Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 
Polski Portal COLOBOTa
COLOBOT Polish Portal

Modyfikacje kodu gry - Portowanie i flamewar o trybie graficznym

mareks1321 - 27-06-2012, 15:58

Fajnie by było gdybyście zrobili jeszcze wersje na OS X :) Wykorzystując kod gry od Epsitec'a nie byłoby to aż takie trudne jak ktoś się zna.
adiblol - 27-06-2012, 19:21

mareks1321 napisał/a:
Fajnie by było gdybyście zrobili jeszcze wersje na OS X :) Wykorzystując kod gry od Epsitec'a nie byłoby to aż takie trudne jak ktoś się zna.
OpenGL i SDL pójdą na OS X.
mareks1321 - 27-06-2012, 20:00

@adiblol
Tak więc, jeżeli nic nie stoi na przeszkodzie nie widze problemu zrobienia wersji na OS X (może być później trochę byle by bała :D ), ba same korzyści min.
-Możnaby do Mac App Store wrzucić i zyskać na popularności ;)
-Gra chodziła by na najlepszym (w mojej subiektywnej opini) systemie operacyjnym, który z roku na rok zyskuje coraz większą to liczbę użytkowników, co za tym idzie coraz większą to liczbę użytkowników Colobot Gold.

Tak czy inaczej Wasz projekt zyska na popularności.

Mrocza - 27-06-2012, 22:26

mareks1321 napisał/a:
-Możnaby do Mac App Store wrzucić i zyskać na popularności ;)

Ja nie wiem czy się znowu nie zbłaźnię, ale GPL na App Store? To tak można?

Raptor - 27-06-2012, 22:42

mareks1321 napisał/a:
Gra chodziła by na najlepszym (w mojej subiektywnej opini) systemie operacyjnym, który z roku na rok zyskuje coraz większą to liczbę użytkowników, co za tym idzie coraz większą to liczbę użytkowników Colobot Gold.

Nie dziwię się. Też chciałbym przejść kiedyś na system, który wystarczy zainstalować i działa. Żadnej konfiguracji, kalibracji, wszystko zbite i gotowe do pracy. A jak wspomnę instalację i konfigurację Windows XP, brrr...

Mac to kwestia czasu i siły roboczej. Jestem pewien, że znajdą się w późniejszym czasie ludzie chętni do pracy nad tym.

adiblol - 27-06-2012, 23:17

Cytat:
Mac to kwestia czasu i siły roboczej. Jestem pewien, że znajdą się w późniejszym czasie ludzie chętni do pracy nad tym.
Przy sensownie napisanym kodzie to kwestia wydania 2 komend w terminalu: "cmake ." i "make".

Powered by phpBB modified by Przemo & WRIM © 2003 phpBB Group