|
Forum - Polski Portal COLOBOTa |
|
|
Colonization |
Autor |
Wiadomość |
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 07-09-2011, 18:44
|
|
|
Czyli teraz będziemy dyskutować o nazwie? Scenariusz do nazwy C-World: ludzie są podłączeni do urządzenia typu Matrix napisanego w języku C. Wybraniec musi ich wyzwolić bla bla bla... <joke> Po prostu wrzucę ikonę bez nazwy. BTW ten temat, i dział nazywają się "Colonization". |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
|
|
|
|
Raptor
Clever Girl
Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 432 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: 07-09-2011, 19:46
|
|
|
Dobra, Colonization będzie naszą nazwą kodową tej gry. Scenariusz jest wciąż w przygotowaniu, i jak zobaczymy co w nim będzie, wtedy pomyślimy nad oficjalną nazwą. |
_________________ - Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...
|
|
|
|
|
krzys_h
Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 20 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 09-09-2011, 21:45
|
|
|
W kwestii nazwy proponuję kombinować dodając coś co Colonization np. "Planet Colonization" itp, ale to rzeczywiście będzie zależało głównie od fabuły.
Natomiast mi wlaśnie udało się skompilować Hello World i lekko go zmodyfikować.
Udostępniam również kod: Pastebin
Adiblol, sprawdź co trzeba zmienić żeby to się skompilowało na linuksie (bo myślę, że Colonization będzie wieloplatformowy, czyż nie?).
PS. Kod ma równo 100 linijek |
_________________ Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC? |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 10-09-2011, 17:07
|
|
|
krzys_h napisał/a: | sprawdź co trzeba zmienić żeby to się skompilowało na linuksie (bo myślę, że Colonization będzie wieloplatformowy, czyż nie?). | Chyba nic nie trzeba zmienić , zaraz skompiluję.
[ Dodano: 10-09-2011, 17:35 ]
Nic nie zmieniałem w kodzie. Skompilował się...
Kod: | adiblol@hydrogen:~/Projects/Colonization$ g++ -g -I /usr/include/irrlicht/ -l Irrlicht -o test main.cpp |
Przy hardware'owej akceleracji wystąpił segfault.
Kod: |
#0 0x00000000 in ?? ()
#1 0xb7304f5c in intel_update_tex_wrapper_regions (intel=0x8066880, irb=0x8431398, intel_image=<optimized out>)
at intel_fbo.c:573
#2 0xb7305c5f in intel_wrap_texture (texImage=0x83ac7b0, ctx=0x8066880) at intel_fbo.c:617
#3 intel_render_texture (ctx=0x8066880, fb=0x83d48f0, att=0x83d4ad0) at intel_fbo.c:722
#4 0xb732c83d in _mesa_set_texture_attachment (ctx=0x8066880, fb=0x83d48f0, att=0x83d4ad0, texObj=0x83adaa0,
texTarget=3553, level=0, zoffset=0) at main/fbobject.c:362
#5 0xb732c958 in framebuffer_texture (zoffset=0, level=0, texture=2, textarget=3553, attachment=36064, target=36160,
caller=0xb7531bd2 "2D", ctx=0x8066880) at main/fbobject.c:1948
#6 framebuffer_texture (ctx=0x8066880, caller=0xb7531bd2 "2D", target=36160, attachment=36064, textarget=3553, texture=2,
level=0, zoffset=0) at main/fbobject.c:1852
#7 0xb732eea2 in _mesa_FramebufferTexture2DEXT (target=36160, attachment=36064, textarget=3553, texture=2, level=0)
at main/fbobject.c:2003
#8 0xb742f9b4 in _mesa_meta_check_generate_mipmap_fallback (ctx=0x8066880, target=3553, texObj=0x83adaa0)
at drivers/common/meta.c:2318
#9 0xb72ce66e in intelGenerateMipmap (ctx=0x8066880, target=3553, texObj=0x83adaa0) at intel_tex.c:83
#10 0xb737b184 in check_gen_mipmap (level=0, texObj=0x83adaa0, target=3553, ctx=0x8066880) at main/teximage.c:2284
#11 check_gen_mipmap (level=0, texObj=0x83adaa0, target=3553, ctx=0x8066880) at main/teximage.c:2376
#12 teximage (ctx=0x8066880, dims=2, target=3553, level=0, internalFormat=6408, width=512, height=256, depth=1, border=0,
format=32993, type=33639, pixels=0xb63cb008) at main/teximage.c:2501
#13 0xb737b879 in teximage (pixels=0xb63cb008, type=33639, format=32993, border=0, depth=1, height=256, width=512,
internalFormat=6408, level=0, target=3553, dims=2, ctx=<optimized out>) at main/teximage.c:2384
#14 _mesa_TexImage2D (target=3553, level=0, internalFormat=6408, width=512, height=256, border=0, format=32993, type=33639,
pixels=0xb63cb008) at main/teximage.c:2540
#15 0xb7e3a94a in irr::video::COpenGLTexture::uploadTexture(bool, void*, unsigned int) () from /usr/lib/libIrrlicht.so.1.7a
#16 0xb7e3c4de in irr::video::COpenGLTexture::COpenGLTexture(irr::video::IImage*, irr::core::string<char, irr::core::irrAllocator<char> > const&, void*, irr::video::COpenGLDriver*) () from /usr/lib/libIrrlicht.so.1.7a
#17 0xb7e24299 in irr::video::COpenGLDriver::createDeviceDependentTexture(irr::video::IImage*, irr::core::string<char, irr::core::irrAllocator<char> > const&, void*) () from /usr/lib/libIrrlicht.so.1.7a
#18 0xb7e17720 in irr::video::CNullDriver::loadTextureFromFile(irr::io::IReadFile*, irr::core::string<char, irr::core::irrAllocator<char> > const&) () from /usr/lib/libIrrlicht.so.1.7a
#19 0xb7e19cfb in irr::video::CNullDriver::getTexture(irr::core::string<char, irr::core::irrAllocator<char> > const&) ()
from /usr/lib/libIrrlicht.so.1.7a
#20 0x0804957b in main () at main.cpp:80
|
...podczas ustawiania tekstury: Kod: | node->setMaterialTexture( 0, driver->getTexture("textures/test.bmp") ); |
Na swrast i burningsvideo działa:
[ Dodano: 10-09-2011, 17:52 ]
K***A J****A W D**E MAĆ MŁOTEM PNEUMATYCZNYM Tekstury mi w ogóle przestały działać . W każdym programie/grze...
