Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 
Polski Portal COLOBOTa
COLOBOT Polish Portal

COLOBOT 2 - POSTEPY!

lukas_j - 07-03-2009, 11:52
Temat postu: POSTEPY!
Jest tyle tematow, a forum wolno dziala, wiec nikomu nie chce sie przegldac calego. Do tego jest irc, chat na stronie adiblola itp... Wiec wypiszmy tu to, co jest do tej pory zrobione!

Ok, ja wiem tyle:

-misje, te co sa w dziale Pojedyncze misje
-multiplayer ( w fazie robienia)

wiec jak sa jeszcze inne misje zrobione, oraz inne rzeczy, piszcie!
i co jest do zrobienia tez

adiblol - 07-03-2009, 12:18

Multiplayer NIE jest zrobiony!!!
colobotwymiiata - 07-03-2009, 21:57

adiblol napisał/a:
Multiplayer NIE jest zrobiony!!!

a szkoda :cry:

DeiDara - 08-03-2009, 10:17

to prace jakoś wolno idą
lukas_j - 08-03-2009, 11:44

wiem, ale chodzi o to ze jest robiony!
adiblol - 08-03-2009, 12:49

No gdzie widzisz że jest zrobiony? Daj linka.
fly - 08-03-2009, 13:33

Wy robicie tego colobot'a2 czy nie?
Zróbcie przynajmniej lepszą grafikę : - ).

DeiDara - 08-03-2009, 13:59

jak ci grafika niepasuje to przykro mi :(
shoter - 08-03-2009, 14:25

DeiDara napisał/a:
jak ci grafika niepasuje to przykro mi :(

można zwiększyć ilość trójkąt na model,dodać większe tekstury.Przecież dzisiaj nasze kompy chyba sobie z tym poradzą ;) .A modele mogłby troche fajniej wyglądać

fly - 08-03-2009, 14:27

Chodzi mi o oświetlenie i zmianę (troszkę) texturek i będzie wyglądało dobrze.
DemoLisH - 09-03-2009, 15:42

Cytat:
to prace jakoś wolno idą

wogole nie ida, a szczerze mowiac nie chce mi sie

fly - 09-03-2009, 16:00

A szkoda :cry: .
DeiDara - 09-03-2009, 21:47

no szkoda
colobotwymiiata - 10-03-2009, 21:15

wielka szkoda ;-) . a poza tym to przecież nie za grafikę lubimy Colobota, prawda? :-)
fly - 10-03-2009, 21:28

Tak, ale są gracze którym tylko grafika najważniejsza.
shoter - 11-03-2009, 12:04

colobotwymiiata napisał/a:
wielka szkoda ;-) . a poza tym to przecież nie za grafikę lubimy Colobota, prawda? :-)

według mnie powinno się zwiększyć jedynie teksture terenu aby łądniej wyglądała ;)

Abadon - 11-03-2009, 19:06

Wiecie, że szczerze "mówiąc", to macie niestety rację (o tym że Colobot 2 nie powstaje). Trzeba się w końcu skupić nad tym. Może zrobić trzeba jakiś plan działania, by jakiśkolwiek prace ruszyły (ale nie wiem czy ktoś by się tego podjął). Ale na pocieszenie, który nas usprawiedliwia od "żółwiego" tępa, to to że na portalu większość użytkowników chodzi jeszcze do szkół. Kiedyś tak sobie myślałem żeby jakoś ktoś (np. administraor COLOBOT) mógby się skontaktować z twócami gry (mówię o autorach nie o Epsitecie), ale to kiepski pomysł. Muszę koniecznie przyznać że dzięki temu forum naprawdę tyle zadziwiających programów poznałem (na które pewnie bym nie wpadł) że gra w Colobota jest jeszcze przyjemniejsza.
shoter - 12-03-2009, 08:05

Z chęcią mógłbym pomóc w C2 :) ,moge (jeśli się naucze) robić plansze itd,jedyne z tego co widze to brakuje wam planu.Zrobiliście kilka map z różnych planet a robienie wszystkiego w taki sposób spieprzy sprawe,musi plan działania narysować , napisać(przyda się kartka/i A4 dla głównego gościa od tego).
fly - 17-03-2009, 16:28

Co do Multiplayera. Na co wam jest tworzenie plików? Nie lepiej wysłac aim, y position, x position, z position, direction, animation. Potem to odebrac? A z budynkami to jesli buduje np. hutę to wyślij "huta" i odbierz potem produce().
adiblol - 17-03-2009, 17:04

fly: produce nie robi budynków i robotów. Poza tym JAK chcesz to wysyłać?
colobotwymiiata - 24-03-2009, 15:20

fly napisał/a:
Nie lepiej wysłac aim, y position, x position, z position, direction, animation.


