|
Polski Portal COLOBOTa COLOBOT Polish Portal |
|
COLOBOT 2 - WAŻNE: Doping
Frag|OpenBox - 01-03-2010, 07:40 Temat postu: WAŻNE: Doping Słuchajcie wiem że nie macie czasu , jesteście zajęci itd. ale z godzinę dziennie wieczorem można siąść i potworzyć reliefy , scripty , grafikę do Colobot 2 , pewnie powiecie że (Ci łatwo powiedzieć), tak łatwo mi to powiedzieć ale tylko dlatego że takich rzeczy jeszcze nie potrafie ale wszyscy członkowie forum będą pomagać jak tylko mogą Łącznie zemną. Weście się za tego colobota bo wszyscy gracze na pewno z utęsknieniem czekają no ciąg dalszy przygód astronauty. Będzie to coprawde (Nieficjalny Colobot2) ale napewno wszyscy byli by pod wrażeniem. Więc Co? Weźmiecie się za to? Godzine dziennie i na lato będzie Colobot 2!
Bartek c++ - 01-03-2010, 07:50
latwo mowic... trzeba robic nowe obiekty 3b a to nie latwe.malo osob zna colobota.
adiblol - 01-03-2010, 08:56
Ja mam Linuxa więc nie mogę tworzyć bo Colobot nie działa na Wine
Frag|OpenBox - 01-03-2010, 14:12
w mordę... spróbujcie ten projekt jest dobry, z chęcią bym pomógł ale nie potrafię,
jak by się udało to byśmy byli pierwsi którzy zagrają w nieoficjalnego COLOBOT 2
wiem że to trudne, ale wy się natym znacie pokombinujcie no....
Jeśli chodzi o fabułę to na pewno każdy z forum ma pomysł na colobota 2 , ja osobiście wymyśliłem fabułę (Inwazja) z dziesięć pod misji na nowej ziemi miało by za cel ochrona ziemi przed inwazją mrówek, pająków idt. a potem poszukiwanie źrudła na tych ataków (którym była by planeta przypominająca materie organiczna wytwarzaną prze mrówki na której trzeba by porozstawia w rożnych miejscach ładunki wybuchowe aby ją zniszczyc)
PS. Zobaczcie na mój temat Problem z misją bo zrobiłem tak jak trzeba ale coś nie teges...
misja się otwiera ale ani latać a tekstura jest czarna. Nawet jak kolor tekstury z kopiowałem z innego scriptu...
Bartek c++ - 01-03-2010, 14:29
Trzeba stworzyć Colobot Engine 2, a to jest trudne.
COLOBOT - 01-03-2010, 14:32
Żeby zrobić nowy engine trzeba pisać w jakimś C++ czy czymś takim. COLOBOT 2 ma być tylko samodzielną paczką z dodatkowymi misjami.
Frag|OpenBox - 01-03-2010, 14:55
trudne, trudne ,trudne masz 12lat a masz pojecie o takich rzeczach ze mnie zwala z nóg a teraz muwisz że jest to trudne... myślałem że jestes bardziej ambitny...
Bartek c++ - 01-03-2010, 15:03
tak a ty nawet misji i programu zrobić nie umiesz.
adiblol - 01-03-2010, 15:16
Colobot 2 != CWorld
Colobot 2 będzie na silniku Epsiteca, bez nowych obiektów, no i nielegalny
CWorld będzie na nowym silniku, z multiplayerem, ze scriptingiem i z możliwością tworzenia obiektów przez każdego , poza tym GPL. Ale bez 3D, chyba że komuś chce się w to bawić . Szacowany czas wydania: 2012-2015.
Frag|OpenBox - 01-03-2010, 17:39
no... to se poczekamy nie umiem robić misji ale jestem zawzięty i wciąż próbuje ALE CIĄGLE TEN SAM BŁĄD CO TO JEST!!!
adiblol - 01-03-2010, 18:48
@up: Wejdź na IRCa, pomożemy http://www.ever-irc.bee.p...c=%23colobot.pl
Abadon - 01-03-2010, 19:16
A może ktoś w końcu zrealizuje tą misję http://www.colobot.cba.pl...topic.php?t=591 ?
Frag|OpenBox - 01-03-2010, 19:58
to zrubcie paczkę misji jakie byście użyli do Colobot2. Skoro nieumiecie lub jest zbyt trudne stwozenie COLOBOT2 to niech będzie to.
Bartek c++ - 08-05-2010, 14:54
adiblol napisał/a: | Colobot 2 != CWorld
Colobot 2 będzie na silniku Epsiteca, bez nowych obiektów, no i nielegalny
CWorld będzie na nowym silniku, z multiplayerem, ze scriptingiem i z możliwością tworzenia obiektów przez każdego , poza tym GPL. Ale bez 3D, chyba że komuś chce się w to bawić . Szacowany czas wydania: 2012-2015. | Można to zrobić jak serious sam !
Będzie bazować na silniku Colobota ale zrobić levele nowe, tekstury, modele i troche nowych obiektow!A wszystko co było w starym też będzie.
|
|