|
Polski Portal COLOBOTa COLOBOT Polish Portal |
 |
Strefa off-topu - Problem z Serious Sam.
Bartek c++ - 26-03-2010, 21:37 Temat postu: Problem z Serious Sam. Znalazłem w pudełku Serious Sam 2 z 2005 roku , no więc zainstalowałem.Włączyłem gre i sie zacina!
Ma takie oto wymagania: Pentium 4 1.5 GHz, 512 MB RAM, karta graficzna 128 MB (GeForce3 lub lepsza), Windows 2000/XP
Mam: procesor(intel pentium dual core) 3.2GHz, ram 1024mb, karta grafizna GeForce4 256mb.
I tu problem, wyłączam wszystkie programy nie potrzebne, usunołem wszystkie niepotrzebne śmieci z komputera.
I tu moje pytanko, czy da sie jakoś przyspieszyć tą grę?
(z innymi nie mam problemu tylko z tą...)
Berserker - 27-03-2010, 09:55
Zacznij od otwarcia obudowy i odkurzenia radiatora...
Bartek c++ - 27-03-2010, 10:37
Nie, ostatnio wszystko wyczysciłem całą płyte główną.
Deyes - 27-03-2010, 10:43
Bartek c++ napisał/a: | Mam: procesor(intel pentium dual core) 3.2GHz |
Pamiętam, że na procesorach 2-rdzeniowych źle działają niektóre starsze aplikacje i gry. Spróbuj tak:
1. Uruchom menedżer zadań
2. Uruchom Serious Sam 2 (nie zamykaj menedżera)
3. Wciśnij kombinację ALT+TAB (powinieneś wrócić do menedżera)
4. Znajdź proces gry
5. Naciśnij na proces PPM, i z menu kontekstowego wybierz Użycie Rdzeni (czy coś w tym stylu)
6. W otwartym okienku odznacz wszystko poza CPU 0
Piszę to z głowy więc coś może wyglądać inaczej.
adiblol - 27-03-2010, 12:20
Nie wiadomo, czy to 3.2GHz w nazwie procesora to częstotliwość taktowania jednego rdzenia, czy suma częstotliwości rdzeni...
Ale i tak nie powinno się zacinać bo 3.2/2 = 1.6, a wymagany jest 1.5.
Windows XP oczywiście?
Sprawdź w ustawieniach gry z jakiego sterownika grafiki 3D korzysta... bo może być RGB Emulation .
Bartek c++ - 27-03-2010, 12:31
Jak spojrze na wroga to sie zacina.
Problem częściowo rozwiązany, użyłem kompresji textur.
Tak i gra używa tylko po połowie jednego z każdego rdzenia...
Zrobie małe okno i zabacze jak to działa
|
|