Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Colonization
Autor Wiadomość
Madman07


Wiek: 28
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 133
Skąd: Ze Stargate ;]
Wysłany: 05-06-2011, 20:25   

W takim razie trzeba będzie zająć się pisaniem własnych pojazdów, które nie będą potrzebowały nikogo do kierowania.

Modele wrzucę, ale nieco później (paczka ma 20mb a mam net zajęty nieco) i raczej na svn, żeby w razie czego nie wrzucać plików od poczatku...
_________________

"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled."
 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 05-06-2011, 22:02   

Czy w czasie jak mnie nie będzie ktoś mógłby rozrysować jak mógłby wyglądać HUD w naszej nowej grze? Znalazłem sposób na łatwe stworzenie go we flashu.
_________________
Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC?
 
 
     
Madman07


Wiek: 28
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 133
Skąd: Ze Stargate ;]
Wysłany: 09-06-2011, 18:54   

Coś ciężko to idzie:p

Badziewnie wyszło, ruda tytanu. Wszystko zrobione za pomocą tekstury, model to zwykła kulka:p Chyba SpecLevel jest za wysoki. No i badziewne oświetlenie bo dół jest czarny:p

_________________

"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled."
 
     
Thorin12 
Administrator forum
Cichy obserwator


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 134
Skąd: Wyspa Berk
Wysłany: 10-06-2011, 00:11   

W colobocie tytan był bardziej kanciasty, mogli go zrobić kulką (jak głowa astronauty) ale pewnie nie chcieli z jakiegoś powodu.
_________________
 
     
Madman07


Wiek: 28
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 133
Skąd: Ze Stargate ;]
Wysłany: 12-06-2011, 19:01   

Hmm, zajmę się tym później. Robiłem tez pewne testy nad nową teksturą osłony i wyszły nieźle (niestety nie mogłem osiągnąć losowej zmiany wzorów tekstury, ale się nie poddaję).

Tutaj nowy projekt robota na gąsienicach (które imo mi się nie podobają, chwytak to tylko szkic bez detali):


_________________

"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled."
 
     
Apus 


Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy
Wiek: 19
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 246
Skąd: ze wsi
Wysłany: 12-06-2011, 20:45   

@up S00p3r |-|yp3r o|00p3r s\/\/333t4ś|\|y pr0j3|<t |o0t4 |\|4 gąs|3|\||c4c|-|!!!!!!!!!!!!!!!111111jedenjeden :-D :-D :-D :-D :-D :-D :* :*:*:*:* xD xD xD xD xD xD
[pokemon_mode_off]
A tak na serio. Naprawdę niezłe. ;-)
 
     
Madman07


Wiek: 28
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 133
Skąd: Ze Stargate ;]
Wysłany: 12-06-2011, 21:47   

Przerobiłem gąsieniczki, teraz są w bardzo Colobot'owym stylu. Oraz mały prezent, już 4 gotowe pojazdy (tylko modele, bez uvmapy i tekstur).




A teraz kilka słów - brać się do pracy:D
_________________

"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled."
 
     
adiblol 
Administrator forum
FLOSS FTW!


Twoja ulubiona misja: porównywanie formatów audio
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 1313
Skąd: pokój odsłuchowy
Wysłany: 12-06-2011, 22:12   

Biorąc pod uwagę tempo prac nad Colobotem 2 który jest łatwiejszym projektem od robienia logiki gry od nowa to Colonization powstanie najwcześniej w 2018 roku...

Ciągle myślę nad CWorld'em i chyba idea pisania w C# była chybiona... chociaż łatwiej będzie mody zaimplementować niż w C++... A co do silnika etc... - co gdyby zrobić to w rodzaju Minecraft'a (tylko całkowite współrzędne, mało realistyczna fizyka)? Uprościłoby to silnik graficzny...

