Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 
Polski Portal COLOBOTa
COLOBOT Polish Portal

Pomysły - Colobot Dota

DeiDara - 26-02-2009, 10:04
Temat postu: Colobot Dota
Jeśli ktoś gra w warcraft 3 i gra w Dote(Tu chodzi o mapę warcraft 3) to będzie wiedział o co chodzi więc ;
Można zrobić na mapce dosyć prostej 2 bazy Ludzi i Obcych albo ludzi i ludzi.
Z każdej bazy były by 3 wejścia, baza byłą by na północno-wschodni a druga baza na przeciw czyli południowo-zachodni kierunek.
Te 3 wyjścia wyglądały by tak jak w załączniku,i z tych wyjść za pomocą jakiegoś portalu w środku bazy, wylatywały by boty co pewien czas (1.20 min) np 3 na kołach normalne działa
i jeden np jakiś bot co by napełniał ogniwa atomowe.Taka gra polegała by na zniszczeniu portalu przeciwników .Tylko że my nie będziemy sterować botami ani budować tylko będziemy wybierać jednego bohatera np; jakiś czołg czy co, którym zdobywali doświadczenie i levle, i nowe umiejętności .Jak bohater zginie to po tam jakiejś tam minucie się odnowi w portalu.W mieście można by jakieś sklepy postawić z bronią albo coś tylko że to wszystko wymagało by nowych obiektów. :-(

PS Wiem że chaotyczne ale co,nie mogę pozbierać myśli.

DeiDara - 26-02-2009, 10:07

sorki ale nie mogłem się zalogować ale to ja napisałem

a to załącznik http://ifotos.pl/uploaded/66897.GIF

adiblol - 26-02-2009, 10:30

Hmm zrobić z Colobota RPG... ciekawe nawet, ale pamiętajmy że przeciwnicy będący botami nie mogą robić sobie infrastruktury, bo produce nie działa na roboty i budynki.
DeiDara - 26-02-2009, 18:53

I tu jest problem boty musiały by być automatycznie generowane chociaż nie wiem jak,
A z budynkami chodzi oto ze były by już na początku gry i jako taka ozdoba w tym wypadku portal był by najważniejszy.

PS:Ja co to mogę to dalej opisywać.

COLOBOT - 26-02-2009, 19:50

Co do jakiejś zaawansowanej infrastruktury to nie ma takich możliwości, ale można jakoś zrobić walki typu roboty-obcy; dla obcych produce działa, a tym portalem, który trzeba zniszczyć mogłaby być królowa.
DeiDara - 26-02-2009, 21:03

No i oto chodzi brawo :-P
DOJO - 06-03-2009, 00:44

Świetnie! A czy można tak zrobić że jest królowa selectable i taki by bind zrobić ze jak się enter 1 wciśnie to mrówka wyjdzie... Zaraz, ale to by było szukane... Przecież królówka mogła by srać tymi jajami co chwile podczas gdy astronauta tworzyłby budynki.. :P Czyli kicha..
colobotwymiiata - 11-04-2009, 21:08

//sorki za odświeżanie tematu

Wcale nie. Możnaby taki "bind" zrobić, że jak na bocie odpalisz program, to on wyśle wiadomość do stacji przekaźnikowej. Królowa sprawdzałaby co chwilę, jeśli by znalazła wiadomość sprawdzałaby ilość owadów, jeśli ilość owadów jest mniejsza od x, produkowałaby mrówkę, a jak nie, to by nie produkowała. Proste(możnaby bez stacji, za pomocą klas, ale mi sie niechce babrać w klasach bo nieumiem :D )

DeiDara - 26-05-2010, 23:25

Sorry ale kocham nekrofil'ować.
A wiec czy można by zrobić że na jednej trasie jak by brakowało obcych to by się pojawiali i najlepiej w odstępach czasowych [co wiem chyba jak zrobić ale tylko jak zrobić te odstępy]. :idea:

To możliwe żeby z stacji do stacji wysyłać wiadomość z taką fajną animacją bo mi bardzo do gustu przypadła. ;-)

Może niedługo powstanie wersja beta mapy to będzie tylko program trza* napisać.
*Trzeba

adiblol - 26-05-2010, 23:32

DeiDara napisał/a:
wysyłać wiadomość z taką fajną animacją
W COLOBOcie nie ma żadnych animacji. No chyba że taniec os itp. xD

DeiDara napisał/a:
jak zrobić te odstępy
Funkcja wait(liczba_sekund);
Abadon - 27-05-2010, 17:07

Dokładnie adiblol. Jedyną formą animacji, jeżeli można to oczywiście zakwalifikować są "cut scenki".
Bartek c++ - 02-06-2010, 13:43

Abadon napisał/a:
cut scenki
Za pomocą programów :D

Powered by phpBB modified by Przemo & WRIM © 2003 phpBB Group