Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 
Polski Portal COLOBOTa
COLOBOT Polish Portal

COLOBOT 2 - Wygląd Colobot 2

KulikStudios - 07-09-2012, 04:50
Temat postu: Wygląd Colobot 2
Witam

Przejrzałem nieco tematy dot. Colobot 2 i nie zauważyłem jeszcze żadnej wzmianki na temat wyglądu menu głównego oraz logo gry.

Jak z tym będzie?

Na razie nawet nie wiem, czy pracować nad czymkolwiek, gdyż nie wiem jak stoi sprawa z "ulepszaniem" możliwości graficznych tej przedpotopowej gry.

Nie obrażajcie się o "przedpotopową", ale skoro wszystko miałoby zostać takie samo (modele, tekstury, layout), to nie byłaby ona w ogóle atrakcyjna. Według mnie :)

Mrocza - 07-09-2012, 07:01

Na temat logo rzeczywiście wzmianki nie było. Ale o menu głównym już dyskutowaliśmy. Mianowicie chodziło nam o proste tekstowe menu, a w tle jakiś wczytany poziom z robotami itd.

Zauważ, że ostatnio gry z przedpotopową grafiką zyskują sporą popularność (np Minecraft).

KulikStudios - 07-09-2012, 07:08

Minecraft ma być specjalnie "przedpotopowy". Grafika całej gry składa się z 5 pikseli na ekranie w końcu :)

Pomysł o którym mówisz trąci menu głównym z Portala. Bardzo mi się podoba taka wersja.

Jak tylko ktoś utworzy takowy poziom, to z pewnością zabiorę się za propozycje menu.

Ps. Skoro menu ma być półprzezroczyste (bo takie będzie pasowało najlepiej) to z pewnością logo też musi być proste tj. bez takich bajerów jak poprzednik

[ Dodano: 07-09-2012, 08:06 ]
Przepraszam, za post pod postem, ale mam tutaj małe co nieco.

Raptor - 07-09-2012, 12:23

Bardzo mi się podoba ta koncepcja. Odpowiada klimatowi, który chcemy stworzyć w naszym projekcie. Podziwiam.
Mrocza - 07-09-2012, 13:56

KulikStudios napisał/a:
Pomysł o którym mówisz trąci menu głównym z Portala. Bardzo mi się podoba taka wersja.
Też dokładnie o tym pomyślałem. :D

Swojego czasu sam pracowałem nad logiem Colobota w wersji 2D. Ale prace przerwałem, bo wykonanie tego w gimpie było trochę trudne i nieprecyzyjne, a przede wszystkim czasochłonne. Miało być w skali szarości.
Teraz mam pewne doświadczenie w inkscape (wektorowałem kucyki :mrgreen: ) Więc bez problemu mogę zrobić wersję .svg czyli w teoretycznie nieskończonej rozdzielczości.

Pomysł uproszczenia loga obcinając jeden wymiar nadaje mu ciekawy charakter.

Simbax - 07-09-2012, 14:38

To "małe co nieco" jest dobre! Znaczy się, ten napis. Prosty, przeźroczysty i widoczny... Będzie można idealnie nałożyć na tło menu! Tylko, że Colobot 2 to Colobot 2, a nie żaden polski remake. Zwłaszcza, że pracują nad nim nie tylko osoby z Polski... Mamy licencję, mamy nazwę, to jest nasze, oficjalne. I ta dwójka niepotrzebnie jest wyżej niż reszta liter IMO.
Emxx52 - 07-09-2012, 21:34

Menu rodem z gier na Sourcie powiadacie... Ale co do loga, to to z jedynki, z dodaną dwójką byłoby ok
KulikStudios - 07-09-2012, 21:52

albo ulegam trendom mody, albo robię słusznie. wersja druga z obrazkiem użytkownika Mrocza :)

tym razem bez efektownego tła. COLODOT!

