|
Polski Portal COLOBOTa COLOBOT Polish Portal |
|
Poradniki - Modyfikacja plików DAT CoLoBoTa
krzys_h - 12-12-2010, 18:29 Temat postu: Modyfikacja plików DAT CoLoBoTa Witam, gdyż jest to mój pierwszy post na tym forum.
Znalazłem program, dzięki któremu można rozpakować, a potem ponownie spakować plik DAT colobota. Nazywa się Colobot/Ceebot DAT File Extractor.
Aby rozpakować plik:
1. W polu DAT File podajemy ścieżkę do pliku DAT
2. W polu DAT Folder podajemy ścieżkę do katalogu, w którym znajdą się pliki z DAT.
3. Klikamy na Extract
4. Modyfikujemy pliki
5. Klikamy na Store
6. Uruchamiamy CoLoBoT i cieszymy się zmodyfikowanym plikien
Proponuję zawsze tworzyć kopie zapasowe oryginalnych plików DAT. Program w załączniku.
EDIT: Wiecie czym edytować te pliki mod z colobot2
Apus - 12-12-2010, 20:01
Odkryłeś amerykę.
Na tym forum są 2 modyfikacje plików dat Colobota, wystarczy poszukać. Możliwe, że nawet tym samym programem robione, ale nie jestem pewien.
Cytat: | EDIT: Wiecie czym edytować te pliki mod z colobot2 |
Nie ma takiej gry jak Colobot 2.
Simbax - 12-12-2010, 20:08
@Apus Właśnie chciałem napisać, że to już było, ale jakoś nigdzie nie mogę znaleźć na forum takiego tematu.
A właściwie to co z tego, że to już wiemy. Ładnie to opisał, niech zostanie ;P Ale to chyba nie ten dział?
Apus - 12-12-2010, 21:06
Poszukaj tematów MADNESS MOD i SeriousBot Mod.
Simbax - 12-12-2010, 21:14
A... Faktycznie. Ale jednak trudno to znaleźć, a tak od razu po nazwie tematu wiadomo o co dokładnie chodzi.
adiblol - 13-12-2010, 22:26
Za "starych czasów" jeszcze na PHP-Fusion'owym forum został opublikowany program Colobot DAT File Packer/Unpacker.
Korniszon - 16-12-2010, 20:44
Możesz dać adres do TEGO FORUM?
[ Dodano: 16-12-2010, 20:45 ]
Chętnie zobaczył bym te forum
adiblol - 16-12-2010, 21:29
Chyba już nie istnieje ale może WRIM ma jakąś kopię.
Korniszon - 31-12-2010, 10:19
krzys_h napisał/a: | EDIT: Wiecie czym edytować te pliki mod z colobot2 |
Apus napisał/a: | Nie ma takiej gry jak Colobot 2. |
Chodziło mu o plik "colobot2.dat"
krzys_h - 31-12-2010, 13:04
Tak, chodziło mi o plik colobot2.dat, ale już się dowiedziałem, że w grze jest edytor uaktywniany po wpisaniu kodu debugmode. Znalazłem też gdzieś na tym forum konwerter MOD->OBJ (niestety nie obsługuje konwersji w drugą stronę...)
SovieT-15 - 02-03-2011, 15:00
Lipa mi coś nie działa pisze że aplikacja nie jest zainicjowana ??
|
|