|
Polski Portal COLOBOTa COLOBOT Polish Portal |
|
Inne - Limit do 500 obiektów
COLOBOT - 29-01-2009, 10:17 Temat postu: Limit do 500 obiektów Wiele osób zastanawiało się jaki jest limit obiektów w COLOBOcie. Po jego przekroczeniu nie można budować budynków, tworzyć robotów ani innych obiektów za pomocą sławnej już funkcji produce().
Otóż jeśli ktoś tego jeszcze sam nie sprawdził, mówię, że sprawdzałem ten limit w 4. misji na księżycu i wyszło mi 500. Na innych misjach powinno być tyle samo, ale głowy nie dam.
Jak dla mnie trochę mało, w każdym razie, jeśli ktoś projektuje poziomy niech zadba, żeby nie umieszczać na starcie zbyt dużo obiektów (tak 200-250 max), bo potem w trakcie rozgrywki może ich zabraknąć (Kiedyś zrobiłem misję na księżycu, gdzie jeden krater był ogrodzony barierkami. Same barierki przekroczyły limit.).
adiblol - 29-01-2009, 22:58 Temat postu: RE: Limit do 500 obiektów popracuję nad tym żeby w moim trainerze dało się zwiększyć limit.
[ Dodano: 05-02-2009, 13:34 ]
Próbowałem zmienić w pliku exe 500 na 12000 ale to nadal NIC NIE DAŁO
[ Dodano: 05-02-2009, 13:35 ]
o fajnie łączy posty
krzys_h - 05-09-2011, 21:04
Potwierdzam tę informację, potrzebne mi to do próby zwiększenia tego limitu. Sprawdzone takim programem:
Kod: | extern void object::LimitObiektow()
{
for(int i=0; i<1000; i++) produce(position, orientation, TitaniumOre, "");
int x=0;
for(int y=0; y<1500; y++) if(retobject(y) != null) x++;
message("Obiektow: "+x);
} |
Poniewaz chwilę się wykonuje to mozna sobie popatrzec na wartosci zmiennnych w debuggerze CBot. Wyraźnie wyświetla "Obiektow: 500".
PS. Wiem, że odkop, ale nie chcę żeby było 5 tematów o tym samym.
Berserker - 07-09-2011, 22:48
Tyle, ze po zrobieniu 20 obcych dalej tez nie mozna ich tworzyc, wiec cos nie sprawdziliscie pod kazdym katem tego.
|
|