Ale jeśli użytkownicy tego forum są zaślepieni przez closed source to prędzej pomogą w Colonization niż CWorld...
_________________
1Tbps Project && Telecomix Network

 
 
     
Madman07


Wiek: 28
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 133
Skąd: Ze Stargate ;]
Wysłany: 13-06-2011, 00:20   

Cóż, ja się staram robić modele kiedy tylko mogę (właśnie zacząłem wakacje, wiec pójdzie lepiej). Ale odzew jest słaby, może trzeba by poszukać kogoś z zagranicy.

[ Dodano: 13-06-2011, 10:59 ]
A tutaj projekt dużego pojazdu na gąsienicach (dla każdego wyposażenia podstawa jest ta sama).




P.S. Adiblol, to "tylko" 7 lat. Na Duke Nukem Forever czekaliśmy chyba 12-14 :p
_________________

"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled."
 
     
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 13-06-2011, 11:27   

Madman07 napisał/a:
Na Duke Nukem Forever czekaliśmy chyba 12-14 :p


Ta, i wyszło na to, że większość fanów się zawiodło a gra dostaje oceny od 2 do 8. Jeśli coś jest długo robione to ludzie oczekują dopracowanego w 100% produktu. Na razie ta praca wam nie idzie. Nigdy nie szła...
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
Madman07


Wiek: 28
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 133
Skąd: Ze Stargate ;]
Wysłany: 13-06-2011, 14:08   

Simbax napisał/a:
Na razie ta praca wam nie idzie.


Ja tam swoją część odwalam, po prostu nie ma chętnych do stworzenia nowego Colobota :p
_________________

"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled."
 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 13-06-2011, 16:11   

Ja mam parę pomysłów odnośnie nowych obiektów. Myślę że większość się rozkręci jak przyjdą wakacje.

Obecnie uczę się korzystać z programów do obróbki filmów. Myślę nad jakąś reklamą na youtube



Cytat:
Ale odzew jest słaby, może trzeba by poszukać kogoś z zagranicy.

Istnieje English Board. Obcokrajowcy miło widziani. Szkoda że stare angielskie forum o colobocie już nie istnieje...
_________________

 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 13-06-2011, 16:44   

Ponieważ nieźle mi idzie nauka UnrealScript to niedługo zacznę pisać skrypty do naszych modeli aby stały się użytecznymi w grze, a nie tylko stojącymi, statycznymi obiektami :P
Przydałoby się też założyć to SVN, żeby Madman07 mógł wrzucić modele, bo nie będę miał na czym testować skryptów.

PS. W najbliższym głosowaniu na Użytkownika Miesiąca będę miał niezłą konkurencję. Hmm... Muszę coś ciekawego wymyślić... Może pierwsza misja? Tylko ciężko będzie zdążyć do środy... Gdyby głosowaie było trochę później to może byłoby łatwiej :P
_________________
Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC?
 
 
     
Madman07


Wiek: 28
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 133
Skąd: Ze Stargate ;]
Wysłany: 14-06-2011, 11:40   

Hmm, pomału rozkminiam Photoshopa także niedługo zacznę teksturować modele i wrzucać je na jakiś stworzony SVN. Najprawdopodobniej będzie to jakoś w niedziele (na razie korzystam z otwartego basenu póki mogę) :D Ponadto muszę jeszcze rozkminić jak robić pojazdy (modele). Udało mi się zaimportować pojazd wraz ze szkieletem do UDK, ale nie mogłem sprawić, żeby koła się obracały (byłem blisko).

[ Dodano: 14-06-2011, 20:58 ]
Po 1.5 godziny pracy mam takie coś, mały test sprawności. Tekstury bazowe będą nowe, dojdzie AO i kilka innych rzeczy, ale chyba nie jest źle jak na pierwszy raz z Photoshopem.

_________________

"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled."
 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 14-06-2011, 22:35   

A tu macie pierwsze menu do gry Colonization. Wiem, że nie wygląda zbyt ładnie, ale nie jestem grafikiem.

http://www.youtube.com/watch?v=dRHjaDi4K0c

PS. Sorki za jakość filmiku
_________________
Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC?
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012