|
Polski Portal COLOBOTa COLOBOT Polish Portal |
|
Własne poziomy - Swobodna gra - Alludo
Simbax - 02-08-2010, 18:01 Temat postu: Swobodna gra - Alludo Od niedawna zacząłem się bawić w robienie poziomów. Więc oto przedstawiam wam moje pierwsze... dzieło.
Cechy:
* płaski teren
* astronauta jest nieśmiertelny
* dostajesz dwa "super" roboty na start
* mapa jest podzielona na jakby cztery kolorowe części, grunt ma kolor w zależności od zasobów podglebia, jedna część jest pusta i ma naturalny kolor.
* początkowo grunt jest w kratki o wymiarach gdzieś tak 10x10 m z łatwością możesz podmienić teksturę, wystarczy edycja jednego pliku graficznego! więcej w SatCom (to ma być dla tych, dla których robienie poziomów to czarna magia)
* można budować wszystkie budynki i roboty
* brak obcych (i tak możesz sam ich stworzyć za pomocą produce, więcej w SatCom)
Apus - 04-08-2010, 15:03
Naprawdę niezłe.
Tylko że astronauta jest śmiertelny a roboty zniszczalne. Magnifydamage = 0 sprawia że wszyscy obcy (nie wiem jak jest z pająkami) i inne roboty nie zadają obiektowi obrażeń, ale roboty nadal można utopić i spalic w lawie oraz zniszczyć TNT lub miną. Na lawę i wodę jest sposób: ustawić robota w skrytce umieszczonej ileśtam metrów pod ziemią (robot na powierzchni), ale na miny i TNT niema sposobu.
Ale jak zrobiłeś to zabarwienie gruntu zależne od zasobów pod spodem??
Gold - 04-08-2010, 16:54
Gdybyś dołożył źrudłó rudy i oznaczył np. flagą to byłaby dobra swobodna gra
Simbax - 04-08-2010, 18:45
Apus napisał/a: | Tylko że astronauta jest śmiertelny a roboty zniszczalne. Magnifydamage = 0 sprawia że wszyscy obcy (nie wiem jak jest z pająkami) i inne roboty nie zadają obiektowi obrażeń, ale roboty nadal można utopić i spalic w lawie oraz zniszczyć TNT lub miną. Na lawę i wodę jest sposób: ustawić robota w skrytce umieszczonej ileśtam metrów pod ziemią (robot na powierzchni), ale na miny i TNT niema sposobu. |
Wiem, a z tą skrytką nie ma sensu, bo na tej mapie nie ma wody ani lawy. A jak stworzysz TNT to gra się skończy A na minę nawet kody nie działają, więc...
Apus napisał/a: |
Ale jak zrobiłeś to zabarwienie gruntu zależne od zasobów pod spodem?? |
Do barwienia użyłem po prostu GroundSpot: http://pl.wikibooks.org/w...orowanie_gruntu
Gold napisał/a: | Gdybyś dołożył źrudłó rudy i oznaczył np. flagą to byłaby dobra swobodna gra |
O co chodzi? Flaga nie potrzebna, teren jest zabarwiony. A przecież są wszystkie zasoby, więc nie wiem o co ci chodzi
Apus - 06-08-2010, 14:32
Odkurzacz napisał/a: |
A na minę nawet kody nie działają, więc...
|
W Colobocie niema kodu na nieśmiertelnosć
Simbax - 06-08-2010, 14:38
Jest... Nolimit, czy jakoś tak.
Apus - 06-08-2010, 14:44
Nolimit wyłącza MaxFlyingHeight (czy jak to się pisze) które odpowiada za maksymalną wysokość lotu, czyli wpisujesz nolimit i możesz lecieć do nieba.
Simbax - 06-08-2010, 15:03
O, dzięki (to MaxFlyingHeight się przyda do misji ). Może masz rację co do nolimit, ale wiem, że gdzieś był taki kod na nieśmiertelność. Sam z niego korzystałem.
adiblol - 06-08-2010, 19:23
addshield
Apus - 07-08-2010, 22:18
addshield?
Jak spisałem z głównej (zanim padła) kody to tego nie było.
A tak w ogóle to ja wiem jak zrobić własny poziom (dlatego to MaxFlyingHeight napisałem z pamięci), ale mi nie wychodzi. Raz coś namieszałem z teksturami z nowej ziemi a innym razem astronauta był niewidzialny i nieporuszalny. Dlatego podziwiam tych którzy umią robić user levele.
[ Komentarz dodany przez: adiblol: 2010-08-08, 11:53:58 ]
Umieją.
Simbax - 08-08-2010, 13:54
Addshield nie działa - "Nieznane polecenie". Ale już wiem co to był za kod. addhusky, czy jakoś tak. Trzeba wpisać wielokrotnie.
krzychukoko - 11-12-2010, 08:28 Temat postu: lol ja ulepszylem te mapke tu macie wersje z reliefem i z woda itp poprawilem wszystkie bledy
http://s1175.chomikuj.pl/...Nowy+folder.zip
Simbax - 11-12-2010, 12:02
Jakie błędy? Pozwoliłem w ogóle ci jakąś specjalną wersję robić? Na tej mapie NIE miało być wody i MIAŁ być płaski teren. Taka mapa do testowania.
|
|