Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 
Polski Portal COLOBOTa
COLOBOT Polish Portal

Własne poziomy - moje poziomy

dawid960 - 12-12-2009, 13:49
Temat postu: moje poziomy
hejka :-) jestem tutaj nowy i wam daję poziomy własnej roboty.
Bartek c++ - 12-12-2009, 14:05

dziwny ten poziom, woda i grunt nie mają tekstury.

[ Dodano: 12-12-2009, 14:07 ]
obyś nie był kolejnym neo dzieciakiem masz 9 lat(Hmm ja miałem 11 kiedy się tu zarejestrowałem).

dawid960 - 12-12-2009, 14:16

błąd to nie ten plik :-/ a to jest ten plik
Bartek c++ - 12-12-2009, 14:17

wierz foldery nie muszą się nazywać sample :-o
dawid960 - 12-12-2009, 15:13

ja umiem robić powstawowe programy
FE4R - 12-12-2009, 16:37

dawid960 napisał/a:
ja umiem robić powstawowe programy

Głębokość Twoich komentarzy mnie powala dawid. Idź z kolegami pograć w piłkę, a za 5 lat przyjdź i się wypowiedz.

adiblol - 12-12-2009, 21:34

FE4R napisał/a:
Idź z kolegami pograć w piłkę

Taa, a później tacy wyrastają na dresiarzy...

FE4R - 12-12-2009, 21:42

adiblol napisał/a:
FE4R napisał/a:
Idź z kolegami pograć w piłkę

Taa, a później tacy wyrastają na dresiarzy...

To niech potrenuje szermierkę albo Snookera. ;)

dawid850 - 12-12-2009, 21:45

to ja dawid 960 tylko na innym profilu i przepraszam ciebie bartek c++
C ruels! - 30-12-2009, 18:45

Macie tu poprawioną wersję(poprawione błędy ortograficzne)

PS:dawid mogłeś napisać jakieś proste programy dla tych robali i nie popełniaj takich strasznych błędów(nawet jak byłem w twoim wieku to tak nie pisałem!)

Masz tu przykład takiego prostego programu:

while(true)
move(10);
turn(180);

[ Dodano: 30-12-2009, 18:51 ]
adiblol napisał/a:
Taa, a później tacy wyrastają na dresiarzy...


Czemu?Ja grałem z kuzynami w piłkę a nie jestem dresiarzem(nawet nie przypominam kogoś tkiego :-P )

dawid960 - 31-12-2009, 11:58

dobrze dobrze już naprawiłem
Bartek c++ - 31-12-2009, 12:40

A to lepszy program dla Robala:P
Kod:
extern void object attack() ::
{
errmode(0);
while ( true )
point miejsce;
miejsce = position;
{
object robot;
int wrog[];
wrog[0] = WheeledGrabber;
wrog[1] = TrackedGraber;
wrog[2] = WingedGrabber;
wrog[3] = LeggedGrabber;
wrog[4] = WheeledSnifer;
wrog[5] = TrackedSnifer;
wrog[6] = WingedSnifer;
wrog[7] = LeggedSnifer;
wrog[8] = WheeledShooter;
wrog[9] = TrackedShooter;
wrog[10] = WingedShooter;
wrog[11] = LeggedShooter;
wrog[12] = WheeledOrgaShooter;
wrog[13] = TrackedOrgaShooter;
wrog[14] = WingedOrgaShooter;
wrog[15] = LeggedOrgaShooter;
wrog[16] = PhazerShooter;
wrog[17] = Shielder;
wrog[18] = Thumper;
wrog[19] = Recycler;
wrog[20] = Subber;
robot = radar(wrog);
wait(rand()*3);
motor(0.8,0.8);
turn(rand()*360);
goto(miejsce);
if ( distance(position, robot.position < 10 )
{
turn(direction(item.position));
motor(1,1);
wait(3);
}
}

Wstaw taki długo piałem ale jeszcze mnie nie zawiódł ;-)

adiblol - 31-12-2009, 18:37

Zła kolejność:
Kod:
motor(0.8,0.8);
turn(rand()*360);

Robal w ogóle nie przejmie się instrukcją motor, ponieważ nie ma czasu na jej wykonanie. Nie ma czasu, ponieważ od razu dalej jest turn. Instrukcja motor zmienia prędkość silników, a nie pozycję robota. I prędkość ta pozostanie niezmieniona do następnej instrukcji związanej z ruchem. Tak samo z jet.