[ Dodano: 10-09-2011, 19:16 ]
Z'downgrade'owałem Mesę i Xorg'a i działa. Inną sprawą jest że tekstury dziwnie wyglądają ale to szczegół |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Madman07
Wiek: 28 Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 133 Skąd: Ze Stargate ;]
|
Wysłany: 11-09-2011, 00:36
|
|
|
Dziwinie wyglądają bo model i tekstury są w żałosnej jakości xD Jak przyjdzie lepszy model + bakaed normals + dużo większe teksturki to to będzie lepiej wyglądać |
_________________
"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled." |
|
|
|
|
adiblol
Administrator forum FLOSS FTW!
Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 1313 Skąd: pokój odsłuchowy
|
Wysłany: 11-09-2011, 01:52
|
|
|
Nie. Screenshot był robiony na swrast. Przy akceleracji sprzętowej ewidentnie coś się wali. |
_________________ 1Tbps Project && Telecomix Network
|
|
|
|
|
Speeder6
Zagrajmer
Twoja ulubiona misja: Ksionzyc nioch nioch :D
Wiek: 18 Dołączył: 22 Wrz 2011 Posty: 1 Skąd: Moskwa
|
Wysłany: 22-09-2011, 18:30
|
|
|
A może by nazwać grę :
CITCTC (cooperative initiative to conquer the cosmos) |
|
|
|
|
Zyper
Gość
|
Wysłany: 10-08-2012, 11:05
|
|
|
No i co?
Projekt upadł jak można było się spodziewać? |
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 10-08-2012, 11:38
|
|
|
Powiedziałbym raczej, że został "zawieszony". Dostaliśmy w końcu kod źródłowy oryginalnego CoLoBoTa, więc są teraz ważniejsze priorytety. |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
|
|
|
|
Mrocza
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 249 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 11-08-2012, 10:35
|
|
|
Skoro mamy prawo do nazwy Colobot 2 to nie ma sensu nazywać tego Colonization.
Projekt raczej nie upadł tylko uległ zmianie. |
|
|
|
|
Emxx52
W istocie
Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 207 Skąd: Z istotnych pobudek
|
Wysłany: 18-08-2012, 11:32
|
|
|
Colonization to nie Colobot 2, chyba cosik przeoczyłeś Mrocza |
_________________ Windows w szacie Linuxa
|
|
|
|
|
tomangelo
Dołączył: 11 Lip 2012 Posty: 32 Skąd: nieJestemBotem
|
Wysłany: 18-08-2012, 16:19
|
|
|
@Emxx52: Ale skoro można użyć nazwy Colobot 2 to można rozwijać projekt Colonization już jako nową część Colobota. |
|
|
|
|
Simbax
Mod
Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy Wiek: 22 Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 473 Skąd: z Leszna
|
Wysłany: 18-08-2012, 16:39
|
|
|
Nie łatwiej będzie po prostu zrobić kolejną część Colobota na tym samym, oczywiście zmodyfikowanym, silniku? W końcu mamy na to licencję. Poza tym ładniej to wygląda potem w recenzjach "gra stworzona na autorskim silniku..." |
_________________ http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog |
|
|
|
|
Mrocza
Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 249 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 19-08-2012, 10:26
|
|
|
Colonization to była tylko nazwa robocza bo nie mogliśmy tego nazwać Colobot 2. Teraz możemy! |
|
|
|
|
Emxx52
W istocie
Twoja ulubiona misja: Tropica
Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 207 Skąd: Z istotnych pobudek
|
Wysłany: 19-08-2012, 15:41
|
|
|
Jednak coś przeoczyłeś. Nie będę się powtarzał |
_________________ Windows w szacie Linuxa
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Wersja do druku
|
|
| |
|
|
|
|
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012 |
|
|