|
Polski Portal COLOBOTa COLOBOT Polish Portal |
|
Programy - Ulepszony program do robienia Ogniw Atomowych
Sioner - 26-03-2009, 15:39 Temat postu: Ulepszony program do robienia Ogniw Atomowych Tym razem program się już powtarza i nosi wyprodukowane rzeczy do wolnej pozycji
Kod: |
extern void object::ZrobOgniwoN()
{
object item;
while(true);
item = radar(UraniumOre);
goto (item.position);
grab();
item = radar(NuclearPlant);
goto (item.position);
drop();
move(-3);
wait(40);
move(3);
grab();
goto(space(position));
drop();
message("Wytworzono Ogniwo Atomowe");
}
|
colobotwymiiata - 26-03-2009, 16:13
Mógłbyś zedytować poprzedni temat, a nie tworzyć nowy.
PS.: I to jeszcze z niedziałającym programem. Przez linijkę "while(true);" załatwiłeś sobie wieczne robienie niczego. Żeby działało:
Kod: | while(true)
{
//Tu wpisz instrukcje
} |
Sioner - 26-03-2009, 16:53 Temat postu: lol lol u mnie dziala wienc nie klam
Berserker - 26-03-2009, 17:03
jest rownoznaczne z
Czyli robi nic dopoki to nic nie wywali errora.
Sioner - 26-03-2009, 17:16 Temat postu: a jednak jednak nie dziala
[ Dodano: 26-03-2009, 17:21 ]
teraz juz dziala bo poprawilem
Kod: | extern void object::ZrobOgniwoN()
{
object item;
while(true)
{
item = radar(UraniumOre);
goto (item.position);
grab();
item = radar(NuclearPlant);
goto (item.position);
drop();
move(-3);
wait(40);
move(3);
grab();
goto(space(position));
drop();
message("Wytworzono Ogniwo Atomowe");
}
} |
Iroks1 - 26-03-2009, 18:00
biedny trochę ten programik sam się nie naprawia/ładuje dając lataczowi silniki będą ciągle się przegrzewać
Sioner - 27-03-2009, 10:34 Temat postu: no Masz racje muszę go ulepszyć zaraz się biorę do pracy !!!
[ Dodano: 27-03-2009, 10:46 ]
4 edycja mojego programu!!! Teraz juz nic mu nie brakuje!!! Tylko gdy się użyje na ogniwie atomowym to nie nie załaduje tylko poczeka chwile w stacji ładowawczej i poleci dalej.
Kod: | extern void object::ZrobOgniwoN()
{
object item;
while(true)
{
item = radar(UraniumOre);
goto (item.position);
grab();
item = radar(NuclearPlant);
goto (item.position);
drop();
move(-3);
wait(40);
move(3);
grab();
goto(space(position));
drop();
message("Wytworzono Ogniwo Atomowe");
item = radar(PowerStation);
goto (item.position);
wait(10);
item = radar(RepairCenter);
goto (item.position);
wait(10);
}
} |
adiblol - 27-03-2009, 12:29
dodaj warunki do ładowania osłony i ogniwa bo tak jest bez sensu.
Sioner - 27-03-2009, 12:42 Temat postu: pewnosc Ale ma się pewność że robot wróci cały
Iroks1 - 27-03-2009, 21:33
do naprawiania i ładowania dorzuć przed przemieszczeniem się do rudy to zawsze wróci cały chyba że robaki go po drodze zabiją
Cytat: | if (energyCell.energyLevel < 0.4)
{
message("Lece naladowac baterie");
ene = radar(PowerStation);
goto(ene.position);
while(energyLevel == 1 )
{
wait(1);
}
}
if(shieldLevel<1)
{
message("Lece naprawic sie jestem zbyt uszkodzony");
napraw=radar(RepairCenter);
goto(napraw.position);
while(shieldLevel ==1)
{
wait(1);
}
|
to ja się zapytam jeszcze czy da się wykryć czy miejsce pod lataczem jest gruntem czy wodą ? bo jak się przegrzewa silnik to musi wylądować ale jak jest woda to kiszka
Abadon - 27-03-2009, 21:40
Cytat: | to ja się zapytam jeszcze czy da się wykryć czy miejsce pod lataczem jest gruntem czy wodą ? |
Tak mi się zdaje że gdzieś czytałem na angielskim forum colobota, ale dokładnie nie wiem. Myślę że będzie to trudne, ale jak da się stwierdzić czy grunt jest płaski czy nie to i to pewnie da się zrobić.
colobotwymiiata - 27-03-2009, 21:43
Da się, to nawet bardzo proste. Poczytaj sobie o komendzie "topo()" w SatCom'ie.
Abadon - 27-03-2009, 21:56
Ale jestem gapa, oczywiście że to w Satcom'ie jest to. O mały włos bym Iroksa1 wprowadził w szukaninę na forum. Przepraszam, moja pomyłka.
colobotwymiiata - 27-03-2009, 21:58
O ile nie jest za późno
Iroks1 - 28-03-2009, 22:19
spoko dopiero to czytam
tylko właśnie co jak będzie leciał wzdłuż rzeki ? to by trzeba mieszaninę wolnego miejsca wykorzystać
|
|