|
Polski Portal COLOBOTa COLOBOT Polish Portal |
|
Własne poziomy - misje na wyspach
Kuba - 04-07-2009, 05:50 Temat postu: misje na wyspach zrobiłem własną misje z jakiegoś Edytora ale teraz kopalnia mi wisi w powietrzu
ktoś mi powie jak to naprawić
wypakujcie to do user
adiblol - 04-07-2009, 09:56
Daj w zip a nie rar to otworze w komórce i może powiem
Albo nie! Daj sam scene...
Kuba - 04-07-2009, 13:00
a jak się robi screny
Schocker - 04-07-2009, 13:26
Naciskasz Print Screen, otwierasz jakiś edytor grafiki (Może być Paint), wklejasz, zapisujesz. Proste. ^^;
Kuba - 04-07-2009, 13:45
To screen
DOJO - 04-07-2009, 14:33
Adiblol'owi chodzi o plik scene.txt!
A nie o screen!
adiblol - 04-07-2009, 14:34
No to rara na pewno nie otworze w komórce O.o
Daj niespakowany plik scene01.txt
Kuba - 04-07-2009, 16:42
robi się
mógłbyś go naprawić?
A czy możesz przesłać mi instrukcje Jak robić mapy bo edytor zapisuje tylko obiekty
i dołączyłem do tego niebo z Elysium (to też jest Elysium)
adiblol - 04-07-2009, 19:19
Kuba napisał/a: |
mógłbyś go naprawić?
|
Na komórce? Ambitne...
[ Dodano: 04-07-2009, 19:23 ]
Są braki w pliku... Nie widzę EndMissionTake i TerrainInitTextures (no albo TerrainInit)
Kuba - 04-07-2009, 20:23
będe się wzorował na planecie Elisium może zrobi jakieś misje
C ruels! - 17-10-2009, 21:44
Naprawiłem mapę!Nawet mnie nie pytaj jak to zrobiłem bo sam nie wiem!Po prostu pozmieniałem kilka znaczków,zwiększyłem wys.lotu itp.
dawid850 - 12-12-2009, 21:53
wpisz tak
TerrainMaterial id=1 image="roca2" u=0.00 v=0.00 up=1 down=1 left=1 right=1 hard=0.8
TerrainMaterial image="roca2" u=0.25 v=0.00 up=2 down=1 left=1 right=1 hard=0.6
TerrainMaterial image="roca2" u=0.50 v=0.00 up=1 down=1 left=1 right=2 hard=0.6
TerrainMaterial image="roca2" u=0.75 v=0.00 up=2 down=1 left=1 right=2 hard=0.6
TerrainMaterial image="roca2" u=0.00 v=0.25 up=1 down=2 left=1 right=1 hard=0.6
TerrainMaterial image="roca2" u=0.25 v=0.25 up=2 down=2 left=1 right=1 hard=0.6
TerrainMaterial image="roca2" u=0.50 v=0.25 up=1 down=2 left=1 right=2 hard=0.6
TerrainMaterial image="roca2" u=0.75 v=0.25 up=2 down=2 left=1 right=2 hard=0.6
TerrainMaterial image="roca2" u=0.00 v=0.50 up=1 down=1 left=2 right=1 hard=0.6
TerrainMaterial image="roca2" u=0.25 v=0.50 up=2 down=1 left=2 right=1 hard=0.6
TerrainMaterial image="roca2" u=0.50 v=0.50 up=1 down=1 left=2 right=2 hard=0.6
TerrainMaterial image="roca2" u=0.75 v=0.50 up=2 down=1 left=2 right=2 hard=0.6
TerrainMaterial image="roca2" u=0.00 v=0.75 up=1 down=2 left=2 right=1 hard=0.6
TerrainMaterial image="roca2" u=0.25 v=0.75 up=2 down=2 left=2 right=1 hard=0.6
