na angielski informację o Col. napisaną przez Krzysia_h?
 
 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 20-01-2012, 19:03   

Kod:
nowyobjekt->objaddr=GetObjectAddressByID(process, msg_update.objid);

i
Kod:
nowyobjekt->objaddr=GetObjectAddressByID(process, msg_update.objid*2);

to różnica :P Ruszała się bateria robota zamiast robota. Już coś działa, ale jeszcze nie do końca.

[ Dodano: 20-01-2012, 20:21 ]
Jednak nie działa :( Ale daję kod bo piszę do adiblola i DemoLisHa.

Colobot MP.rar
Pobierz Plik ściągnięto 43 raz(y) 1,21 MB

_________________
Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC?
 
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 20-01-2012, 20:54   

ohai.

W CMP nie pomogę bo w ogóle nie mam Window$a.
Posiadam natomiast skompilowane Colonization pod Linuksa - wystarczy wrzucić 1 plik wykonywalny no i dane.

Musimy postarać się aby dostać kod na licencji GPL, MPL, BSD lub X11.
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Mrocza 


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 249
Skąd: Lublin
Wysłany: 21-01-2012, 07:42   

At the outset we wanted to
thank you for your reply.
We did not expected such
a quick response from you. Who
are we? The
vast majority of our users is still
studying at different universities
or attending high schools. We are
able to work with our projects
only during
free time. Therefore, the
completion of anything in a
relatively short period of time is
rather impossible. We now have
350 registered members and only
some of them are
active, which is now less than
10%. Please notice that few people
still remember
the colobot. We think that this
game is undervalued. With a little
support our forum project called
"Colonization" may radically
change that situation. This project contains elements
similar to those in colobot. We
have many ideas, but we do not have any
experience in creating games.
So far, we have created an
absolute basis, using the Irrlicht
engine. The project works on
both Windows and Linux. It is
characterized by a much better
graphics. In the attachment we are sending a few pictures of
the PracticeBot.
 
 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 21-01-2012, 09:26   

adiblol napisał/a:
W CMP nie pomogę bo w ogóle nie mam Window$a.

Chodziło mi głównieo problemy typu niezainicalizowana zmienna itp. Poza tym jest już sposób na colobota na wine: http://www.colobot.cba.pl...p?p=18008#18008

adiblol napisał/a:
Posiadam natomiast skompilowane Colonization pod Linuksa - wystarczy wrzucić 1 plik wykonywalny no i dane.

Wrzuć na SVN, nawet jak teraz nie wyślemy to pewnie się przyda, jeśli zainteresują się ty projektem.

adiblol napisał/a:
Musimy postarać się aby dostać kod na licencji GPL, MPL, BSD lub X11.

To napiszmy to w liście!

@Mrocza:
1. Nie jest napisane, że nie wspomożemy ich finansowo
2. Nie wiem czy jak napiszemy, że nie mamy doświadczenia w tworzeniu gier, to dadzą nam kod gry colobot
_________________
Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC?
 
 
     
Mrocza 


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 249
Skąd: Lublin
Wysłany: 21-01-2012, 09:36   

Wolałbym napisać o tym że nasze forum nie generuje żadnych zysków zamiast bezpośrednio pisać, że kasy od nas nie dostaną. Trzeba to przekazać delikatnie.
Brak doświadczenia w tworzeniu gier zastąpie małym doświadczeniem w tworzeniu gier. Wystarczy zamienić słowo "any" na "much".

[ Dodano: 21-01-2012, 09:44 ]
Albo raczej na "enough".
 
 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 21-01-2012, 10:02   

Dobrze byłoby napisać też, że PracticeBot to nowy projekt, powstały specjalnie na potrzeby Colonization. W zdaniu o nim, nie ma tych informacji.
_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
Mrocza 


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 249
Skąd: Lublin
Wysłany: 21-01-2012, 10:31   

Chodzi o to, że powstał od zera? Które screeny powinniśmy wysłać?
 
 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 21-01-2012, 11:02   

Mrocza napisał/a:
Chodzi o to, że powstał od zera? Które screeny powinniśmy wysłać?

Tak. Dzięki Madmanowi07 i mojemu projektowi. W załączniku przedstawiam Wam galerię, którą udało mi się sklecić z tego, co znalazłem. Wybierajcie, co należy im pokazać i dajcie odpowiednią kolejność i podpisy.

[ Dodano: 21-01-2012, 11:18 ]
Pozwoliłem sobie trochę poprawić obecny tekst Mroczy, jeśli może trochę w czymkolwiek pomóc. Przypominam w nim, że Colonization to nazwa nieoficjalna. Niewiele zdziałałem, ale może się przyda?

Kod:
At the outset we want to thank you for your reply. We did not expected such a quick response from you.

Who are we? The vast majority of our users is still studying at different universities or attending high schools. We are able to work with our projects only during free time. Therefore, the completion of anything in a relatively short period of time is rather impossible.

We now have 350 registered members and only some of them are active, which is now less than 10%. Please notice that few people still remember the CoLoBoT and have some experience. We think that this game is undervalued. With a little support our forum project called "Colonization" or "C-World" may radically change that situation. This project contains elements similar to those in CoLoBoT. We have many ideas, but we do not have enough experience in creating games. So far, we have created an absolute basis, using the Irrlicht engine. The project works on both Windows and Linux. It is characterized by a much better graphics.

In the attachment we are sending a few pictures from the making  of "Colonization" with the new PracticeBot project.


[ Dodano: 21-01-2012, 12:10 ]
Pamiętajcie, że nie wolno Nam zaprzepaścić tej szansy. Musimy wypaść przekonująco.

Gallery.zip
Pobierz Plik ściągnięto 51 raz(y) 1,29 MB

_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
Mrocza 


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 249
Skąd: Lublin
Wysłany: 21-01-2012, 12:14   

Więc pierwszą część mamy już zrobioną. Teraz trzeba dorzucić coś o CMP i jakieś zakończenie.
Może jeszcze dodać takie zdanie: Unfortunately we are not able to support you financialy, our forum generates no profit. Albo coś w tym stylu. A może raczej nie. Nie wiem.
 
 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 21-01-2012, 12:46   

Jak myślicie, czy ten załącznik będzie w porządku? Poprawiłem trochę kolejność i kilka usunąłem.

Nie lepiej wysłać im też windowsową wersję Colonization? Źródło sobie możemy odpuścić.

The Making Of Colonization (C-World).zip
Pobierz Plik ściągnięto 101 raz(y) 1,21 MB

_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
Mrocza 


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 249
Skąd: Lublin
Wysłany: 21-01-2012, 15:25   

Niestety nie mam teraz dostępu do komputera, a na telefonie nie mogę otworzyć zipa.

I co z CMP? Trzeba coś napisać.

[ Dodano: 21-01-2012, 15:38 ]
Właśnie sobie znalazłem Java J2ME zip extractor ale jest spakowany w zipie. :-D

Może lepiej nie wysyłać samego Colonization a tylko screeny?
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012