|
Polski Portal COLOBOTa COLOBOT Polish Portal |
 |
Inne - Fotografie obiektów
adiblol - 10-02-2009, 19:23 Temat postu: Fotografie obiektów
http://www.humyo.com/F/7764295-352482895
Tu macie obrazki ze screenami obiektów. Przydatne przy tworzeniu user leveli. Ta kratka to tekstura gruntu.
http://img9.imageshack.us...eckbotw2pq8.jpg
http://img10.imageshack.u...eckbotw1ep3.jpg
http://img11.imageshack.u...eckbott2tc8.jpg
http://img12.imageshack.u...eckbott1vy8.jpg
http://img13.imageshack.u...eckbotr2ua1.jpg
http://img9.imageshack.us...eckbotr1ka6.jpg
http://img10.imageshack.u...ge=tree3et2.jpg
http://img22.imageshack.u...ge=tree2iv2.jpg
http://img11.imageshack.u...ge=tree1ga5.jpg
http://img9.imageshack.us...ge=tree0yj9.jpg
http://img10.imageshack.u...nsupportou0.jpg
http://img11.imageshack.u...uinradarta9.jpg
http://img12.imageshack.u...headcampak1.jpg
http://img13.imageshack.u...ruindoorhr4.jpg
http://img9.imageshack.us...nconvertfv9.jpg
http://img10.imageshack.u...tfactoryir3.jpg
http://img22.imageshack.u...basecampjh6.jpg
http://img11.imageshack.u...=quartz3hm5.jpg
http://img9.imageshack.us...=quartz2ag6.jpg
http://img10.imageshack.u...=quartz1hh6.jpg
http://img11.imageshack.u...=quartz0mk4.jpg
http://img12.imageshack.u...=porticodx7.jpg
http://img13.imageshack.u...ushroom2ch7.jpg
http://img9.imageshack.us...ushroom1qv9.jpg
http://img10.imageshack.u...eoption3jf0.jpg
http://img22.imageshack.u...eoption2cl6.jpg
http://img11.imageshack.u...eoption1iq4.jpg
http://img9.imageshack.us...eoption0dv8.jpg
http://img10.imageshack.u...gastalk5ak5.jpg
http://img11.imageshack.u...gastalk4wv2.jpg
http://img12.imageshack.u...gastalk3fb3.jpg
http://img13.imageshack.u...gastalk2hv6.jpg
http://img9.imageshack.us...gastalk1fw4.jpg
http://img10.imageshack.u...gastalk0wd8.jpg
http://img22.imageshack.u...age=homelg5.jpg
http://img11.imageshack.u...reenery9rr8.jpg
http://img9.imageshack.us...reenery8bu8.jpg
http://img10.imageshack.u...reenery7jl9.jpg
http://img11.imageshack.u...reenery6uq6.jpg
http://img12.imageshack.u...reenery5lw6.jpg
(to jakby komuś się nie chciało odpakowywać)
DeiDara - 11-02-2009, 20:26
da się tym żurawiem jakoś sterować???
adiblol - 12-02-2009, 10:17
Niestety - nie... chyba nawet programowo.
Ma wbudowany tylko program.
Zresztą sprawdzę jak wróce do domu (jestem w szkole).
DeiDara - 12-02-2009, 21:08
szkoda po tak chciałem się pobawić takim żurawiem
colobotwymiiata - 14-03-2009, 20:38
A można wiedzieć, jak zrobić taką teksturę(tą kratkę gruntu)? Tzn. co trzeba wpisać do "scene" i jaki obrazek, bo ja sie średnio znam na teksturach(szczerze mówiąc bardzo średnio ) .
adiblol - 15-03-2009, 10:24
W user levelu to zrobiłem.
colobotwymiiata - 15-03-2009, 10:59
którym? jeśli możesz to daj załącznik albo wyślij mailem albo daj linka, albo cokolwiek .
Mój mail: kacperchmiel@interia.pl
adiblol - 15-03-2009, 11:18
We własnym!
Wystarczy zrobić bitmapę w Pain(t).
colobotwymiiata - 15-03-2009, 11:23
próbowałem na przykładowych userach Epsiteca(ofrenia) i kraty wychodziły takie, że jedna była na pół mapy
adiblol - 15-03-2009, 11:55
Widzę, że nie czyta się lektur obowiązkowych
http://colobot.adiblol.cb...olobotuser_htm/
colobotwymiiata - 15-03-2009, 16:11
A właśnie że czyta! A poza tym, to już sobie zrobiłem sam krateczki, tylko że jak chce nowe, to zmieniam plik podłoża, restartuje grę, i jest tak samo! Co mam zrobić żeby się zmieniło?
adiblol - 15-03-2009, 18:47
colobotwymiiata napisał/a: | A poza tym, to już sobie zrobiłem sam krateczki, tylko że jak chce nowe, to zmieniam plik podłoża, restartuje grę, i jest tak samo! Co mam zrobić żeby się zmieniło? |
Hmm też miałem z tym błędem do czynienia i szczerze mówiąc - nie ma na to sposobu. Ja tak miałem z programami.
COLOBOT - 15-03-2009, 19:16
Plik podłoża to zwykłe pliki tga wsadzone w folder userlevelu, ale w pliku scene.txt muszą być zapisane jako %user%/xx.tga (czy jakoś tak, piszę z pamięci). W przeciwnym wypadku tekstura będzie się ładować z pliku colobot1.dat (ewentualnie przy włączonym debugmode z katalogu textures).
Jeśli chodzi o programy, to one zapisują się w saveach przy każdej zmianie w edytorze gry i jeśli ktoś chce zmienić je na domyślne (te, które są zapisane w pliku scene.txt) to musi wywalić pliki savegame\[nazwa_usera]\uxxxxxxx.txt
Z tego co zauważyłem, pliki nazywane są tak:
usssrrrp.txt,
gdzie:
u - s dla misji, f dla swobodnych gier, u dla userleveli itd.
sss - numer misji
rrr - numer robota
p - numer programu
.txt - wiadomo
adiblol - 15-03-2009, 19:25
Proszę, oto tekstura:
http://g.imagehost.org/download/0551/ground001
colobotwymiiata - 15-03-2009, 19:44
Dzięki adiblol!
Abadon - 28-03-2009, 21:05
Mam pytanie czy w http://g.imagehost.org screeny są za darmo hostingowane ??? Bo mam do wstawienia screeny do postu jednego.
DeiDara - 29-03-2009, 08:18
tak są darmowe do 100MB
DOJO - 29-03-2009, 09:17
Image Shack jest lepszy ;p
http://www.imageshack.us/
adiblol - 29-03-2009, 11:17
Nie, imageshack jest gorszy, bo:
można hostować tylko obrazki i SWFy
utrudnione jest skopiowanie hotlinku
jeśli nie jest hotlink to się STRASZNIE DŁUGO wczytuje strona (przez reklamy)
jest komercyjny, a imagehost ma reklamy tylko po to, żeby utrzymać serwer (tak podejrzewam)
Poza tym imageshack to bardziej serwis społecznościowy , a imagehost jest minimalistyczny, i to mi się w nim podoba.
Także - imageshack sucks.
colobotwymiiata - 29-03-2009, 11:42
A co Abadon, chcesz wstawić to co odkryłeś?
Abadon - 29-03-2009, 12:17
Tak, już wstawiłem. Dzięki za rady co do hostingu, ale wybrałem imageshack.
|
|