|
Polski Portal COLOBOTa COLOBOT Polish Portal |
|
Turnieje - Walki robotow 2
PoxiPol - 13-03-2012, 14:52 Temat postu: Walki robotow 2 A wiec, mialem pomysl. Ogladaliscie kiedys robot wars? Ciekawie by bylo, dodac mozliwosc projektowania swoich wlasnych robotow do eliminowania stworkow, ale to zaraz napisze na forum z planami : P
Otoz Kazdy z was (chetnych), niech zaprojektuje swojego robota, ktory wpasowal by sie w realia Colobota, i bylby uzywalny, ale do walki. Mozna to zrobic rysujac w zeszycie na nudnej lekcji czy cos ; P
Wtedy sie zrobi w jakis sposob walki (moze nawet animacje 3D : P), i caly turniej, gdzie ten kto wygra, uum, moze nawet dostanie odemnie ktoras gre na ps2 : D Niezbyt zaplanowany projekt, wiec swoja pomysly dajcie na poprawe jak cos : )
Simbax - 13-03-2012, 15:03
Świetny pomysł! Na pewno coś narysuję, choćby dla samej frajdy. Nagroda może kogoś zmobilizować. Tylko jak by wyglądały te walki? Ktoś przeniesie każdy projekt do gry (Heh :]), czy głosowanie, coś innego?
PoxiPol - 13-03-2012, 15:18
Myslalem o analizie. Kazdy projekt powinien miec podana wage robota, itp. Wiec zadnych niesamowitych robotow ze sztuczna inteligencja : P Ma pasowac pod colobota, wtede pobawimy sie z Michaelem robiac animacje np : ) Animacje na podstawie rozmow z anonimowymi sedziami. o!
Simbax - 13-03-2012, 15:23
Domyślałem się, że będą potrzebne informacje. To trochę utrudnia sprawę. Przydałby się jakiś wzór, co konkretnie podać z przykładowymi wartościami. W końcu waga to chyba będzie najmniej ważna.
Emxx52 - 13-03-2012, 15:42
Co do animacji w 3D to w jakim programie robione?
Berserker - 13-03-2012, 16:06
Robot, ktory dziala jak artyleria. Wystrzeliwuje pocisk ziemia-ziemia z predkoscia ktora daje mu mozliwosc trafienia w cel znajdujacy sie na tej samej wysokosci i odlegly o 150m. Moze strzelac raz na 15s (do dyskusji), strzal bedzie mu ladowal pole this.Temperature (jak w robotach latajacych). Jeden strzal zuzywa energie rowna 40% pojemnosci zwyklego ogniwa. Wszystko w odleglosci 10m od miejsca trafienia by eksplodowalo/parowalo/implodowalo/cokolwiek byleby bylo niebieskie i fajnie wygladalo, niezaleznie od tego, czy jest chronione przez ziemie (robale), czy przez oslone Shieldera.
Parametry fizyczne: podwozie identyczne z podwoziami innych ciezkich robotow (PhazerShooter etc), lufa domyslnie jest skierowana pionowo w gore i moze sie odchylic od tego polozenia o max 45°. Pocisk bedzie raczej stylizowany na potezny ladunek elektromagnetyczny (niebieska kula etc), wiec lufa fajnie wygladalaby owinieta jakimis zwojami.
Mrocza - 13-03-2012, 18:22
Robot wyposażony w magnetyczne działko gaussowskie. Energia z baterii jest przekierowywana do kondensatorów magazynujących ładunek elektryczny, który może zostać uwolniony w ułamku sekundy aby rozpędzić pocisk ferromagnetyczny wykonany ze stopu żelaza i niklu. Im więcej energii zostanie wpompowane w kondensator tym większa jest siła uderzeniowa pocisku.
Maksymalna szybkostrzelność przy minimalnym ładunku elektrycznym: 20 strzałów na minutę.
Maksymalna pojemność kondesatorów: 100% zwykłego ogniwa.
Czas maksymalnego ładowania: 30 sekund.
Maksymalna zdolność penetracji: NuclearPlant na wylot! XD
Podwozie: standardowe gąsienicowe.
Ulubiona taktyka: kampienie przy stacji ładowania. XD
Może być? Później może dodam jakieś cechy charakterystyczne dla podwozia.
PoxiPol - 13-03-2012, 19:34
Na razie jest super. Usiade z kims, urealistycznimy roboty, i zrobimy cos. Keep them coming ; )
Jestem prawie pewny, ze osoba ktora wygra, dostanie Robot wars, ale nic nie obiecam. Zapomnialem ze gry nie do konca moje : P
|
|