|
Polski Portal COLOBOTa COLOBOT Polish Portal |
|
Programy - Niebieskie plusy - nie tylko problem, ale i pożytek?
FE4R - 01-11-2009, 14:27 Temat postu: Niebieskie plusy - nie tylko problem, ale i pożytek? Tworząc własne poziomy bardzo mnie irytowało to, iż żaden robot wyprodukowany w fabryce robotów nie może uczestniczyć w ćwiczeniach z WayPointami, które można bardzo łatwo produkować innym robotem. Stworzyłem więc User level, w którym był dostępny PracticeBot. Jednakże pomimo tego, iż mój leśny zbierak latający, stworzony w fabryce, wyprodukował WayPoint funkcją 'produce'; mimo tego PracticeBot po przejechaniu przez niebieskiego plusa w żaden sposób na niego nie oddziaływał, to jest WayPoint nie znikł.
Otworzyłem więc train403.txt - Ćwiczenia z silnikami, w którym masz sprzątać po robocie który zostawia plusy. Są tam początkowe plusy WyPoint z CreateObject [...] reset=1. Wydaje mi się, iż reset oznacza, że można je usuwać. Ale robot dalej produkuje plusy, tak jak mój zbierak w User levelu. A jednak PracticeBot w treningu potrafi jakoś te plusy niszczyć.
Ponieważ temat miał być pytaniem, co zrobić, by PracticeBot niszczył WayPointy, jednak sam sobie na nie odpowiedziałem, gdy sprawdziłem linijkę:
Kod: | CreateObject pos=32.50;-65.00 dir=1.0 type=PracticeBot reset=1 trainer=1 script4="tradar1.txt" select=1 |
Na swoim User levelu sprawdzę, która opcja: 'reset' czy 'trainer' pozwala niszczyć plusy i odpowiem, gdyż może to być pomocne dla ludzi, którzy nie tworzą misji treningowych, ale chcą użyć WayPointów w user levelach.
EDIT: to nie 'reset=1', a linijka 'trainer=1' pozwala na niszczenie WayPointów, jednak wtedy robotem nie da się sterować ręcznie.
Pozdrawiam,
FE4R
Berserker - 18-11-2009, 20:06
WayPointy mozna po prostu niszczyc tylko w trybie treningowym
Deyes - 27-03-2010, 13:51
Albo stworzyć robota z "trainer=1" i potraktować grę kodem: trainerpilot
Wiem, bo tak robiłem
|
|