|
Polski Portal COLOBOTa COLOBOT Polish Portal |
|
Programy - Fabryka B0tów
TanatosBot - 30-06-2009, 13:02 Temat postu: Fabryka B0tów Macie jakiś program na to by Fabryka tworzyła Roboty Treningowe albo Roboty ''Cel'' ,albo jakkolwiek żeby te dwa B0ty pojawiły się w Trybie Wolnej Gry ?
pipok - 30-06-2009, 14:06 Temat postu: Re: Fabryka B0tów
Kod: | produce (pos, dir, PracticeBot, "%user%\\prog.txt"); |
adiblol - 30-06-2009, 16:22
pipok, takie coś zadziała? Bo ja nie jestem pewien... Chyba że te boty są traktowane jak owady, to wtedy tak
Sprawdzałeś ten kod?
TanatosBot - 30-06-2009, 17:01 Temat postu: Re: Fabryka B0tów
pipok napisał/a: | Kod: | produce (pos, dir, PracticeBot, "%user%\\prog.txt"); |
|
Działa to ?
A w ogóle to gdzie to trzeba wpisac ?
adiblol - 30-06-2009, 17:22
It's not working
Kod: | extern void object::Nowy()
{
produce (space(position), 0, TargetBot, "wait.txt");
} |
Można też wyprodukować np. WheeledGrabber'a i w save'ie zamienić "WheeledGrabber" na "PracticeBot" albo "TargetBot".
TanatosBot - 01-07-2009, 13:11
Tak
działa
THX
[ Dodano: 01-07-2009, 13:28 ]
Jak wziolem LeggedShooter to wtedy po zamianie byc pracice bot ale z koślawymi kołami
|
|