Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 
Polski Portal COLOBOTa
COLOBOT Polish Portal

Problemy - Denerwujący Paint w Windows 7

arkusz kalkulacyjny - 14-04-2010, 18:44
Temat postu: Denerwujący Paint w Windows 7
Mam mały kłopot otóż w Paincie windowsa 7 nie da się zrobić idealnie zielonego (lub czerwonego) koloru i nie mogę wstawiać na mapki złoża czy ktoś mógłby przekopiować swojego XP Painta ? naprawdę ten w Win 7 jest do kitu Za pomoc z góry dziękuję
adiblol - 14-04-2010, 20:44

KolourPaint jest na Linuxa - powinien mieć port na Windowsa.
bbiidduull - 15-04-2010, 00:06

Ściągnij Gimpa.
Arkusz Kalkulacyjny - 15-04-2010, 14:03

Nie działa załącze plik scene i res to może błąd wyjdzie na jaw


a właśnie gdzie jest opcja zrobienia załącznika

Bartek c++ - 15-04-2010, 14:10

Arkusz Kalkulacyjny napisał/a:
a właśnie gdzie jest opcja zrobienia załącznika
pisząc z gościa nie masz załącznika.
arkusz kalkulacyjny - 15-04-2010, 15:51

Audio track=3
AmbiantColor air=152;152;102;102 water=20;20;20;20 // grey
FogColor air=215;239;203;0 water=68;100;80;0 // bleu sale
VehicleColor color=141;175;129;0 // vert-sable
DeepView air=125.00 water=25.00
FogStart air=0.9 water=0.5
SecondTexture rank=2
Background up=128;136;192;0 down=239;248;207;0 cloudUp=43;45;143;0 cloudDown=200;255;0;0
FrontsizeName image="lens1.tga"
Planet pos=1.2;0.2 dim=0.35 speed= 0.001 dir=0.1 image="planet04.tga" uv1=0.0;0.5 uv2=0.5;1.0 // jaune
Planet pos=4.0;0.4 dim=0.20 speed= 0.012 dir=0.7 image="planet04.tga" uv1=0.5;0.0 uv2=1.0;0.5 // bleu
Planet pos=4.4;0.3 dim=0.30 speed=-0.002 dir=0.3 image="planet04.tga" uv1=0.0;0.5 uv2=0.5;1.0 // jaune
Planet pos=3.5;0.4 dim=0.12 speed= 0.001 dir=0.8 image="planet04.tga" uv1=0.5;0.5 uv2=1.0;1.0 // rouge
Planet pos=5.0;0.5 dim=0.04 speed= 0.025 dir=1.2 image="planet04.tga" uv1=0.5;0.5 uv2=1.0;1.0 // rouge

TerrainGenerate vision=250.00 depth=1 slope=3.0
TerrainWind speed=-2.0;0.0
TerrainRelief image="textures\relief16.bmp" factor=1.0
TerrainResource image="%user%\res02.bmp"
TerrainWater image="water16.tga" level=27.5 moveX=1.0 moveY=0.3 color=0;240;100;0 brightness=0.2
TerrainCloud image="cloud04.tga" level=125.0

TerrainMaterial id=10 image="green01" u=0.00 v=0.00 up=1 down=1 left=1 right=1 hard=0.2
TerrainMaterial id=11 image="green01" u=0.25 v=0.00 up=1 down=1 left=1 right=1 hard=0.2
TerrainMaterial id=12 image="green01" u=0.50 v=0.00 up=1 down=1 left=1 right=1 hard=0.2
TerrainMaterial id=13 image="green01" u=0.75 v=0.00 up=1 down=1 left=1 right=1 hard=0.2
TerrainMaterial image="green01" u=0.00 v=0.25 up=2 down=1 left=1 right=1 hard=0.2
TerrainMaterial image="green01" u=0.25 v=0.25 up=1 down=1 left=1 right=2 hard=0.2
TerrainMaterial image="green01" u=0.50 v=0.25 up=1 down=2 left=1 right=1 hard=0.2
TerrainMaterial image="green01" u=0.75 v=0.25 up=1 down=1 left=2 right=1 hard=0.2
TerrainMaterial image="green01" u=0.00 v=0.50 up=2 down=1 left=2 right=1 hard=0.2
TerrainMaterial image="green01" u=0.25 v=0.50 up=2 down=1 left=1 right=2 hard=0.2
TerrainMaterial image="green01" u=0.50 v=0.50 up=1 down=2 left=1 right=2 hard=0.2
TerrainMaterial image="green01" u=0.75 v=0.50 up=1 down=2 left=2 right=1 hard=0.2
TerrainMaterial id=14 image="green01" u=0.00 v=0.75 up=2 down=2 left=2 right=2 hard=0.2
TerrainMaterial id=15 image="green01" u=0.25 v=0.75 up=2 down=2 left=2 right=2 hard=0.2
TerrainMaterial id=16 image="green01" u=0.50 v=0.75 up=1 down=1 left=1 right=1 hard=0.2
TerrainMaterial id=17 image="green01" u=0.75 v=0.75 up=1 down=1 left=1 right=1 hard=0.2

