|
Polski Portal COLOBOTa COLOBOT Polish Portal |
|
Własne poziomy - Tajemniczy las
Raptor - 28-08-2012, 18:32 Temat postu: Tajemniczy las Przedstawię swą niedokończoną pracę sprzed pięciu lat. Nie śmiać się, wtedy niewiele umiałem i nawet dialogów nie mogłem dopracować, bo zawsze coś się waliło przy tworzeniu tytułowego lasu. Mniej więcej taka ciekawostka, z której chciałem być dumny, ale nie jestem, gdyż musiałem po znalezieniu tego kilka rzeczy zrobić, zanim to wypuściłem... Fabuła, jak by co, miała być taka głupia . To w końcu pastisz.
Master - 29-08-2012, 17:05
Czy ten koleś ze wzgórza nie chce rozmawiać z powodu niedokończonej mapy
Raptor - 29-08-2012, 19:02
Oczywiście.
Master - 30-08-2012, 11:53
A działko gdzie (nie mogę znaleźć).
Master - 30-08-2012, 13:02
Już wiem.
P.S. Mogę przerobić/dokończyć mapkę
Raptor - 30-08-2012, 15:24
Oczywiście. Nawet lasu nie ma, więc do zrobienia jest sporo. Miło mi za takie zainteresowanie .
Master - 30-08-2012, 15:28
Skończyłem scene01. (dodałem statek, działo, inżyniera i programy)
Simbax - 30-08-2012, 16:11
@Master Zachęcam do zarejestrowania się na forum.
Master - 30-08-2012, 16:26
mam problemy z mailem
a przy okazji, gdzie jest błąd (to dla inżyniera)
Kod: |
extern void object::Tech01()
{
errmode(0);
message("Co się stało z lasem?");
wait(5);
message("Nie podoba mi się to.");
wait(5);
message("Pójdę szukać śladów");
wait(5);
object p, q;
p = radar(AlienSpider);
goto(p.position);
wait(2)
message("To pająki, uciekaj!!!");
wait(1);
q = radar(SpaceShip);
turn(direction(q.position));
move(2);
turn(direction(p.position));
wait(5);
message("chwila");
wait(1);
message("One się nie ruszają");
message("wracam na statek, ty je zabij");
goto(q.position);
}
|
Simbax - 30-08-2012, 16:36
Usuń errmode(0); to się dowiesz.....
tomangelo - 30-08-2012, 16:57
Cytat: | Kod: | p = radar(AlienSpider);
goto(p.position); |
|
Czyli inżynier ma iść i stanąć tuż koło pająka? O ile dobrze się orientuję to pająk zniszczy inżyniera, chyba że pająk jest na niego niewrażliwy.
Master - 30-08-2012, 17:19
Dzięki Simbax, a jeśli chodzi o pająka to on reaguje tylko na działko.
Master - 30-08-2012, 18:42
A propo inżyniera, jak zrobić żeby stanął np. 3m od pająka
Raptor - 30-08-2012, 19:30
Master napisał/a: | A propo inżyniera, jak zrobić żeby stanął np. 3m od pająka |
Kod: | object item = radar(AlienSpider);
turn(direction(item.position));
move(distance(this.position, item.position) -3); |
Jakoś tak było najprościej. Trzy metry to wcale nie tak dużo. Tuż przed Pająkiem. Chyba że Inżynier ma krótkowzroczność. Ciekawe, co tam będzie .
Master - 30-08-2012, 19:56
Cytat: | Ciekawe, co tam będzie |
SpiderSpy
jeden pająk uczepi się inżyniera i pójdzie grzecznie na statek.
Raptor - 30-08-2012, 19:59
Tylko nie zdradzaj za dużo, dowiemy się jak będzie gotowe .
Master - 31-08-2012, 09:55
Dobra, już nic nie piszę na ten temat.
Krzysztof - 01-09-2012, 10:01
Daję pierwszy level.
Raptor - 01-09-2012, 12:23
Zaskoczyłeś mnie pomysłem z podzieleniem fabuły na dwie części. Wcześniej nie planowałem tego i chciałem umieścić las tam, gdzie wspominał Raptory K. czyli po drugiej stronie jeziora. Ciekaw jestem, co z tego wyniknie.
Krzysztof - 01-09-2012, 12:34
Będzie więcej niż dwie części.
EDIT
Właściwie mam pomysł na całą fabułę
EDIT 2
Straciłem scene 2 i 3
|
|