|
Polski Portal COLOBOTa COLOBOT Polish Portal |
|
Inne - colobot1, colobot2 i colobot3
Andreas - 19-07-2008, 19:36 Temat postu: colobot1, colobot2 i colobot3 Wie ktoś jak można otworzyć te trzy foldery? Bo chyba w jednym z nich są tekstury, a to bardzo by mnie interesowało. Niestety u mnie to są jakby filmy których nie można odgrywać. Czy ktoś wie jak się dostać do środka?
COLOBOT - 19-07-2008, 20:55 Temat postu: RE: colobot1, colobot2 i colobot3 Program do wypakowania plików w załączniku. Wymaga pakietu Microsoft .NET w wersji 1 lub 2, nie pamiętam. Tekstury znajdują się w pliku colobot1.dat. W colobot2.dat są modele obiektów, a w colobot3.dat dźwięki.
Aby nie pakować ponownie grafik można je przenieść do folderu textures (tam gdzie są mapy), a w COLOBOcie odpalić kod debugmode. Wtedy tekstury będą ładowane z folderu textures (A obiekty z "objects" ).
Instrukcja modyfikowania obiektów znajduje się na oficjalnym forum COLOBOTa.
Andreas - 19-07-2008, 21:48 Temat postu: RE: colobot1, colobot2 i colobot3 Dzięki, ale to tylko mi pisze imiona plików które się w środku znajdują. Jak można je otworzyć?
COLOBOT - 19-07-2008, 21:53 Temat postu: RE: colobot1, colobot2 i colobot3 Jest tam na pewno opcja extract lub podobnie (chyba pierwsza ikonka u góry z prawej). Teraz nie pamiętam, a nie mogę sprawdzić, bo nie mam pakietu .NET
Andreas - 19-07-2008, 22:00 Temat postu: RE: colobot1, colobot2 i colobot3 No nacisnąłem extract, ale tylko pisze mi nazwy.
Edit: Wszyskto dobrze, nie widziałem że utworzył mi foldery. Dziękuję za Program!;)
COLOBOT - 19-07-2008, 22:28 Temat postu: RE: colobot1, colobot2 i colobot3 Wygląd okna w załączniku.
Żółta ramka - tutaj wpisujesz ścieżkę do pliku colobot1.dat
Pomarańczowa - tu wpisujesz folder, do którego mają być rozpakowane pliki
Czerwona - ten przycisk powoduje wypakowanie wszystkich plików do wskazanego folderu
Andreas - 20-07-2008, 14:29 Temat postu: RE: colobot1, colobot2 i colobot3 Dzięki, ale już napisałem że zrozumiałem.
COLOBOT - 20-07-2008, 23:08 Temat postu: RE: colobot1, colobot2 i colobot3 OK, przez funkcję cache'u w Operze nie zauważyłem dopisku.
przemek - 04-08-2008, 15:41 Temat postu: RE: colobot1, colobot2 i colobot3 Nie działa,jak chcę włączyć to mi wyskakuje:.Net Framework Initialization Error:(
adiblol - 04-08-2008, 18:42 Temat postu: RE: colobot1, colobot2 i colobot3 przemek: jesteś dzieckiem neo? NIE POWTARZAJ SIĘ !!!
Nie działa bo nie masz (lub masz źle zainstalowany) net framework, albo nie wypakowałeś wszystkiego z tego załącznika.
mac1e7 - 14-08-2008, 00:54 Temat postu: RE: colobot1, colobot2 i colobot3 @up albo nie ma, albo źle zainstalowany albo nie ten Programik przydatny dzięki
Andreas - 26-09-2008, 17:58 Temat postu: RE: colobot1, colobot2 i colobot3
Cytat: | COLOBOT napisał/a:
Instrukcja modyfikowania obiektów znajduje się na oficjalnym forum COLOBOTa. | A możesz podać dokładny link? Bo nie mogę tego znaleść...
COLOBOT - 27-09-2008, 14:04 Temat postu: RE: colobot1, colobot2 i colobot3 Instrukcja w oryginale jest tutaj: http://www.deagol.net/colobot/viewtopic.php?t=351
Ale z tego co pamiętam ktoś już przetłumaczył ją na polski i tłumaczenie znajduje się gdzieś na naszym forum.
Andreas - 27-09-2008, 14:21 Temat postu: RE: colobot1, colobot2 i colobot3 Z tego co rozumiem, najlepsze jest to całkiem na dole? Ale żaden z tych linków mi nie działa.:(
Ale chodzi o program, kórym, można otwierać pliki z objektami i je edytować? To było by fajne... Jest jeszcze jakieś inne mjejsce, gdzie można to ściągnąć?
mac1e7 - 27-09-2008, 15:11 Temat postu: RE: colobot1, colobot2 i colobot3 Colobot - taa to ja tłumaczyłem a tłumaczenie jest w tutaj : http://www.colobot.yoyo.p...33&thread_id=66 (ostatnia odpowiedz)
|
|