Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 
Polski Portal COLOBOTa
COLOBOT Polish Portal

Modyfikacje kodu gry - odkrycia

dawid960 - 15-03-2012, 20:10
Temat postu: odkrycia
obrazek na dole (znaleziony w kodzie gry)
obrazek sie nazywa DESTROY



[ Dodano: 15-03-2012, 20:25 ]
a tu coś nowego

ROBBY



W GRZE CHILI??? (COLOBOT W WERSJI ALPHA w/g mnie)













[ Dodano: 15-03-2012, 20:26 ]
bo tak się nazywa (ZNALEZIONY W KODZIE)

[ Dodano: 15-03-2012, 20:29 ]
a tu kolejne cuś
robot z sprzętem budynkowym który nosi astronauta
zwie się mobile factory (jak na obrazku)


krzys_h - 15-03-2012, 20:35

Kategoria tego budynku to Destroyer i można go wyprodukować używając mojej modyfikacji produce. Służy do niszczenia obiektów OBJECT_SCRAP4(ID:43) i OBJECT_SCRAP5(ID:44). Obiekty te mają w grze wspólną kategorię Scrap. Niszczone obiekty łatwo zmienić w kodzie w pliku autodestroyer.cpp.
dawid960 - 15-03-2012, 20:41

ta stara wersja sie zwie tak conférence w/g mnie to colobot w wersji beta
kolejne obrazki z bety (W kodzie gry)





tytan w wersji beta był metalem, a ruda kamieniem :lol:


HISTORIA JEDNEGO ROBOTA (JEST ICH WIĘCIEJ)







[ Dodano: 15-03-2012, 20:46 ]
kolejne cuś
jak sie edytuje obiekty


Raptor - 15-03-2012, 20:50

dawid960 napisał/a:
kolejne cuś
jak sie edytuje obiekty

Jak dla mnie to jedyny dobry wniosek w tym temacie. Słynny edytor służył do przypisywania tekstur poszczególnym modelom. Ciekawe czy się przyda przy zwiększaniu rozdzielczości tekstur oraz modeli?

dawid960 - 15-03-2012, 20:53

teraz cuś z sajexu (w/g mnie to zostało zrobione kiedy wydano colobota)


Raptor - 15-03-2012, 20:57

dawid960 napisał/a:
tytan w wersji beta był metalem, a ruda kamieniem :lol:

WTH? Przecie tak właśnie jest!
dawid960 napisał/a:
HISTORIA JEDNEGO ROBOTA (JEST ICH WIĘCIEJ)

Żadna historia, tylko różne stopnie liczby polygonów (T), w zależności od odległości od obiektu.

dawid960 - 15-03-2012, 21:03

design (w/g mnie pre alpha)


stara wersja działa fazowego obok



a teraz opcje naszego przenośnego fabryczki (mobile factory)



[ Dodano: 15-03-2012, 21:15 ]
WTF?

TRANSPORTER KTÓRY TRZYMA ŹLE OGNIWO ELEKTRYCZNE?



[ Dodano: 15-03-2012, 21:17 ]
stare logo colobota



[ Dodano: 15-03-2012, 21:33 ]
historia colobota (w skrócie)
1 design
2 chilli
3 conférence
4 ceebot
5 colobot

jakby ktoś nie zrozumiał
1 najstarsza
2 starsza
3 stara
4 nowa
5 najnowsza

[ Dodano: 15-03-2012, 22:36 ]
na dodatek JAK UZYSKAĆ TAKIE WERSJE!!!!

[ Dodano: 15-03-2012, 22:39 ]
Cytat:
Kategoria tego budynku to Destroyer i można go wyprodukować używając mojej modyfikacji produce. Służy do niszczenia obiektów OBJECT_SCRAP4(ID:43) i OBJECT_SCRAP5(ID:44). Obiekty te mają w grze wspólną kategorię Scrap. Niszczone obiekty łatwo zmienić w kodzie w pliku autodestroyer.cpp.



krzys_h dasz mi linka do twojej modyfikacji bo nie mogę wciąż ją znaleść

Emxx52 - 16-03-2012, 19:58

To jest chyba pierwszy sensowniejszy temat, jaki utworzyłeś...
Tylko pisz bardziej przejrzyście




/// Czy na pewno "sensowniejszy" to nie wiem... Każdy, kto ma źródło, na pewno grzebał w nim trochę i wie o tych screenshot'ach. I na pewno ma też jakieś sensowne przemyślenia na ten temat. Sens tego tematu widzę tylko w shoutbox'ie. - Raptor

dawid960 - 28-03-2012, 19:07

gdzies w kodzie gry znalazłem to

http://www.colobot.com/download/

czy na tej zamknientej stronie byly te starsze wersje (beta,alpha,pre)?

dawid960 - 18-10-2012, 01:02

krzys_h napisał/a:
Kategoria tego budynku to Destroyer i można go wyprodukować używając mojej modyfikacji produce. Służy do niszczenia obiektów OBJECT_SCRAP4(ID:43) i OBJECT_SCRAP5(ID:44). Obiekty te mają w grze wspólną kategorię Scrap. Niszczone obiekty łatwo zmienić w kodzie w pliku autodestroyer.cpp.

Krzys_h jak mam wyprodukować taki budynek? Bo ja jak wpisuję produce (position,orientation,Destroyer,""); to mi nic wychodzi :-/


Powered by phpBB modified by Przemo & WRIM © 2003 phpBB Group