|
Polski Portal COLOBOTa COLOBOT Polish Portal |
|
COLOBOT ogólnie - Kategoria Inżyniera
Emxx52 - 18-02-2011, 19:17 Temat postu: Kategoria Inżyniera Zapewne każdy wie, że kategoria inżyniera (w scene) to Tech, lecz program robota w CBOT tej kategorii nie przyjmuje. Zapewne wiecie również, że kategorię można zastąpić liczbą (tylko trzeba ją znać). Nie wiem czy to nowe odkrycie (patrz poniżej), ale umieszczam ten program:
Jak pokazać liczbę obiektu (w tym przypadku Inżyniera)
Kod: | extern void object::NoweOdkrycie()
{
object e=radar(0); //gdy robot stoi blisko inżyniera
message(e.category);
wait(1);
float i=e.category;
message(i);
e=radar(i);
turn(direction(e.position));
} |
Napisałem ten program jakieś 5 minut temu i z tego programu wynika, że jego kategoria to 302 (i działa).
[ Dodano: 18-02-2011, 20:18 ]
Przepraszam. Jednak się pomyliłem. Inżynier ma kategorię CBOT, ale program może się przydać do innych obiektów (albo i nie). Jeszcze jakieś dwie minuty temu mógłbym przysiąc, że nie ma. Kiedyś sprawdzałem i wydaje mi się, że nie podświetliło się.
Sioner - 18-02-2011, 20:32
A możesz zrobić to w drugą stronę? Kiedyś na forum był obiekt 30 i może tym da się wykryć co to mogło być...
krzys_h - 18-02-2011, 21:03
Nie da się, bo ten obiekt NIE MA NAZWY!!! Wpisz sobie
Kod: | object item = radar(0);
message(item.category); |
w programie, stań przy drzewie/roślinie i go włącz. Otrzymasz ID obiektu bo drzewo nie ma w CBot kategorii! Podobnie jest z obiektem 30...
[ Dodano: 18-02-2011, 21:12 ]
A da się go wyprodukować tylko dlatego, że jakiś programista z Epsiteca się rozpędził i dodał go do listy obiektów, które można tworzyć przez produce...
Apus - 19-02-2011, 14:37
krzys_h napisał/a: | A da się go wyprodukować tylko dlatego, że jakiś programista z Epsiteca się rozpędził i dodał go do listy obiektów, które można tworzyć przez produce... |
Techa? Wyprodukować techa przez produce???
krzys_h - 19-02-2011, 15:52
Źle się wyraziłem: miałem na myśli obiekt 30 i powód jego istnienieni
Emxx52 - 22-02-2011, 22:37
Ha! Odkryłem kategorie kilku ruin (liczbowe). Działa! 308 - mały wspornik radaru. 310 -ruiny konwertera.
Sioner - 23-02-2011, 20:56
Emxx52 napisał/a: | mały wspornik radaru | a to przypadkiem też nie jest ruina?(pamiętam, że tak wyglądał radar po stopieniu)
Raptor - 24-02-2011, 00:58
Sioner napisał/a: | Emxx52 napisał/a: | mały wspornik radaru | a to przypadkiem też nie jest ruina?(pamiętam, że tak wyglądał radar po stopieniu) |
Tu chyba raczej chodzi o RuinSupport generowany z CreateObject.
Emxx52 - 24-02-2011, 19:45
Tak, o to mi chodziło
|
|