Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 
Polski Portal COLOBOTa
COLOBOT Polish Portal

Problemy - Limit obiektów na mapie.

Berserker - 24-03-2009, 17:49
Temat postu: Limit obiektów na mapie.
Obejsc sie pewnie nie da, ale ma ktos moze sposob na usuniecie niepotrzebnych obiektow(rudy lezace sobie w dziurach) i przy okazji obcych (jak sie takie zminimalizowane G pojawi to potrafi gre zawiesic ;>
Najlepiej poprzez modyfikacje sejwa :)

colobotwymiiata - 24-03-2009, 18:27

No dobra, w pliku save'a masz gdzieś linijki zaczynające się od: "CreateObject pos... dir... type=..." czy jakoś tak. "pos..." to pozycja "dir..." to orientacja, a "type..." to kategoria obiektu (jeśli nie wiesz co to poczytaj w SatComie). Jeśli chcesz usunąć wszystkie mrówki, to pousuwaj wszystkie CreateObject'y, przy których type=AlienAnt.
Berserker - 24-03-2009, 19:36

Probowalem, gra sie wykrzacza.
Na tytan to dziala, ale kiedy chce usunac mrowke to przy wczytaniu sejwa blad.

colobotwymiiata - 24-03-2009, 20:10

Usunąłeś całą mrówkę? Tzn. Od CreateObject'a mrówki do następnego CreateObject'a.
Berserker - 24-03-2009, 20:56

Tak.
Moze to byc zwiazane z tym, ze ta linijka praktycznie zajmuje dwie linijki i/lub z tym, ze one sa w wersji zminiaturyzowanej, dzieki czemu atomy mrowki sa tak zbite, ze nie da sie ich rozerwac co daje mrowce niezniszczalnosc?

colobotwymiiata - 24-03-2009, 20:59

Berserker napisał/a:
atomy mrowki


Że co?

adiblol - 24-03-2009, 21:38

Berserker napisał/a:
atomy mrowki

Berserker myli świat rzeczywisty z wirtualnym ;) :/

To że po wywaleniu mrówki się wykrzacza wynika z tego, że jeszcze jest plik binarny CBOT.SAV o ile dobrze pamiętam (pewnie źle pamiętam ;) ), i jeśli dane w nich nie są zgodne to się wykrzacza :/

Jedyna możliwość to:
:arrow: rozpracować plik binarny (powodzenia)
:arrow: zniszczyć mrówki działami :lol:
:arrow: skorzystać z mojego programu killbymines (chyba tutaj go nie ma, ale jest na moim forum)

Berserker - 24-03-2009, 21:51

Jakby te mrowki byly normalne to bym mogl chocby im oprogramowanie zmienic, tak to kicha, bo niektore na miny same nie wchodza ;/

@edit

Cos sie udalo zrobic

Sioner - 25-03-2009, 13:00

zaprogramuj je jak robota

Kod:
object = item;
item = (radar.Mine);
goto (item.position
 
jakos tak to chyba SZLO

Berserker - 25-03-2009, 13:14

W goto zjadles nawias i srednik...
item = radar(Mine); - proste programy sa za trudne? ;d
Mowie, ze sam bym sobie poradzil gdybym mogl je przeprogramowac, ale nie da sie ich zaznaczyc. Mowie, ze sobie poradzilem - wystarczy skopiowac dane dzialajacego owada.

shoter - 25-03-2009, 16:34

Berserker napisał/a:
W goto zjadles nawias i srednik...
item = radar(Mine); - proste programy sa za trudne? ;d
Mowie, ze sam bym sobie poradzil gdybym mogl je przeprogramowac, ale nie da sie ich zaznaczyc. Mowie, ze sobie poradzilem - wystarczy skopiowac dane dzialajacego owada.


mówisz mówisz ale my wiemy lepiej(przeszukaj forum to znajdziesz(ew znajdź cheaty to gry)) :)

colobotwymiiata - 25-03-2009, 17:13

adiblol napisał/a:
skorzystać z mojego programu killbymines (chyba tutaj go nie ma, ale jest na moim forum)


Po pierwsze: Tutaj chyba jest.
Po drugie: A co z osami i robalami( w ogóle skąd one na ofrenii?)?

Sioner - 25-03-2009, 18:00
Temat postu: ja wiem
pewnie produce zeby bylo fajniej xD
Berserker - 25-03-2009, 18:14

Sami tworzycie misje... a ja nie moge?
adiblol - 25-03-2009, 18:24

Każdy może, trzeba tylko umieć.

Lektura obowiązkowa
http://colobot.adiblol.cb...h_poziom%C3%B3w


Powered by phpBB modified by Przemo & WRIM © 2003 phpBB Group