TerrainMaterial image="roca2" u=0.50 v=0.75 up=1 down=2 left=2 right=2 hard=0.6
TerrainMaterial id=2 image="roca2" u=0.75 v=0.75 up=2 down=2 left=2 right=2 hard=0.3
TerrainMaterial id=3 image="rocb2" u=0.00 v=0.00 up=1 down=1 left=1 right=1 hard=0.8
TerrainMaterial image="rocb2" u=0.25 v=0.00 up=3 down=1 left=1 right=1 hard=0.4
TerrainMaterial image="rocb2" u=0.50 v=0.00 up=1 down=1 left=1 right=3 hard=0.4
TerrainMaterial image="rocb2" u=0.75 v=0.00 up=3 down=1 left=1 right=3 hard=0.4
TerrainMaterial image="rocb2" u=0.00 v=0.25 up=1 down=3 left=1 right=1 hard=0.4
TerrainMaterial image="rocb2" u=0.25 v=0.25 up=3 down=3 left=1 right=1 hard=0.4
TerrainMaterial image="rocb2" u=0.50 v=0.25 up=1 down=3 left=1 right=3 hard=0.4
TerrainMaterial image="rocb2" u=0.75 v=0.25 up=3 down=3 left=1 right=3 hard=0.4
TerrainMaterial image="rocb2" u=0.00 v=0.50 up=1 down=1 left=3 right=1 hard=0.4
TerrainMaterial image="rocb2" u=0.25 v=0.50 up=3 down=1 left=3 right=1 hard=0.4
TerrainMaterial image="rocb2" u=0.50 v=0.50 up=1 down=1 left=3 right=3 hard=0.4
TerrainMaterial image="rocb2" u=0.75 v=0.50 up=3 down=1 left=3 right=3 hard=0.4
TerrainMaterial image="rocb2" u=0.00 v=0.75 up=1 down=3 left=3 right=1 hard=0.4
TerrainMaterial image="rocb2" u=0.25 v=0.75 up=3 down=3 left=3 right=1 hard=0.4
TerrainMaterial image="rocb2" u=0.50 v=0.75 up=1 down=3 left=3 right=3 hard=0.4
TerrainMaterial id=4 image="rocb2" u=0.75 v=0.75 up=3 down=3 left=3 right=3 hard=0.0
TerrainInit id=3
TerrainLevel id=1 min= 0.0 max=99.0 slope=0.0 freq= 50.0 // roc1
TerrainLevel id=2 min=17.5 max=25.0 slope=3.0 freq= 70.0 // grass
TerrainLevel id=4 min=37.5 max=99.0 slope=9.0 freq= 80.0 // snow
TerrainLevel id=2 min=25.0 max=37.5 slope=9.0 freq= 70.0 // grass
Bartek c++ - 13-12-2009, 12:56
dawidku to jest skrypt tekstury z nowej ziemi.
dawid850 - 13-12-2009, 13:15
wiem myślałem o tekstury nowej ziemi
dawid740 - 24-01-2010, 21:46
błąd na mapie map jest zmieniony na res a res na map
lukas_j - 26-01-2010, 10:02
Niemożliwe, że wisi w powietrzu... Ja pamiętam jak robiłem mape, to dawałem objekt na wysokość z i mi wcale wyżej nie był... Albo spróbuj usunąć wysokość Z w pliku scene.txt (jesli masz tam wysokosc Z)
Hunter46 - 29-12-2010, 09:05 Temat postu: Wiszenie budynków pod ziemią. Witam. Ja tam miałem tak że fabryka robotów i kilka innych rzeczy było pod ziemią.
Nie uwazasz, ze data nad postem moze ci podpowiedziec, kiedy byl on pisany? //Berek
Korniszon - 30-12-2010, 10:45
Berserker napisał/a: | Nie uwazasz, ze data nad postem moze ci podpowiedziec, kiedy byl on pisany? //Berek |
Berserker ma rację.
|
|