Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Colonization
Autor Wiadomość
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 03-06-2011, 09:25   

Możliwe, że nawet dzisiaj wstawię swój projekt nowego PracticeBot. Muszę go tylko dopracować i zeskanować. Trochę to trwa, ale niestety czasu mało i każdy czegoś ode mnie potrzebuje.

EDIT: Dobra, oto on. Jest pokazany z pięciu stron. Starałem się zachować trochę starego stylu, dokładając trochę od siebie. Sprawę pióra rozwiązałem, ustawiając na podwoziu drobną aparaturę rysującą, która może mieć regulowaną grubość pisaka. Wystarczy, że otwór u dołu się rozszerzy. Nie jest idealny. Nie modeluję w 3D, więc może mieć kilka wad. Jeśli się Wam spodoba mój styl, to mogę to robić dalej.

PracticeBot.jpg
Plik ściągnięto 715 raz(y) 1,73 MB

_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
Apus 


Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy
Wiek: 19
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 246
Skąd: ze wsi
Wysłany: 04-06-2011, 11:55   

@cezar.512 Popraw wygląd tyłu i dorysuj inne kółka i będzie po prostu IDEALNY. :D
 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 04-06-2011, 12:21   

Serio? Jest AŻ tak dobrze, że prawie IDEALNIE? A co dokładniej nie pasuje? Koła, faktycznie są dość abstrakcyjne, i również mi się po dłuższym czasie nie podobają. Natomiast co nie tak jest na tyle tego bota? Ogniwo ze strzałką dorysowałem po to, by ludzie mogli się skapnąć, że to jest miejsce dla źródła zasilania. Tym bardziej, że to PracticeBot, który sam w sobie musi być jednoznaczną instrukcją... Może chodzi o światła?
_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 04-06-2011, 14:00   

Oj tam, oj tam. Dobrze jest. A koła mi się podobają :)
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
Madman07


Wiek: 28
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 133
Skąd: Ze Stargate ;]
Wysłany: 04-06-2011, 14:10   

I tka po przeniesieniu tego do 3d, niektóre rzeczy mogą się zmienić jak to zawsze bywa :p Niestety dopiero w przyszłym tygodniu będę miał czas, żeby to zrobić...
_________________

"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled."
 
     
Apus 


Twoja ulubiona misja: 2 pierwsze na Wulkanii
Pomógł: 3 razy
Wiek: 19
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 246
Skąd: ze wsi
Wysłany: 04-06-2011, 14:35   

cezar.512 napisał/a:
Serio? Jest AŻ tak dobrze, że prawie IDEALNIE? A co dokładniej nie pasuje? Koła, faktycznie są dość abstrakcyjne, i również mi się po dłuższym czasie nie podobają. Natomiast co nie tak jest na tyle tego bota? Ogniwo ze strzałką dorysowałem po to, by ludzie mogli się skapnąć, że to jest miejsce dla źródła zasilania. Tym bardziej, że to PracticeBot, który sam w sobie musi być jednoznaczną instrukcją... Może chodzi o światła?

Układ tych świateł i innych ustrojstw mógłby byc inny. :p Ale to jest naprawdę prawie idealne.
 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 04-06-2011, 15:28   

Madman07 napisał/a:
I tak po przeniesieniu tego do 3d, niektóre rzeczy mogą się zmienić jak to zawsze bywa :p

Racja. Mam też wrażenie, że nadwozie (inaczej karoseria? Nie znam się na motoryzacji...) jest trochę za wąskie i niektóre kształty całości mogą nie wyglądać za dobrze w 3D. Cóż, w 3D da się to wszystko lepiej skorygować...

Czyli mówicie, że się Wam podoba? Jak tak, to mogę zostać oficjalnym designerem w Naszym wspólnym projekcie. Mam jeszcze mnóstwo pomysłów na roboty, np. robot kopacz. Specjalny robot z odpowiednio dużymi wiertłami, kopiący podziemne tunele. Przyda się np. do wywiercenia tunelu przez jakąś górę, aby boty kołowe mogły przejechać :-D . Jakiś robot nurek z harpunem do zabijania podwodnych owadów (są takie). Co do AlienBug'ów, zawsze marzyłem o modliszce i ślimakach :-P ...
_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 04-06-2011, 22:35   

A ja jestem chyba gotowy, żeby zostać oficjalnym programistą tego projektu. Zaczynam rozumieć UnrealScript. Miło jest zobaczyć własny HUD w grze albo chociaż prośba o potwierdzenie chęci wyjścia z gry :P



[ Dodano: 04-06-2011, 22:38 ]
PS. Jako że ustaliliśmy nazwę dla gry pozwoliłem sobie zmienić tytuł tematu.
_________________
Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC?
 