CO2... czy to jakaś sugestia do fabuły? Na nowej ziemi kończy się tlen, poprzez emisję spalin z robotów i fabryk? Cicho, bo mi wyobraźnia się obudzi..

kORMORAN - 08-09-2012, 10:04

colodot ?
KulikStudios - 09-09-2012, 03:15

Colodot niestety.. taka czcionka lipna..

Mam na pociechę moje pomysły na menu główne.







Jak nie usłyszę ani jednego pozytywnego zdania na temat mojej pracy wyrejestruję się stąd, połamię płytę z colobotem i znienawidzę tą grę :D

Abadon - 09-09-2012, 10:44

Zatkało mnie. To jest po prostu piękne... człowieku skąd masz tyle pomysłów i doświadczenia?
Raptor - 09-09-2012, 11:43

Smaczne. Pasuje do przyjętej estetyki i w ogóle...
konopackim - 09-09-2012, 12:06

Wygląda całkiem dobrze, widac sporo czasu poświęciłeś.
Podoba mi się background i zabawa z półprzezroczystością

tomangelo - 09-09-2012, 13:32

KulikStudios napisał/a:
Jak nie usłyszę ani jednego pozytywnego zdania na temat mojej pracy wyrejestruję się stąd, połamię płytę z colobotem i znienawidzę tą grę :D


Czy to szantaż? :-)
Świetna robota, trzeba przyznać.
Tak trochę z innej beczki, tło menu mogłoby się zmieniać w zależności od naszych postępów (bodajże w HL2 tak było).

Simbax - 09-09-2012, 13:36

Ładne. Tylko czcionkę machnąć lepszą.
KulikStudios - 09-09-2012, 14:39

mam zamiar przystąpić do produkcji kolejnych ekranów. prosiłbym jednak o propozycje, co zmieniać.

jak na razie do zmiany mam czcionkę i tło. co dalej?

Simbax - 09-09-2012, 14:41

A w tle nie miał być załadowany poziom a'la Half Life/Portal?
KulikStudios - 09-09-2012, 15:02

nikt go nie nie zrobił, a mi sie śpieszy do fotoszopa

[ Dodano: 09-09-2012, 19:18 ]
może to i wredne pisanie posta pod postem, ale pochwalić się trza!




Ci, którym się spodobało mają zaszczyt być pierwszymi użytkownikami tego designu. ;D

O ile pomysł z awatarami gracza przejdzie, to proponuję użyć ostatni obrazek, jako awatar domyślny

PS.: Jak kogoś interesuje, skąd czerpię inspirację do mych "dzieł:, to niech posłucha. ^ ^

kORMORAN - 09-09-2012, 21:48

KulikStudios napisał/a:


Jak nie usłyszę ani jednego pozytywnego zdania na temat mojej pracy wyrejestruję się stąd, połamię płytę z colobotem i znienawidzę tą grę :D


Heh jaki szantaż emocjonalny ;D

Co do menu nawet fajnie to wszystko zrobione ale czy ten spaceart w tle to twój czy z google grafika ? wiesz rozchodzi się o prawa autorskie do grafiki.

Raptor - 09-09-2012, 21:55

kORMORAN napisał/a:
spaceart w tle to twój czy z google grafika ? wiesz rozchodzi się o prawa autorskie do grafiki

To na razie tylko koncept, nie oficjalny twór, więc może być.

Simbax - 09-09-2012, 21:58

Świetna robota, oby tak dalej!
PoxiPol - 09-09-2012, 21:59

W tle, mozna by bylo miec jakas ladna animacje, ala Civ4, jak ktos wie o co chodzi, slonce latajace dookola ziemi, gdzie na ziemie patrzymy ze stalego miejsca. Pasowalo by.
kORMORAN - 09-09-2012, 22:00

Cytat:
To na razie tylko koncept, nie oficjalny twór, więc może być.


No to spoko jakby co trochę się spaceartami bawiłem więc nie było by problemów stworzyć jakieś planetki.

KulikStudios - 10-09-2012, 11:25

Prosiłbym o screena z gry bez paska hud.
Ewentualnie może być też wyrenderowane pomieszczenie.