TerrainMaterial id=20 image="green02" u=0.00 v=0.00 up=3 down=3 left=3 right=3 hard=0.8
TerrainMaterial id=21 image="green02" u=0.25 v=0.00 up=3 down=3 left=3 right=3 hard=0.8
TerrainMaterial id=22 image="green02" u=0.50 v=0.00 up=3 down=3 left=3 right=3 hard=0.8
TerrainMaterial id=23 image="green02" u=0.75 v=0.00 up=3 down=3 left=3 right=3 hard=0.8
TerrainMaterial image="green02" u=0.00 v=0.25 up=3 down=2 left=2 right=2 hard=0.5
TerrainMaterial image="green02" u=0.25 v=0.25 up=2 down=2 left=2 right=3 hard=0.5
TerrainMaterial image="green02" u=0.50 v=0.25 up=2 down=3 left=2 right=2 hard=0.5
TerrainMaterial image="green02" u=0.75 v=0.25 up=2 down=2 left=3 right=2 hard=0.5
TerrainMaterial image="green02" u=0.00 v=0.50 up=3 down=2 left=3 right=2 hard=0.5
TerrainMaterial image="green02" u=0.25 v=0.50 up=3 down=2 left=2 right=3 hard=0.5
TerrainMaterial image="green02" u=0.50 v=0.50 up=2 down=3 left=2 right=3 hard=0.5
TerrainMaterial image="green02" u=0.75 v=0.50 up=2 down=3 left=3 right=2 hard=0.5
TerrainMaterial id=24 image="green02" u=0.00 v=0.75 up=3 down=3 left=3 right=3 hard=0.8
TerrainMaterial id=25 image="green02" u=0.25 v=0.75 up=3 down=3 left=3 right=3 hard=0.8
TerrainMaterial id=26 image="green02" u=0.50 v=0.75 up=3 down=3 left=3 right=3 hard=0.8
TerrainMaterial id=27 image="green02" u=0.75 v=0.75 up=3 down=3 left=3 right=3 hard=0.8

TerrainInit id=10
TerrainLevel id=10;11;10;11;12;13 min= 0.0 max=99.0 slope= 0.0 freq=100.0
//TerrainLevel id=14;15 min= 0.0 max=99.0 slope= 0.0 freq=100.0 center=-240; -20 radius=50
//TerrainLevel id=14;15 min= 0.0 max=99.0 slope= 0.0 freq=100.0 center= 55;-270 radius=90
//TerrainLevel id=20;21;22;23 min= 0.0 max=99.0 slope= 0.0 freq= 80.0 center= 55;-270 radius=90
TerrainLevel id=14;15 min= 0.0 max=99.0 slope=-4.0 freq=100.0
TerrainLevel id=20;21;22;23 min=50.0 max=99.0 slope=-2.0 freq=100.0

TerrainCreate

GroundSpot color=0;255;0 min=-10 max=28.75 smooth=10
GroundSpot pos= -37; 105 radius=30 color=100;255;100 // MegaStalk5
GroundSpot pos= 74; -48 radius=30 color=100;255;100 // MegaStalk5
GroundSpot pos= 92;-245 radius=30 color=100;255;100 // MegaStalk5
GroundSpot pos=-273; 266 radius=40 color=220;140;080
GroundSpot pos= 40; 72 radius=50 color=250;255;150
GroundSpot pos=-225; 112 radius=30 color=150;255;150
GroundSpot pos=-300; 111 radius=40 color=100;200;230
GroundSpot pos=-335; 32 radius=50 color=225;200;160
GroundSpot pos= 144; -12 radius=50 color=255;160;160 // orange
GroundSpot pos=-120; -80 radius=50 color=220;180;120
GroundSpot pos= -64;-199 radius=50 color=100;200;230 // vaisseau

MaxFlyingHeight max=40

arkusz - 15-04-2010, 19:47

hmmm jak otworzę zwykły res(ten z misji) to przestaje działać
Może program zmienia paletę kolorów?

proszę moderatora o przesunięcie tego tematu do własne mapy bo już 2 zrobiłem i 3 zacząłem

1 Mógłby ktoś podać link do Painta XP wystarczy spakować painta i dać w załączniku

2 mam kłopoty z warunkami misji (ale pytałem się o to w odpowiednim temacie)


Powered by phpBB modified by Przemo & WRIM © 2003 phpBB Group