|
Polski Portal COLOBOTa COLOBOT Polish Portal |
|
COLOBOT ogólnie - Błędy i pomyłki w COLOBOCIE
radyder - 16-01-2011, 21:11 Temat postu: Błędy i pomyłki w COLOBOCIE Piszcie tutaj o błędach, jakie zauważyliście w COLOBOCIE.
Czekam na interesujące posty.
Apus - 16-01-2011, 21:42
No to tak: robot wiszący w powietrzu nie zużywa energii, fabryka robotów: 'zbuduj robota osłaniajacza', bug osy (po uderzeniu w jakiś przedmiot czasem się obraca i tak zostaje, albo przedmiot upuszczony przez nią stoi na ziemi krzywo), to że gdy osa stoi na ziemi i trzyma orgamatter to po upuszczeniu wybucha, przedmioty upuszczone przez osę przenikają przez roboty i wiele innych, ale nie mam czasu pisać.
Sioner - 16-01-2011, 22:36
to w fabryce robotów naprawia patch 1.9.
Raptor - 17-01-2011, 10:42 Temat postu: Re: Błędy i pomyłki w COLOBOCIE
radyder napisał/a: | Skąd wzięły się gwoździe w rogach kostki tytanu? |
To jest element czysto ozdobny. Nie wyobrażam sobie tytanu, który wygląda równomiernie.
radyder - 17-01-2011, 20:19
Poza tym: Jak wyniesiesz w kosmos takie bydlę?
I jak dolecisz nim tak daleko, nie uzupełniając zapasów paliwa?
Raptor - 18-01-2011, 09:02
radyder napisał/a: | Poza tym: Jak wyniesiesz w kosmos takie bydlę?
I jak dolecisz nim tak daleko, nie uzupełniając zapasów paliwa? |
To czysta fantastyka. CoLoBoT nie jest grą, którą należy traktować w pełni poważnie. Można powiedzieć, że wiele elementów jest w niej surrealistycznych.
Emxx52 - 19-01-2011, 08:53
Właśnie, błędów jest dużo lecz one nie zmieniają tego, że gra się podoba.
radyder - 19-01-2011, 19:42
W 2 misji na Orfenii, kiedy statek startował uderzyła w niego błyskawica. Statek poleciał, a błyskawica zawisła w powietrzu i w ogóle się nie ruszała. Pytam więc: Czy kiedy statek startuje, zatrzymuje się cała gra?
Sioner - 19-01-2011, 20:13
Kiedyś jak przechodziłem 2 misję na nowej ziemi, odlatywałem statkiem w chwili gdy miałem włączonego osłaniacza i mrówki mnie atakowały. W trakcie odlotu nadal się to działo, więc to może być jakiś mały błąd.
Raptor - 19-01-2011, 21:04
radyder napisał/a: | Pytam więc: Czy kiedy statek startuje, zatrzymuje się cała gra? |
Odpowiadam więc: Tak. Dzieje się też tak wtedy, gdy lądujemy nim. Można to dostrzec szczególnie w drugiej misji na Nowej Ziemi. Widać wtedy dokładnie, że mrówki otaczające statek nie poruszają się. Tylko ciekawe, dlaczego wydają z siebie te charakterystyczne dźwięki (mrał! )?
Emxx52 - 20-01-2011, 13:50
A ja odpowiadam więc: w pewnym sensie tak, bo nie wszystko się zatrzymuje. lądowanie statku trwa około 15 sekund więc jeśli chce się poczekać na nadlatujący statek trzeba wpisać wait(15); sprawdzone i prawdziwe. Zauważ żę roboty na trzeciej misji na Ziemii cały czas jeżdżą.
adiblol - 21-01-2011, 19:59
cezar.512 napisał/a: |
radyder napisał/a:
Pytam więc: Czy kiedy statek startuje, zatrzymuje się cała gra?
Odpowiadam więc: Tak. Dzieje się też tak wtedy, gdy lądujemy nim. Można to dostrzec szczególnie w drugiej misji na Nowej Ziemi. Widać wtedy dokładnie, że mrówki otaczające statek nie poruszają się. |
Poprawiam. Właśnie że mogą się poruszać. Nie poruszają się ponieważ ich program im to każe:
while (ismovie()!=0) wait(1);
Emxx52 - 21-01-2011, 22:39
No tak, ale wait(15); też działa, chociaż ismovie(); jest dokładniejsze.
PS: ile może równać się ismovie();?
krzys_h - 26-01-2011, 15:26
To ja też coś dodam:
Naciśnijcie przycisk reset (nie mylić z uruchom ponowne). Kiedy robot jeszcze się kręci, uruchomcie program, który nakazuje robotowi jechać do przodu. Robot zacznie jechać kręcąc się
Działa tylko w Ćwiczeniach i Wyzwaniach!
Raptor - 26-01-2011, 21:16
krzys_h napisał/a: | Naciśnijcie przycisk reset (nie mylić z uruchom ponowne). Kiedy robot jeszcze się kręci, uruchomcie program, który nakazuje robotowi jechać do przodu. Robot zacznie jechać kręcąc się
Działa tylko w Ćwiczeniach i Wyzwaniach! |
Niby zrozumiałem, ale o co chodzi z reset?
Sioner - 26-01-2011, 21:27
cezar.512 napisał/a: | Niby zrozumiałem, ale o co chodzi z reset? |
Ja mam to samo pytanie. Próbowałem wszystkiego i nic.
adiblol - 26-01-2011, 21:58
Reset ćwiczenia, jest taki przycisk.
Raptor - 26-01-2011, 22:03
Już rozumiem. Jutro sprawdzę.
Sioner - 26-01-2011, 22:40
adiblol napisał/a: | Reset ćwiczenia | nie działa bo próbowałem
adiblol - 27-01-2011, 00:18
Na pewno robisz to przyciskiem na dole a nie z tego menu co się pojawia po naciśnięciu Esc?
Sioner - 27-01-2011, 12:36
adiblol napisał/a: | Na pewno robisz to przyciskiem na dole a nie z tego menu co się pojawia po naciśnięciu Esc? | Ten na dole nie działa w trakcie programu, więc robie tym z menu.
krzys_h - 27-01-2011, 13:35
Nie naciskasz guzika W TRAKCIE działania programu, tylko uruchamiasz program jak najszybciej PO naciśnięciu reseta.
Emxx52 - 28-01-2011, 20:11
Właśnie. Da się zrobić tak każdym obiektem mającym w scene reset=0.
krzys_h - 28-01-2011, 21:17
Emxx52 napisał/a: | Da się zrobić tak każdym obiektem mającym w scene reset=0. |
a nie miałeś przypadkiem na myśli reset=1
Emxx52 - 29-01-2011, 14:24
A tak. Przepraszam
krzys_h - 30-01-2011, 14:14
To ja dodam coś jeszcze: Jak wylecieć poza obręb mapy
1. Otwórz Edytor programu
2. Przesuń kursor na górę ekranu
3. Poczekaj, aż kamera dojedzie do krańca mapy
4. Kamera przeleci przez wielką górę na końcu mapy i ukaże nam szarą pustkę
Raptor - 30-01-2011, 16:59
Kody photo1 i photo2 są bardziej efektywne.
|
|