Mam zamiar zrobić pasek hud, ikonki na pasek, menu w trakcie gry itp..

Gdy już zrobię wszystkie prace, może założyć temat pt. ModernColobot? Wtedy umieszczałbym tam osobne pliczki i graficzki? :D

Raptor - 10-09-2012, 12:38

Bez HUD. Jest to maksimum, które można osiągnąć. Kursor myszy, "X" i "zasobnik" są w takich miejscach, które można bez problemu zamazać nawet w GIMP.

Do takiego screenshot'a wystarczy użyć kodu photo2. Jest to niestety maksymalna rozdzielczość, którą mogłem odpalić na swoim staruszku.

KulikStudios - 10-09-2012, 14:15

Po długich męczarniach z tablicą znaków, photoshopem, po wypaleniu ok 300 papierosów udało mi się utworzyć coś takiego.

Tropika:


Windows XP Idylla (stworzone po to, by zrozumieć jak hud pokrywa się z innym obrazem

adiblol - 10-09-2012, 15:10

KulikStudios napisał/a:
O ile pomysł z awatarami gracza przejdzie, to proponuję użyć ostatni obrazek, jako awatar domyślny
Nie. Kojarzy się z militaryzmem...

HUD za mało przejrzysty (zwłaszcza mierniczki osłony, temperatury), ale podoba mi się pomysł SatCom Pocket Edition.

Menu świetne...

KulikStudios - 10-09-2012, 15:28

SatCom Pocket Edition ma być wygodną alternatywą dla komunikatów, które pokazują się na obrazie. Roboty też by to obsługiwały. Pomysł zaczerpnięty z Fallout. Krzyżyk w prawym dolnym rogu miałby kasować powiadomienia.

Jak widać menu jest podobne do poprzedniego, nie miałem pomysłu na przebudowę albo zmianę formy. Nie wiem też, po co miałbym to zmieniać. Ktokolwiek grałby w Colobota 2 mógłby spróbować jedynki bez konieczności nauki nowego interfejsu.

Nazwa gracza (w tym przypadku Raptor) jest przesunięta nad mapkę. Tak samo miałoby być z nazwami robotów.

Zastanawiam się nad wycofaniem guzika "łapki" oraz kontrolek plecaka odrzutowego, bo z pewnością nikt z tego nie korzysta.

Wskaźniki temperatury i osłony oczywiście zostaną zmienione. Po prostu oczekujcie kolejnych screenów :)

Czekam również na kolejne opinie i propozycje !

PoxiPol - 10-09-2012, 17:24

Ja bym zaproponowal mechanizm, bardziej interaktywne menu. Na poczatku, widzimy sporo tla, bo wszystkie opcje sa po lewej. Ale wybierajac okno, jakies zebatki ida w ruch, i wychodzi tak jakby panel z opcjami.
Ale rozumiem ze trzeba wszystko modernizowac. W takim wypadku, nie widze problemu brac przykladu na silniku source.

KulikStudios - 10-09-2012, 19:34

Moje stanowisko jest takie, żeby w końcu dojść do jakiegoś porozumienia. Niech ktoś też zrobi menu, hud itp. Wtedy można byłoby konkurować i wybrać które komu bardziej pasuje.

Nie widze przyszłości w robieniu grafik hurtem, bo się podobają, a na końcu wybrać coś innego bo jest ładniejsze albo zgadza się z nowo-powstałym planem.

