Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 
Polski Portal COLOBOTa
COLOBOT Polish Portal

Własne poziomy - Tajemniczy las

Raptor - 28-08-2012, 18:32
Temat postu: Tajemniczy las
Przedstawię swą niedokończoną pracę sprzed pięciu lat. Nie śmiać się, wtedy niewiele umiałem i nawet dialogów nie mogłem dopracować, bo zawsze coś się waliło przy tworzeniu tytułowego lasu. Mniej więcej taka ciekawostka, z której chciałem być dumny, ale nie jestem, gdyż musiałem po znalezieniu tego kilka rzeczy zrobić, zanim to wypuściłem... Fabuła, jak by co, miała być taka głupia :) . To w końcu pastisz.
Master - 29-08-2012, 17:05

Czy ten koleś ze wzgórza nie chce rozmawiać z powodu niedokończonej mapy :?:
Raptor - 29-08-2012, 19:02

Oczywiście.
Master - 30-08-2012, 11:53

A działko gdzie (nie mogę znaleźć).
Master - 30-08-2012, 13:02

Już wiem.

P.S. Mogę przerobić/dokończyć mapkę :?:

Raptor - 30-08-2012, 15:24

Oczywiście. Nawet lasu nie ma, więc do zrobienia jest sporo. Miło mi za takie zainteresowanie :-D .
Master - 30-08-2012, 15:28

Skończyłem scene01. (dodałem statek, działo, inżyniera i programy) :mrgreen:
Simbax - 30-08-2012, 16:11

@Master Zachęcam do zarejestrowania się na forum.
Master - 30-08-2012, 16:26

mam problemy z mailem :-(

a przy okazji, gdzie jest błąd (to dla inżyniera)
Kod:

extern void object::Tech01()
{       
    errmode(0);
    message("Co się stało z lasem?");
    wait(5);
       
    message("Nie podoba mi się to.");
    wait(5);
    message("Pójdę szukać śladów");
    wait(5);
    object p, q;
    p = radar(AlienSpider);

    goto(p.position);
    wait(2)
    message("To pająki, uciekaj!!!");
    wait(1);
    q = radar(SpaceShip);
    turn(direction(q.position));
    move(2);
    turn(direction(p.position));
    wait(5);
    message("chwila");
    wait(1);
    message("One się nie ruszają");
    message("wracam na statek, ty je zabij");
    goto(q.position);
}

Simbax - 30-08-2012, 16:36

Usuń errmode(0); to się dowiesz.....
tomangelo - 30-08-2012, 16:57

Cytat:
Kod:
 p = radar(AlienSpider);

    goto(p.position);


Czyli inżynier ma iść i stanąć tuż koło pająka? O ile dobrze się orientuję to pająk zniszczy inżyniera, chyba że pająk jest na niego niewrażliwy.

Master - 30-08-2012, 17:19

Dzięki Simbax, a jeśli chodzi o pająka to on reaguje tylko na działko.
Master - 30-08-2012, 18:42

A propo inżyniera, jak zrobić żeby stanął np. 3m od pająka :?:
Raptor - 30-08-2012, 19:30

Master napisał/a:
A propo inżyniera, jak zrobić żeby stanął np. 3m od pająka :?:

Kod:
object item = radar(AlienSpider);
turn(direction(item.position));
move(distance(this.position, item.position) -3);


Jakoś tak było najprościej. Trzy metry to wcale nie tak dużo. Tuż przed Pająkiem. Chyba że Inżynier ma krótkowzroczność. Ciekawe, co tam będzie :shock: .

Master - 30-08-2012, 19:56

Cytat:
Ciekawe, co tam będzie :shock:


SpiderSpy ;-)

jeden pająk uczepi się inżyniera i pójdzie grzecznie na statek.

Raptor - 30-08-2012, 19:59

Tylko nie zdradzaj za dużo, dowiemy się jak będzie gotowe :-o .
Master - 31-08-2012, 09:55

Dobra, już nic nie piszę na ten temat.
Krzysztof - 01-09-2012, 10:01

Daję pierwszy level.
Raptor - 01-09-2012, 12:23

Zaskoczyłeś mnie pomysłem z podzieleniem fabuły na dwie części. Wcześniej nie planowałem tego i chciałem umieścić las tam, gdzie wspominał Raptory K. czyli po drugiej stronie jeziora. Ciekaw jestem, co z tego wyniknie.
Krzysztof - 01-09-2012, 12:34

Będzie więcej niż dwie części.

EDIT
Właściwie mam pomysł na całą fabułę :-D

EDIT 2
Straciłem scene 2 i 3 :cry:


Powered by phpBB modified by Przemo & WRIM © 2003 phpBB Group