|
Polski Portal COLOBOTa COLOBOT Polish Portal |
|
Modyfikacje kodu gry - odkrycia
dawid960 - 15-03-2012, 20:10 Temat postu: odkrycia obrazek na dole (znaleziony w kodzie gry)
obrazek sie nazywa DESTROY
[ Dodano: 15-03-2012, 20:25 ]
a tu coś nowego
ROBBY
W GRZE CHILI??? (COLOBOT W WERSJI ALPHA w/g mnie)
[ Dodano: 15-03-2012, 20:26 ]
bo tak się nazywa (ZNALEZIONY W KODZIE)
[ Dodano: 15-03-2012, 20:29 ]
a tu kolejne cuś
robot z sprzętem budynkowym który nosi astronauta
zwie się mobile factory (jak na obrazku)
krzys_h - 15-03-2012, 20:35
Kategoria tego budynku to Destroyer i można go wyprodukować używając mojej modyfikacji produce. Służy do niszczenia obiektów OBJECT_SCRAP4(ID:43) i OBJECT_SCRAP5(ID:44). Obiekty te mają w grze wspólną kategorię Scrap. Niszczone obiekty łatwo zmienić w kodzie w pliku autodestroyer.cpp.
dawid960 - 15-03-2012, 20:41
ta stara wersja sie zwie tak conférence w/g mnie to colobot w wersji beta
kolejne obrazki z bety (W kodzie gry)
tytan w wersji beta był metalem, a ruda kamieniem
HISTORIA JEDNEGO ROBOTA (JEST ICH WIĘCIEJ)
[ Dodano: 15-03-2012, 20:46 ]
kolejne cuś
jak sie edytuje obiekty
Raptor - 15-03-2012, 20:50
dawid960 napisał/a: | kolejne cuś
jak sie edytuje obiekty |
Jak dla mnie to jedyny dobry wniosek w tym temacie. Słynny edytor służył do przypisywania tekstur poszczególnym modelom. Ciekawe czy się przyda przy zwiększaniu rozdzielczości tekstur oraz modeli?
dawid960 - 15-03-2012, 20:53
teraz cuś z sajexu (w/g mnie to zostało zrobione kiedy wydano colobota)
Raptor - 15-03-2012, 20:57
dawid960 napisał/a: | tytan w wersji beta był metalem, a ruda kamieniem |
WTH? Przecie tak właśnie jest!
dawid960 napisał/a: | HISTORIA JEDNEGO ROBOTA (JEST ICH WIĘCIEJ) |
Żadna historia, tylko różne stopnie liczby polygonów (T), w zależności od odległości od obiektu.
dawid960 - 15-03-2012, 21:03
design (w/g mnie pre alpha)
stara wersja działa fazowego obok
a teraz opcje naszego przenośnego fabryczki (mobile factory)
[ Dodano: 15-03-2012, 21:15 ]
WTF?
TRANSPORTER KTÓRY TRZYMA ŹLE OGNIWO ELEKTRYCZNE?
[ Dodano: 15-03-2012, 21:17 ]
stare logo colobota
[ Dodano: 15-03-2012, 21:33 ]
historia colobota (w skrócie)
1 design
2 chilli
3 conférence
4 ceebot
5 colobot
jakby ktoś nie zrozumiał
1 najstarsza
2 starsza
3 stara
4 nowa
5 najnowsza
[ Dodano: 15-03-2012, 22:36 ]
na dodatek JAK UZYSKAĆ TAKIE WERSJE!!!!
[ Dodano: 15-03-2012, 22:39 ]
Cytat: | Kategoria tego budynku to Destroyer i można go wyprodukować używając mojej modyfikacji produce. Służy do niszczenia obiektów OBJECT_SCRAP4(ID:43) i OBJECT_SCRAP5(ID:44). Obiekty te mają w grze wspólną kategorię Scrap. Niszczone obiekty łatwo zmienić w kodzie w pliku autodestroyer.cpp. |
krzys_h dasz mi linka do twojej modyfikacji bo nie mogę wciąż ją znaleść
Emxx52 - 16-03-2012, 19:58
To jest chyba pierwszy sensowniejszy temat, jaki utworzyłeś...
Tylko pisz bardziej przejrzyście
/// Czy na pewno "sensowniejszy" to nie wiem... Każdy, kto ma źródło, na pewno grzebał w nim trochę i wie o tych screenshot'ach. I na pewno ma też jakieś sensowne przemyślenia na ten temat. Sens tego tematu widzę tylko w shoutbox'ie. - Raptor
dawid960 - 28-03-2012, 19:07
gdzies w kodzie gry znalazłem to
http://www.colobot.com/download/
czy na tej zamknientej stronie byly te starsze wersje (beta,alpha,pre)?
dawid960 - 18-10-2012, 01:02
krzys_h napisał/a: | Kategoria tego budynku to Destroyer i można go wyprodukować używając mojej modyfikacji produce. Służy do niszczenia obiektów OBJECT_SCRAP4(ID:43) i OBJECT_SCRAP5(ID:44). Obiekty te mają w grze wspólną kategorię Scrap. Niszczone obiekty łatwo zmienić w kodzie w pliku autodestroyer.cpp. |
Krzys_h jak mam wyprodukować taki budynek? Bo ja jak wpisuję produce (position,orientation,Destroyer,""); to mi nic wychodzi
|
|