Poinformujcie mnie o jakimś konkretnym planie, jestem od razu do usług. Pozdrawiam

kORMORAN - 10-09-2012, 21:41

Jeśli chcesz mogę coś zrobić ale to już nie dziś
KulikStudios - 10-09-2012, 21:47

Ja nie chcę, bo to dla mnie konkurencja :-)

Po prostu nie wiem czy robić coś dalej, i czy jest sens.


jakby kogoś interesowało

kORMORAN - 10-09-2012, 22:19

za późno za dużo pracy wywaliłem na to żeby choćby tego nie pokazać ;D ale dziś nie skończę na bank ;(
KulikStudios - 10-09-2012, 22:34



a co mi tam!

tomangelo - 10-09-2012, 22:49

Co do SatCom-a to myślę nad układem z drugą kolumną, ew. tabelką a'la wikipedia gdzie będą najważniejsze informacje, typu nazwa_obiektu, zasilanie, czas pracy itp.
KulikStudios - 10-09-2012, 22:55

im więcej wodotrysków, tym bardziej odbiegam od koncepcji minimalizmu i przezroczystości. Wskaźnik baterii jest w hud, a czas pracy? Nie obraź się, ale wydaje mi się nie potrzebny, a jako bajer to nawet nie wiem czy prezentowałby się ciekawie.
tomangelo - 10-09-2012, 23:04

KulikStudios napisał/a:
im więcej wodotrysków, tym bardziej odbiegam od koncepcji minimalizmu i przezroczystości. Wskaźnik baterii jest w hud, a czas pracy? Nie obraź się, ale wydaje mi się nie potrzebny, a jako bajer to nawet nie wiem czy prezentowałby się ciekawie.


Troszeczkę się chyba nie zrozumieliśmy, chodzi o informacje typu nazwa obiektu elektrowni atomowej, ile wymaga ona płaskiego miejsca, jak długo zajmuje jej przetworzenie uranu na ogniwo. To co jest już obecne w SatCom w formie niewielkiej tabelki z boku ekranu.

kORMORAN - 11-09-2012, 18:45

dobra to ty rób ten hud a ja się przedstawię tylko to co wczoraj zrobiłem

http://www.gimpuj.info/ga..._12_5_43_43.png

KulikStudios - 11-09-2012, 19:34

ładnie wykonane i ciekawy pomysł, jednak nie pasuje do minimalizmu i source

dlaczego tak mało?

PoxiPol - 11-09-2012, 19:41

Tak naprawde nie potrzebujemy takiego huda jak kiedys. Taka mapka, i wysuwajace sie odpowiednie czesci huda, zaleznie od kontrolowanej postaci czy budynku? Wtedy mozna zmienic w ogole ustawienie. Np, wolal bym gdyby wybor budowy budynkow byl tylko, jak wybierzemy aby trzymac ta spawarke.
kORMORAN - 11-09-2012, 21:08

KulikStudios napisał/a:

dlaczego tak mało?

czasu brak ;(

PoxiPol - 12-09-2012, 00:11

Ale milo widziec twoje prace : ) Dodawaj caly czas, i pokazuj nam!
kORMORAN - 12-09-2012, 21:10

Jeśli chęci tym razem wystarczy to pewnie coś zrobię ale będę się koncentrował aktualnie na projekcie CoLoBoT Gold i teksturach.
Programerus - 16-09-2012, 03:20

Jest gdzieś dostęp do archiwum IRC? Bo napisałem tam kiedyś swoją wizję menu, a nie chce mi się tego pisać drugi raz.
KulikStudios - 16-09-2012, 05:37

Zrób swoją wizję w programie graficznym.

Jeżeli rozchodzi się o grafikę, to należy przedstawić obraz a nie wizję, ponieważ każdy może odebrać/wyobrazić sobie to inaczej. To tyle w kwestii mojej opini na ten temat.

Przedstawiam wam moje nowe dzieło.

Hud od robota (z kamery wewnętrznej) nałożony na.. hm.. jakąś wodę.


Simbax - 16-09-2012, 10:31

Ten celownik taki trochę mało praktyczny ;P
Raptor - 16-09-2012, 11:08

http://www.colobot.cba.pl...p?p=20899#20899

W tym poście znajduje się załącznik "Other Materials.7z" z oryginalnym celownikiem, jeżeli może być przydatny. Wydzieliłem go z jednego z plakatów w źródłach.

