|
Polski Portal COLOBOTa COLOBOT Polish Portal |
|
Pomysły - ReMake Tekstur
kORMORAN - 16-09-2012, 19:01 Temat postu: ReMake Tekstur W tym temacie będę zamieszczał moje poprawione/odświeżone tekstury z oryginalnego CoLoBoTa. Zachęcam także innych do tworzenia odnowionych tekstur jak i całkiem nowych.
Oczywiście temat ten nie powstał tylko po to aby zamieścić tu tekstury oraz ich listy zachęcam wszystkich do komentowania.
Lista tekstur poprawiona :
-Lens1
-Lens2
-Lens4
-Lens5
-back46
-mars (tekstura całej planety)
Lista tekstur którą aktualnie są w kolejce :
-water02 - 16
Lista tekstur usunięta/ nieprzeznaczona do poprawy :
-back46b (niepotrzebne to samo co "back46" tyle że w gorszej jakości)
-wiele tekstur marsa w częściach (niepotrzebne skoro mamy całość)
Lista zmian:
ver.1
Dodanie Lens1...4
ver.2
W trakcie tworzenia!
Co do tekstury marsa która znajdowała się w źródłach porównałem że jest to ta sama tekstura którą można pobrać z oficjalnej strony NASA trochę mnie to zdziwiło gdyż minęło wiele lat i mogli by się postarać o zdjęcie w większej rozdzielczości ale to w zasadzie bez sensu no chyba że w remake'u CoLoBoTa zamierzamy odwiedzić marsa, zdjęcie przeszło jedynie poprawki kosmetyczne oraz zmianę rozdzielczości do 2048x1024.
Linki odnośnie tekstury marsa:
Zdjęcie NASA
Zasady użytkowania ?
PoxiPol - 16-09-2012, 19:33
Lens 2 wyglada niezbyt. To niebieskie koleczko. Moze lepiej niz wtedy, ale mimo wszystko, bleh.
kORMORAN - 16-09-2012, 21:16
adiblol napisał/a: | Projekt open source i archiwum RAR które nie jest otwartym standardem? Bitch please... |
To tylko załącznik po co się tak oburzać o format .rar ?
Cytat: | Lens 2 wyglada niezbyt. To niebieskie koleczko. Moze lepiej niz wtedy, ale mimo wszystko, bleh.
|
Ok będzie do poprawy
piotrdz - 16-09-2012, 21:25
W moim dokumencie Google Docs napisałem taką ważną uwagę:
Cytat: |
UWAGA - WAŻNE: tekstury mają być w rozmiarach o równej potędze 2. Np. 512x1024, 1024x1024. Jeżeli jakaś część tekstury nie będzie wtedy wykorzystywana, zostawić jako przezroczysty obszar i poinformować. Wymaganie takie jest ze względu na starsze wersje OpenGL-a, które wspierają tylko takie rozmiary tekstur. |
Stare tekstury, które sprawiają problemy, poprawię do następnego wydania paczki danych. Przy tworzeniu nowych tekstur, proszę o bezwzględne stosowanie się do tej reguły.
kORMORAN - 17-09-2012, 15:57
Cytat: | W moim dokumencie Google Docs napisałem taką ważną uwagę:
Cytat:
UWAGA - WAŻNE: tekstury mają być w rozmiarach o równej potędze 2. Np. 512x1024, 1024x1024. Jeżeli jakaś część tekstury nie będzie wtedy wykorzystywana, zostawić jako przezroczysty obszar i poinformować. Wymaganie takie jest ze względu na starsze wersje OpenGL-a, które wspierają tylko takie rozmiary tekstur.
Stare tekstury, które sprawiają problemy, poprawię do następnego wydania paczki danych. Przy tworzeniu nowych tekstur, proszę o bezwzględne stosowanie się do tej reguły. |
Ok
Cytat: | To znaczy, trochę "milej" się powinno zwracać uwagę Na przyszłość do wszystkich używajcie takich formatów jak 7z. |
Można wiedzieć co za różnica ?
|
|