|
Polski Portal COLOBOTa COLOBOT Polish Portal |
|
Problemy - Limit obiektów na mapie.
Berserker - 24-03-2009, 17:49 Temat postu: Limit obiektów na mapie. Obejsc sie pewnie nie da, ale ma ktos moze sposob na usuniecie niepotrzebnych obiektow(rudy lezace sobie w dziurach) i przy okazji obcych (jak sie takie zminimalizowane G pojawi to potrafi gre zawiesic ;>
Najlepiej poprzez modyfikacje sejwa
colobotwymiiata - 24-03-2009, 18:27
No dobra, w pliku save'a masz gdzieś linijki zaczynające się od: "CreateObject pos... dir... type=..." czy jakoś tak. "pos..." to pozycja "dir..." to orientacja, a "type..." to kategoria obiektu (jeśli nie wiesz co to poczytaj w SatComie). Jeśli chcesz usunąć wszystkie mrówki, to pousuwaj wszystkie CreateObject'y, przy których type=AlienAnt.
Berserker - 24-03-2009, 19:36
Probowalem, gra sie wykrzacza.
Na tytan to dziala, ale kiedy chce usunac mrowke to przy wczytaniu sejwa blad.
colobotwymiiata - 24-03-2009, 20:10
Usunąłeś całą mrówkę? Tzn. Od CreateObject'a mrówki do następnego CreateObject'a.
Berserker - 24-03-2009, 20:56
Tak.
Moze to byc zwiazane z tym, ze ta linijka praktycznie zajmuje dwie linijki i/lub z tym, ze one sa w wersji zminiaturyzowanej, dzieki czemu atomy mrowki sa tak zbite, ze nie da sie ich rozerwac co daje mrowce niezniszczalnosc?
colobotwymiiata - 24-03-2009, 20:59
Berserker napisał/a: | atomy mrowki |
Że co?
adiblol - 24-03-2009, 21:38
Berserker napisał/a: | atomy mrowki |
Berserker myli świat rzeczywisty z wirtualnym
To że po wywaleniu mrówki się wykrzacza wynika z tego, że jeszcze jest plik binarny CBOT.SAV o ile dobrze pamiętam (pewnie źle pamiętam ), i jeśli dane w nich nie są zgodne to się wykrzacza
Jedyna możliwość to:
rozpracować plik binarny (powodzenia)
zniszczyć mrówki działami
skorzystać z mojego programu killbymines (chyba tutaj go nie ma, ale jest na moim forum)
Berserker - 24-03-2009, 21:51
Jakby te mrowki byly normalne to bym mogl chocby im oprogramowanie zmienic, tak to kicha, bo niektore na miny same nie wchodza ;/
@edit
Cos sie udalo zrobic
Sioner - 25-03-2009, 13:00
zaprogramuj je jak robota
Kod: | object = item;
item = (radar.Mine);
goto (item.position
jakos tak to chyba SZLO |
Berserker - 25-03-2009, 13:14
W goto zjadles nawias i srednik...
item = radar(Mine); - proste programy sa za trudne? ;d
Mowie, ze sam bym sobie poradzil gdybym mogl je przeprogramowac, ale nie da sie ich zaznaczyc. Mowie, ze sobie poradzilem - wystarczy skopiowac dane dzialajacego owada.
shoter - 25-03-2009, 16:34
Berserker napisał/a: | W goto zjadles nawias i srednik...
item = radar(Mine); - proste programy sa za trudne? ;d
Mowie, ze sam bym sobie poradzil gdybym mogl je przeprogramowac, ale nie da sie ich zaznaczyc. Mowie, ze sobie poradzilem - wystarczy skopiowac dane dzialajacego owada. |
mówisz mówisz ale my wiemy lepiej(przeszukaj forum to znajdziesz(ew znajdź cheaty to gry))
colobotwymiiata - 25-03-2009, 17:13
adiblol napisał/a: | skorzystać z mojego programu killbymines (chyba tutaj go nie ma, ale jest na moim forum) |
Po pierwsze: Tutaj chyba jest.
Po drugie: A co z osami i robalami( w ogóle skąd one na ofrenii?)?
Sioner - 25-03-2009, 18:00 Temat postu: ja wiem pewnie produce zeby bylo fajniej xD
Berserker - 25-03-2009, 18:14
Sami tworzycie misje... a ja nie moge?
adiblol - 25-03-2009, 18:24
Każdy może, trzeba tylko umieć.
Lektura obowiązkowa
http://colobot.adiblol.cb...h_poziom%C3%B3w
|
|