Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 
Polski Portal COLOBOTa
COLOBOT Polish Portal

Inne - Limit do 500 obiektów

COLOBOT - 29-01-2009, 10:17
Temat postu: Limit do 500 obiektów
Wiele osób zastanawiało się jaki jest limit obiektów w COLOBOcie. Po jego przekroczeniu nie można budować budynków, tworzyć robotów ani innych obiektów za pomocą sławnej już funkcji produce().
Otóż jeśli ktoś tego jeszcze sam nie sprawdził, mówię, że sprawdzałem ten limit w 4. misji na księżycu i wyszło mi 500. Na innych misjach powinno być tyle samo, ale głowy nie dam.
Jak dla mnie trochę mało, w każdym razie, jeśli ktoś projektuje poziomy niech zadba, żeby nie umieszczać na starcie zbyt dużo obiektów (tak 200-250 max), bo potem w trakcie rozgrywki może ich zabraknąć (Kiedyś zrobiłem misję na księżycu, gdzie jeden krater był ogrodzony barierkami. Same barierki przekroczyły limit.).

adiblol - 29-01-2009, 22:58
Temat postu: RE: Limit do 500 obiektów
popracuję nad tym żeby w moim trainerze dało się zwiększyć limit.

[ Dodano: 05-02-2009, 13:34 ]
Próbowałem zmienić w pliku exe 500 na 12000 ale to nadal NIC NIE DAŁO :cry:

[ Dodano: 05-02-2009, 13:35 ]
o fajnie łączy posty :)

krzys_h - 05-09-2011, 21:04

Potwierdzam tę informację, potrzebne mi to do próby zwiększenia tego limitu. Sprawdzone takim programem:
Kod:
extern void object::LimitObiektow()
{
    for(int i=0; i<1000; i++) produce(position, orientation, TitaniumOre, "");
    int x=0;
    for(int y=0; y<1500; y++) if(retobject(y) != null) x++;
    message("Obiektow: "+x);
}


Poniewaz chwilę się wykonuje to mozna sobie popatrzec na wartosci zmiennnych w debuggerze CBot. Wyraźnie wyświetla "Obiektow: 500".

PS. Wiem, że odkop, ale nie chcę żeby było 5 tematów o tym samym.

Berserker - 07-09-2011, 22:48

Tyle, ze po zrobieniu 20 obcych dalej tez nie mozna ich tworzyc, wiec cos nie sprawdziliscie pod kazdym katem tego.

Powered by phpBB modified by Przemo & WRIM © 2003 phpBB Group