PoxiPol - 16-09-2012, 11:15

Czemu my sie mimo ewszystko tak trzymamy oryginalnego huda : P? Teraz to wszystko jest bardziej w rogach ekranu, to samo moglo by sie tyczyc naszych dwoch wskaznikow latania i baterii. Do tego w oryginale, byly te ramki. One swoj efekt tez mialy, nawet dosyc mily. My mozemy dodac efekt ze niby nas zkosmonauta patrzy sie na ekran. Lekkie scanliny czy cos : P
http://images.nintendolif...ent/2/large.jpg

Raptor - 16-09-2012, 11:18

PoxiPol napisał/a:
Lekkie scanliny czy cos : P

To jest bardzo dobry pomysł! Filtr. Niech będzie trudniej!

adiblol - 16-09-2012, 12:34

Programerus napisał/a:
Jest gdzieś dostęp do archiwum IRC? Bo napisałem tam kiedyś swoją wizję menu, a nie chce mi się tego pisać drugi raz.
http://www.1tbps.org/ppc/irclog.txt
PoxiPol - 16-09-2012, 13:27

O, czyli mozna poczytac rozmowe z piatku : D Super!
kORMORAN - 16-09-2012, 14:04

Coś w ten deseń ?

http://www.gimpuj.info/ga..._12_1_02_46.png

Abadon - 16-09-2012, 14:37

Taki filtr spowoduje że po pewnym czasie będą bolały nas oczy. Można go zastosować np. w takim przypadku kiedy to nasz robot będzie uszkodzony (od jakiejś tam krytycznej wartości powiedzmy). Wówczas gracz nie będzie miał wyjścia i by uniknąć epilepsji wzrokowej niezwłoczna będzie naprawa danego robota.

Jakiś czerwony filtr można zastosować w przypadku kiedy nasz astronauta ma mało życia... To dosyć ciekawe rozwiązanie.


PoxiPol - 16-09-2012, 15:24

Zgadzam sie, ale dokladny i czysty odbior obrazu u robota troche dziwny mi sie wydaje. Moze jakies rozmycie bardziej w tle? Tez nie, oczy bola. Gorsza jakosc kolorow?
Do tego przy uderzeniu powinnien tez co jakis czas FPS 'nadawania' obrazu spasc.

Ah, i czy robimy mozliwosc grania kosmonauta z pierwszej osoby? Tez ciekawie. Ale oczywiscie bez broni : )

tomangelo - 16-09-2012, 15:32

Może przy uszkodzeniach jakieś rysy na kamerce?
Simbax - 16-09-2012, 15:36

A w przypadku astronauty czerwona krew, przy obcym zielona :)
konopackim - 16-09-2012, 17:49

Do robota wprowadziłbym biały szum. Im dalej od stacji tym gorsza jakość przekazywanego obrazu
Raptor - 16-09-2012, 18:15

Jestem za zakłóceniami.

Tylko jedno ale. Uzgodniliśmy już, że to S-F inne od wszystkich. Szum moim zdaniem się już przejadł. Proponowałbym, zamiast białego szumu, dać zakłócenia bloków obrazu znane z telewizji cyfrowej/głębokich rys na filmach DVD. I od razu wiadomo, że roboty nie przekazują obrazu analogowo (charakterystyczne dla szumu), tylko cyfrowo. Problem będzie tylko z optymalnym algorytmem...

PoxiPol - 16-09-2012, 19:17

Raptor, bardoz logiczne rozwiazanie, i sensowne : D Co mozna zrobic, to podzielic ekran na male kwadraciki. Te male kwadraciki by sie losowo rozjasnialy lub zciemnialy, a od spodu czerwienily lub tracili kolor.
Mozna by taki efekt zemulowac po prostu majac pol przezroczysty ciag obrazkow, ktory sie naklada.
A wtedy mozna jeszcze dla wiekszego efektu emulowac vertical, desync : P? Nie mam pojecia.