Bartek c++ - 01-01-2010, 01:01

Dzięki nie zauwarzyłem, a oto poprawka ;-)
Kod:
extern void object attack() ::
{
errmode(0);
while ( true )
point miejsce;
miejsce = position;
{
object robot;
int wrog[];
wrog[0] = WheeledGrabber;
wrog[1] = TrackedGraber;
wrog[2] = WingedGrabber;
wrog[3] = LeggedGrabber;
wrog[4] = WheeledSnifer;
wrog[5] = TrackedSnifer;
wrog[6] = WingedSnifer;
wrog[7] = LeggedSnifer;
wrog[8] = WheeledShooter;
wrog[9] = TrackedShooter;
wrog[10] = WingedShooter;
wrog[11] = LeggedShooter;
wrog[12] = WheeledOrgaShooter;
wrog[13] = TrackedOrgaShooter;
wrog[14] = WingedOrgaShooter;
wrog[15] = LeggedOrgaShooter;
wrog[16] = PhazerShooter;
wrog[17] = Shielder;
wrog[18] = Thumper;
wrog[19] = Recycler;
wrog[20] = Subber;
robot = radar(wrog);
wait(rand()*3);
motor(0.8,0.8);
wait(rand()*4);
turn(rand()*360);
goto(miejsce);
if ( distance(position, robot.position < 10 )
{
turn(direction(item.position));
motor(1,1);
wait(3);
}
}

adiblol - 01-01-2010, 12:24

Do wrogów mógłbyś dodać RadarStation oraz - ewentualnie - DefenseTower. Chyba też ExchangePost, ale nie jestem pewien czy się infekuje...
Bartek c++ - 01-01-2010, 13:16

Dobra teraz poprawie 8-)
Kod:
extern void object attack() ::
{
errmode(0);
while ( true )
point miejsce;
miejsce = position;
{
object robot;
int wrog[];
wrog[0] = WheeledGrabber;
wrog[1] = TrackedGraber;
wrog[2] = WingedGrabber;
wrog[3] = LeggedGrabber;
wrog[4] = WheeledSnifer;
wrog[5] = TrackedSnifer;
wrog[6] = WingedSnifer;
wrog[7] = LeggedSnifer;
wrog[8] = WheeledShooter;
wrog[9] = TrackedShooter;
wrog[10] = WingedShooter;
wrog[11] = LeggedShooter;
wrog[12] = WheeledOrgaShooter;
wrog[13] = TrackedOrgaShooter;
wrog[14] = WingedOrgaShooter;
wrog[15] = LeggedOrgaShooter;
wrog[16] = PhazerShooter;
wrog[17] = Shielder;
wrog[18] = Thumper;
wrog[19] = Recycler;
wrog[20] = Subber;
wrog[21] = DefenseTower;
wrog[22] = RadarStation;
wrog[23] = ExchangePost;
robot = radar(wrog);
wait(rand()*3);
motor(0.8,0.8);
wait(rand()*4);
turn(rand()*360);
goto(miejsce);
if ( distance(position, robot.position < 10 )
{
turn(direction(item.position));
motor(1,1);
wait(3);
}
}

Dodałem więcej wrogów :-)
Jeżeli jszcze ktoś nie zauwarzył w tym programieto powiem jak on działa:
1.Króży sobie dookoła.
2.Wraca do swojej pierwotnej pozycji.
3.A jeżeli 10 metrów od niego będzie jakiś wróg pędzi na niego.
Mam nadzieję że ktoś zrozumiał :mrgreen:

[ Dodano: 01-01-2010, 13:17 ]
A jeszcze miałem błąd taki w grze że robal zainfekował pająka i mrówke :lol: :lol:

dawid960 - 01-01-2010, 18:42

Bartek c++ napisał/a:

Kod:
extern void object attack() ::
{
errmode(0);
while ( true )
point miejsce;
miejsce = position;
{
object robot;
int wrog[];
wrog[0] = WheeledGrabber;
wrog[1] = TrackedGraber;
wrog[2] = WingedGrabber;
wrog[3] = LeggedGrabber;
wrog[4] = WheeledSnifer;
wrog[5] = TrackedSnifer;
wrog[6] = WingedSnifer;
wrog[7] = LeggedSnifer;
wrog[8] = WheeledShooter;
wrog[9] = TrackedShooter;
wrog[10] = WingedShooter;
wrog[11] = LeggedShooter;
wrog[12] = WheeledOrgaShooter;
wrog[13] = TrackedOrgaShooter;
wrog[14] = WingedOrgaShooter;
wrog[15] = LeggedOrgaShooter;
wrog[16] = PhazerShooter;
wrog[17] = Shielder;
wrog[18] = Thumper;
wrog[19] = Recycler;
wrog[20] = Subber;
wrog[21] = DefenseTower;
wrog[22] = RadarStation;
wrog[23] = ExchangePost;
robot = radar(wrog);
wait(rand()*3);
motor(0.8,0.8);
wait(rand()*4);
turn(rand()*360);
goto(miejsce);
if ( distance(position, robot.position < 10 )
{
turn(direction(item.position));
motor(1,1);
wait(3);
}


dobrze , za dzień naprawię poziom :roll: :roll:

//Przecinek dużo zmienia , co nie?? - Thorin12

[ Dodano: 05-01-2010, 21:44 ]
uprage

[ Dodano: 06-01-2010, 14:04 ]
fajny poziom :mrgreen:

[ Dodano: 06-01-2010, 16:49 ]
nie działa program :-x

[ Dodano: 09-01-2010, 10:19 ]
uprage tylko nie działa res 3 i 4

[ Dodano: 08-09-2010, 11:59 ]
ten program nie działa :shock:


Powered by phpBB modified by Przemo & WRIM © 2003 phpBB Group