Animation? Co to takiego?

adiblol - 24-03-2009, 17:01

Sądzę że animation to stadium animacji (np. jak wczytasz grę w której robot był w połowie ruchu chwytaka to zacznie się od tej połowy tego ruchu), ale nie jestem pewien.
colobotwymiiata - 25-03-2009, 20:26

Raczej nie, bo ja ostatnio zauważyłem 2 bugi. Pierwszy był z wrakiem(robot się jeszcze palił, więc nie był ani wrakiem, ani robotem) i jak zapisałem i wczytałem, to nie było ani wraku, ani robota. Drugi to taki, że podczas budowania robota zapisałem grę i jak wczytałem, to drzwi fabryki były otwarte, a robot się kręcił na widoku, a po skończonej produkcji drzwi się nagle pojawiły, i zaczęły rozsuwać.
lukas_j - 02-05-2009, 23:31

Tak, colobot ma duzo bugów, ale mozna zrobic to jakos, np, ze robot pojawia sie dopiero po wyprodukowaniu.
DemoLisH - 03-05-2009, 23:06

fly napisał/a:
Co do Multiplayera. Na co wam jest tworzenie plików? Nie lepiej wysłac aim, y position, x position, z position, direction, animation. Potem to odebrac? A z budynkami to jesli buduje np. hutę to wyślij "huta" i odbierz potem produce().

bo to jest jedyny sposób żeby colobot sczytał plik i zachowywał się normalnie, inaczej mówiąc dla colobota jest bardziej normalne sczytanie pliku za pomocą programu w języku(CBot) niż zapisywanie do jego pamięci danych wartości, wtedy było by to mniej płynne

karpol - 22-06-2009, 11:12

A ja na krystali zrobiłem niewidzialny budynek do produkcji robotów.
Ciężko było włożyć kostkę tytanu;]

Abadon - 22-06-2009, 11:17

Karpol wiem że jesteś nowym użytkownikiem, ale raczej ten twój post pasuje do ciekawostek, a nie do postępów tworzenia Colobota 2!
adiblol - 22-06-2009, 11:40

Cytat:
Karpol wiem że jesteś nowym użytkownikiem, ale raczej ten twój post pasuje do ciekawostek, a nie do postępów tworzenia Colobota 2!

Ale może być użyteczny do robienia C2.

karpol, dałeś "h=-150" albo co?

karpol - 22-06-2009, 12:17

adiblol napisał/a:
Cytat:
Karpol wiem że jesteś nowym użytkownikiem, ale raczej ten twój post pasuje do ciekawostek, a nie do postępów tworzenia Colobota 2!

Ale może być użyteczny do robienia C2.

karpol, dałeś "h=-150" albo co?

Nic po prostu zbudowałem z kostki tytanu budynek ;]

Frag|OpenBox - 02-03-2010, 18:06

ten temat jest stary ale powiem wam coś... na colobot 2 każdy czeka ale nikt się za to nie bierze... wy nawet nie wiecie kto mógłby pomóc, kto się na czym zna... stwórzcie temat
(Pomoc Przy COLOBOT 2 : kto jak może pomóc) kto wie może ktoś się na tym zna bardziej niż myślicie. Morze prace jednak pójdą naprzód. jakby się znalazła 10 osobowa ekipa to możecie (a wg mnie POWINNIŚCIE) powrócić do realizacji projektu "Colobot 2"

adiblol - 02-03-2010, 18:08

Istnieją już tematy w których obmyślamy kto co robi, wystarczy poszukać...
Frag|OpenBox - 02-03-2010, 18:29

tak.... wiem ale jak zrobicie to tak.... jak to się nazywa... nie wiem chodzi mi o te tematy główne a nie temat w temacie... nie wiem czy rozumiesz. Np. Temat; COLOBOT 2 a w nim jet wiele tematów.....
adiblol - 02-03-2010, 21:44

To nie są tematy tylko działy. Np. Dział "Gracze graczom", poddział "COLOBOT 2", wątek "POSTEPY!"
krzys_h - 21-04-2011, 14:56

Wybaczcie odkop, ale zrobiłem listę misji zrobionych i do zrobienia do C2 i nie chcę zakładać nowego tematu. Mam nadzieję, że się przyda.

PS. W moich misjach nie ma roślin i innych detali, bo niestety nie mam do nich talentu
PS2. Jeśli ktoś zrobi coś z listy do zrobienia (ale się zrymowało) to niech wrzuci do odpowiedniego tematu, a ja uwzględnię to na liście.
PS3. Moja misja 7 będzie niedługo dostępna
PS4. Dodałem kilka nowych ćwiczeń i wyzwań dotyczących klas i funkcji retobject, zobaczcie sobie. Niedługo zrealizuję je w colobocie.

Simbax - 21-04-2011, 15:15

krzys_h napisał/a:
W moich misjach nie ma roślin i innych detali, bo niestety nie mam do nich talentu


IMO rośliny powinno się generować losowo. Przyroda przecież nie jest tworzona przez człowieka...

krzys_h - 21-04-2011, 16:58

Dzięki. Nie wiem, czemu nie pomyślałem o losowym ustawieniu. Załączam nową listę, a poprawione misje pojawią się niedługo. Zrobiłem już też jedno ćwiczenie.

[ Dodano: 21-04-2011, 17:05 ]
Jeszcze trzeba poprawić relief w misji 5, bo się dawidek nie wysilił i narysował w Paincie. A ze mnie słaby grafik...


Powered by phpBB modified by Przemo & WRIM © 2003 phpBB Group