Edit - Wlasnie sobie probowalem w moj sposob zrobic digital interefeerence. Nie dziala. Hmm.

adiblol - 16-09-2012, 19:25

Raptor napisał/a:

Tylko jedno ale. Uzgodniliśmy już, że to S-F inne od wszystkich. Szum moim zdaniem się już przejadł. Proponowałbym, zamiast białego szumu, dać zakłócenia bloków obrazu znane z telewizji cyfrowej/głębokich rys na filmach DVD. I od razu wiadomo, że roboty nie przekazują obrazu analogowo (charakterystyczne dla szumu), tylko cyfrowo. Problem będzie tylko z optymalnym algorytmem...
To wymaga albo render-to-texture, albo shaderów. Czyli może nie pójść na GPU pokroju Intel 965.

A może da się uzyskać przy pomocy płaszczyzn tnących i transformacji...?

PoxiPol - 16-09-2012, 19:49

http://blog.soulwire.co.u...2/glitchmap.swf
http://blog.soulwire.co.u...litch-generator
Ciekawa lektura. Po prostu zdjecia sa psute, i zapisywane jeszcze raz : P Nie przeszlo by pewno prez cos co ma sie dziac 60 razy na sekunde.

/// Linki poprawione, bo przekopiowałeś je z skrótem trzykropkowym. Tak to wyglądało wcześniej:
http://blog.soulwire.co.u...2/glitchmap.swf
http://blog.soulwire.co.u...litch-generator
- Raptor

piotrdz - 16-09-2012, 20:27

Z filtrami "stałymi" - czyli np. kolorowanie/blending z teksturą to żaden problem.

Filtry "zmienne" operujące na wyrenderowanym obrazie, czyli np. wspomniany cyfrowy, najlepiej robić shaderami, tyle, że to wymaga OpenGL >= 2. Można też pobawić z rozszerzeniami do obsługi tekstur - na pewno istnieje jakieś rozszerzenie, które zastąpiłoby tutaj kod shadera. Te rozszerzenia są często dostępne nawet na starych implementacjach OpenGL, więc nie powinno być problemu.

Inna opcja to zasymulowanie takiego efektu trochę na sztywno. Tzn. takie same deformacje pokazywane byłyby niezależnie od renderowanego obrazu. Wtedy to już w ogóle nie ma problemu, bo to jest tylko rysowanie danej sekwencji filtrów.

Programerus - 16-09-2012, 20:58

Mój pomysł na menu:

Cytat:
18:17 < Programerus> Wyglądał‚oby to tak:
18:17 < Programerus> Widok jest jakby na kabinę sternowniczą… statku kosmiczego
18:17 < Programerus> I różne przyciski i wajchy odpowiadają za różne podmenu
18:18 < Programerus> I ogólnie kamera rusza się™ jak głowa astronauty
18:18 < Programerus> tylko tak bardzo gładko
18:18 < Programerus> powoli
18:18 < piotrdz> 2d czy 3d?
18:18 < Programerus> 3 d
18:18 < Programerus> 3d
18:18 < piotrdz> no też idzie zrobić
18:18 < Programerus> Ale nie musi być‡ dookoł‚a widok
18:19 < Programerus> Wystarczy by był‚o tak jakbyś› np. siedział przed odlotem
18:19 < Programerus> I tylko lekko na boki i góra/dół
18:19 < piotrdz> no, bez jakichś› przesadnych bajerów
18:19 < Programerus> Im dalej tym wolniej
18:19 < Programerus> aż się™ blokuje
18:19 < piotrdz> bo w koń„cu to menu, a nie gra
18:19 < Programerus> Wiem
18:19 < Programerus> Ale ł‚adne menu też jest ważne
18:20 < piotrdz> no tak
18:20 < Programerus> Wiem, że to tylko jak okł‚adka książki
18:20 < piotrdz> mogę to oprogramować
18:20 < Programerus> Ale bardziej Cię™ zachęci do czytania ładna okładka niż brzydka ;D

Raptor - 16-09-2012, 21:02

Programerus, jesteś geniuszem! Nie mam nic do dodania, wyobraźnia mi wystarcza :-D .
tomangelo - 16-09-2012, 21:09

Też to widzę (chyba). Po mojemu to świetne rozwiązanie.
Simbax - 16-09-2012, 21:13

