|
Polski Portal COLOBOTa COLOBOT Polish Portal |
|
Multiplayer - Różne testy
DemoLisH - 31-12-2010, 17:16 Temat postu: Różne testy A więc chcę abyście przetestowali oto ten programik
powinien on pokazywać nazwę zaznaczonego robota oraz jego współrzędne X,Y,Z
Napiszcie czy działa, na jakiej wersji colobota, i na jakim systemie operacyjnym
Ja wypróbowałem na XP Sp3 Pro i COLOBOCIE v 1.9 pl i działa
zapewne tylko na wersji 1.9 będzie działało na razie na inne nie liczę ;p
Berserker - 31-12-2010, 18:10
Nie dziala, ta sama wersja co twoja, SP2 XP
DemoLisH - 31-12-2010, 19:33
Tak to ma wyglądać jeśli ktoś nie wie o co chodzi
krzys_h - 31-12-2010, 20:03
Berserker napisał/a: | Nie dziala, ta sama wersja co twoja, SP2 XP |
Powiedz jeszcze czy to oryginalna Manty, czasopismowa, czy może piracka
Ja na jakiejś pobranej z neta sprawdzałem: nie działa. Jak wrócę do domu to sprawdzę na oryginalnej Manty
DemoLisH - 31-12-2010, 20:06
manta oryginałka
[ Dodano: 31-12-2010, 20:08 ]
jakby co to udostępnię tą wersję, jak większości nie będzie działać, żeby się nie czuli poszkodowani
DemoLisH - 01-01-2011, 14:35
Sprawdźcie na tej wersji, jest to kopia mojego CD
Kod: | http://www.speedyshare.com/files/25998369/CB.rar |
Raptor - 01-01-2011, 17:46
Programik praktyczny. U mnie działa (Microsoft Windows XP Service Pack 3 i CoLoBoT 1.9/pl od Manty).
Przydało by się dodać opcję ''Zawsze na wierzchu'' oraz możliwość działania pod wszystkie wersje CeeBot.
DemoLisH - 01-01-2011, 17:53
nie no ten programik to tylko po to, żeby sprawdzić czy MP pójdzie na wszystkich kompach
DemoLisH - 01-01-2011, 18:20
Ok to teraz was proszę o sprawdzenie tego programu,
powinien on wyświetlać wszystkie obiekty znajdujące się na mapie
krzys_h - 01-01-2011, 18:54
Działają oba na XP SP3 Pofessional, COLOBOT: 1.9 /pl od Manty.
PS. Czy ten drugi programik powinien pokazywać na liście ogniwa elektryczne włożone do robotów
[ Dodano: 01-01-2011, 18:59 ]
Znalazłem błąd: drugi program nie pokazuje obcych ani elementów dekoracyjnych (czyli drzewek itp.). O dziwo barieki pokazuje.
DemoLisH - 01-01-2011, 19:04
Tak to powinno wyglądać
krzys_h - 01-01-2011, 19:15
Brakuje dużej części obiektów. Zobaczcie w załączniku: 3 misja na Tropice. Gdzie są rośliny, bateria i flaga
EDIT: Zapomniałem dać załącznik i powiedzieć, że wraku też na liście nie ma
DemoLisH - 01-01-2011, 20:27
Spróbujcie tą wersję
krzys_h - 01-01-2011, 20:51
Hmm... Nadal w misji Saari 1: Uran są tylko 2 wraki...
[ Dodano: 02-01-2011, 19:20 ]
Dobra, to ja dam coś od siebie
Chciałem zrobić coś w rodzaju chatu do multiplayera. Na razie udało mi się zrobić przechwytywanie przycisków klawiatury, które są naciskane podczas gry ich blokowanie. Zrobiłem więc na próbę program, który blokuje klawisze F5 i F6. Czy uda mi się zrobić wyświetlanie czatu podczas gry?: NIE WIEM.
Oba pliki z archiwum należy wypakować do katalogu colobota.
Raptor - 08-01-2011, 13:48
Co do programu Test2 w drugiej wersji, to nadal oczywiście nie wyświetla wszystkich obiektów.
Ale najważniejsze jest to, że czasami się spóźnia, jak z mapki zniknie jakiś obiekt (często się bawię w rozbijanie rudy tytanu i uranu ). Co ciekawe, owady także znikają z dużym opóźnieniem. Bardzo dużym!
Nie wiem, może to wina mojego dość słabego komputera (AMD Athlon XP 1833 Mhz, 1024 MB RAM DDR, Saphire Radeon 9550 256 MB)? W każdym bądź razie warto, abyście to sprawdzili u siebie.
PS: Acha, też coś dziwnego się dzieje podczas budowy budynków i robotów, ale sprawdźcie sami, bo nie chce mi się rozpisywać za pomocą tego shitu-telefonu (wiecie już, że nie mam internetu podłączonego do komputera ).
krzys_h - 08-01-2011, 14:54
Mi też znikają z bardzo dużym opóźnieniem. Zwróciłem już na to DemoLisHowi uwagę przez GG kilka dni temu.
adiblol - 08-01-2011, 16:57
Bardzo możliwe. Mi kiedyś udało się zmniejszyć liczbę obiektów tak że gra wiedziała tylko o kilku pierwszych. Mimo to modele 3D pozostawały, ale nawet silnik "fizyczny" ich nie widział.
DemoLisH - 09-01-2011, 11:38
nie znikają bo w pamięci procesu nadal zostają do końca gry, np roboty zamieniają się we wraki, gdy ginie jakiś obiekt w jego pamięci są ustawiane pewne zmienne i dlatego da się odczytać, który jest zniszczony
krzys_h - 09-01-2011, 14:16
Ale obiekty przenośne znikają z pamięci procesu, tylko z 15 sekundowym opóźnieniem... Mam nadzieję że w multiplayerze tak nie będzie
DemoLisH - 09-01-2011, 14:48
coś myślę, że mp się nie obędzie bez wstrzyknięcia dllki do colobota
krzys_h - 09-01-2011, 15:00
Tak się składa, że takową zrobiłem i dałem do testów
PS. Wiesz, że to był twój 200 post
DemoLisH - 09-01-2011, 21:39
ostatecznie do stworzenia MP wybieram Visual C++ 6
adiblol - 09-01-2011, 21:44
DemoLisH: dlaczego nie Code Blocks?
DemoLisH - 09-01-2011, 22:05
bo w Visual C++ jestem bardziej obeznany, ma łatwy interfejs i ogólnie jestem przyzwyczajony do Visual Studio 6
|
|