 
     
Madman07


Wiek: 28
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 133
Skąd: Ze Stargate ;]
Wysłany: 05-06-2011, 11:05   

krzys_h, to fajnie. Jak zrobisz pierwsze menu do gry z ustawieniami i możliwością włączenia mapy to będzie ekstra :)
_________________

"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled."
 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 05-06-2011, 13:50   

Zainstalowałem sobie Autodesk Maya 2008. Znacie jakieś dobre poradniki?
_________________

 
     
Madman07


Wiek: 28
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 133
Skąd: Ze Stargate ;]
Wysłany: 05-06-2011, 18:32   

Do czego służy Maya?

Myślę, że niedługo można pokusić się o założenie SVN (kiedy zaczniemy robić mapy/grę etc), tak, żeby ułatwić sobie pracę.

P.S. Practice Bot w 3ds maxie. Jakkolwiek widać gdzieniegdzie jakieś niedociągnięcia, powinny zniknąć po nałożeniu tekstur i eksporcie do UDK. Wnętrze kół będzie do poprawy jak wymyśle, jak zrobić je lepiej. Jak widać na obecnym poziomie, wszystkie boty będą używać takich samych kół, i ich wymiary będą bardzo podobne.

krzys_h, jak by Ci się udało, to weź zaglądnij w kod pojazdów. Podobno nie ma żadnych info jak zrobić własne, a będziemy tego potrzebować.


_________________

"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled."
 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 05-06-2011, 19:26   

Maya to jakby okrojona wersja 3ds maxa, która skupia się głównie na modelowaniu obiektów i animacji.

P.S Czy mógłbym zamieścić twoje prace w galerii na stronie głównej?
_________________

 
     
Madman07


Wiek: 28
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 133
Skąd: Ze Stargate ;]
Wysłany: 05-06-2011, 19:27   

A. Jaki format plików używa, *.max ?
Możesz :)
_________________

"The Destiny. Launched hundreds of thousands of years ago. Faster than light, yet not through hyperspace. Who knows how far it's traveled."
 
     
Abadon 
Administrator forum
Administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 586
Wysłany: 05-06-2011, 19:36   

Używa formaty takie jak: *.ma i *.mb
_________________

 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 05-06-2011, 19:59   

Madman07 napisał/a:
Jak zrobisz pierwsze menu do gry z ustawieniami i możliwością włączenia mapy to będzie ekstra

Coś się pomyśli.

Madman07 napisał/a:
krzys_h, jak by Ci się udało, to weź zaglądnij w kod pojazdów. Podobno nie ma żadnych info jak zrobić własne, a będziemy tego potrzebować.

http://udkc.info/index.ph...lding_a_vehicle
Tylko, że te pojazdy to takie, do których astronauta by wsiadał, a nie kierował nimi za pomocą programów lub zdalnie.

Madman07 napisał/a:
Myślę, że niedługo można pokusić się o założenie SVN (kiedy zaczniemy robić mapy/grę etc), tak, żeby ułatwić sobie pracę.

Koniecznie! Bo obecnie pozmieniałem już "kilka" plików konfiguracyjnych i już nawet nie pamiętam które... A UDK ma coś takiego jak Perforce Source Control, może to się na coś przyda...

Madman07 napisał/a:
Practice Bot w 3ds maxie. Jakkolwiek widać gdzieniegdzie jakieś niedociągnięcia, powinny zniknąć po nałożeniu tekstur i eksporcie do UDK. Wnętrze kół będzie do poprawy jak wymyśle, jak zrobić je lepiej. Jak widać na obecnym poziomie, wszystkie boty będą używać takich samych kół, i ich wymiary będą bardzo podobne.


Trzeba znaleźć kogoś od tekstur. Mógłbyć wstawić te obiekty, bo chciałbym się pobawić jeszcze trochę modelami w UnrealScript, a niezbyt ładnie modeluję?

PS. Jutro wyjeżdżam, więc nie będę mógł się zajmować projektem. Wracam w sobotę. Może uda mi się zaglądać na forum przez Operę Mini i obserwować postępy.
_________________
Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC?
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012