Hmm, wydaje mi się, ze to już gdzieś pisałeś kiedyś na forum Programerus, ale mogę się mylić... W każdym razie pomysł doskonały. Tylko dobrze by było, gdyby była opcja zwykłego menu oprócz tego. Może to się długo ładować albo komuś się może nie podobać po dłuższym czasie itd.
kORMORAN - 16-09-2012, 21:18

Świetny pomysł z tym menu w 3d po prostu genialny ;D
Mrocza - 16-09-2012, 22:03

Bardzo podobne rozwiązanie zastosowano już w grze Metro 2033. Tyle, że tam kamera jest w pełni statyczna.
Emxx52 - 16-09-2012, 22:19

Ja tam wolę menu jak na Sourcie...
PoxiPol - 16-09-2012, 22:41

To mozna zrobic, aby dalo sie ponad wajchy popatrzec przez okienko, gdzie widzimy nastepna planete na ktora lecielismy z ostatniej granej gry?

Chyba juz przebajerowalem : P

Simbax - 16-09-2012, 22:44

No to życzę powodzenia w robieniu takiego przekombinowanego menu :)
PoxiPol - 16-09-2012, 22:46

Akurat wszystkie gry source (do ktorego tak czesto nawiazujemy) maja tlo bazowane na tym jak daleko jestes w kampani. Wiec kompletne przebajerowanie to to nie jest.
Simbax - 16-09-2012, 22:50

Ale łatwe do zrobienia to i tak nie jest :P
Programerus - 17-09-2012, 00:17

Cieszę się bardzo, że spodobał wam się ten pomysł.
patrolez - 17-09-2012, 01:18

Swoją drogą pomysł z menu Programerusa nie jest nowy. Chyba w Postalu jest takie podobne.
Jeszcze gdzieś widziałem podobny motyw w gierce, że po wykonaniu kombinacji w menu można było wstać postacią i podejść do komputera oraz grać w tetrisa.

http://www.youtube.com/watch?v=jbO42k3s4Ys

Jeszcze może takie motywy:
http://www.youtube.com/watch?v=ZPPBzmn6Fh4
http://youtu.be/ZedLgAF9aEg?t=2m13s

Programerus - 17-09-2012, 08:37

Ja mam wrażenie, że to co Wam opisałem, już gdzieś widziałem, aczkolwiek nie przypominam sobie, bym kiedykolwiek grał w grę, która miałaby takie menu. Może mi się śniło, albo umiem patrzeć w przyszłość i widziałem menu Colobota 2, które zostanie stworzone przez moje objawienie :D
PoxiPol - 17-09-2012, 08:45

To takie cos jest w CoD: Black Ops. Wiemy ze to juz istniejace motywy, ale ladne motywy.
Mrocza - 17-09-2012, 17:18

Wymyślenie czegoś oryginalnego graniczy z cudem. Wszystko już było.
PoxiPol - 17-09-2012, 17:30

Nie mowilem tego negatywnie. Wiem ze wszystko juz bylo (co jest powodem ze jestem kompletnie przeciwko przekombinowanemu patentowaniu, i firmy Apple). I was just stating a fact : )
KulikStudios - 17-09-2012, 17:44




cuda i dziwy w tym colobocie...

dlaczego tak psuje obrazki? 24 bitowe TGA, ustawienie 32 bitowe, jakość 16 bitowa..

Mrocza - 17-09-2012, 17:52

PoxiPol napisał/a:
I was just stating a fact.

Stwierdzałem tylko fakt. Trzy polskie słowa zamiast angielskich sześciu.
W zasadzie to ja też stwierdzałem fakt.

@up A jaka kompresja?

KulikStudios - 17-09-2012, 18:01

kompresja?

w photoshopie wybieram TGA 24 bity na piksel. poniżej jest odznaczony kwadracik "Kompresja (RLE)".

nie ma innych trybów do wyboru


Powered by phpBB modified by Przemo & WRIM © 2003 phpBB Group