|
Polski Portal COLOBOTa COLOBOT Polish Portal |
|
Modyfikacje kodu gry - Portowanie i flamewar o trybie graficznym
mareks1321 - 27-06-2012, 15:58
Fajnie by było gdybyście zrobili jeszcze wersje na OS X Wykorzystując kod gry od Epsitec'a nie byłoby to aż takie trudne jak ktoś się zna.
adiblol - 27-06-2012, 19:21
mareks1321 napisał/a: | Fajnie by było gdybyście zrobili jeszcze wersje na OS X Wykorzystując kod gry od Epsitec'a nie byłoby to aż takie trudne jak ktoś się zna. | OpenGL i SDL pójdą na OS X.
mareks1321 - 27-06-2012, 20:00
@adiblol
Tak więc, jeżeli nic nie stoi na przeszkodzie nie widze problemu zrobienia wersji na OS X (może być później trochę byle by bała ), ba same korzyści min.
-Możnaby do Mac App Store wrzucić i zyskać na popularności
-Gra chodziła by na najlepszym (w mojej subiektywnej opini) systemie operacyjnym, który z roku na rok zyskuje coraz większą to liczbę użytkowników, co za tym idzie coraz większą to liczbę użytkowników Colobot Gold.
Tak czy inaczej Wasz projekt zyska na popularności.
Mrocza - 27-06-2012, 22:26
mareks1321 napisał/a: | -Możnaby do Mac App Store wrzucić i zyskać na popularności |
Ja nie wiem czy się znowu nie zbłaźnię, ale GPL na App Store? To tak można?
Raptor - 27-06-2012, 22:42
mareks1321 napisał/a: | Gra chodziła by na najlepszym (w mojej subiektywnej opini) systemie operacyjnym, który z roku na rok zyskuje coraz większą to liczbę użytkowników, co za tym idzie coraz większą to liczbę użytkowników Colobot Gold. |
Nie dziwię się. Też chciałbym przejść kiedyś na system, który wystarczy zainstalować i działa. Żadnej konfiguracji, kalibracji, wszystko zbite i gotowe do pracy. A jak wspomnę instalację i konfigurację Windows XP, brrr...
Mac to kwestia czasu i siły roboczej. Jestem pewien, że znajdą się w późniejszym czasie ludzie chętni do pracy nad tym.
adiblol - 27-06-2012, 23:17
Cytat: | Mac to kwestia czasu i siły roboczej. Jestem pewien, że znajdą się w późniejszym czasie ludzie chętni do pracy nad tym. | Przy sensownie napisanym kodzie to kwestia wydania 2 komend w terminalu: "cmake ." i "make".
|
|