Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 
Polski Portal COLOBOTa
COLOBOT Polish Portal

Modyfikacje kodu gry - Organizacja & Zadania

Berserker - 20-02-2012, 17:20
Temat postu: Organizacja & Zadania
Jako, ze jest duzo chaosu zwiazanego z kodem zrodlowym i kazdy pisze w innym temacie, wypadaloby to jakos zorganizowac. Od teraz w tym temacie <span style="text-decoration:line-through !important">skladamy zyczenia, zamieszczamy nasze zmiany i mniejsze odkrycia</span>, zamieszczamy kod zrodlowy ze zmianami (niech nie bedzie czegos takiego, ze 2 osoby beda u siebie robic rozne rzeczy, po czym zamieszcza i trzeba bedzie pozniej to synchronizowac do jednej wersji). Bede staral sie regularnie updatowac pierwszy post z aktualnie uzywanym kodem zrodlowym/plikiem exe.

// Od życzeń i odkryć są inne tematy w tym dziale forum. -adiblol

Narazie zamieszczam wersje podstawowa:

www.epsitec.ch/download/ceebot/ceebot.zip

krzys_h - 20-02-2012, 17:27
Temat postu: Re: Organizacja & Zadania
Berserker napisał/a:
zamieszczamy kod zrodlowy ze zmianami (niech nie bedzie czegos takiego, ze 2 osoby beda u siebie robic rozne rzeczy, po czym zamieszcza i trzeba bedzie pozniej to synchronizowac do jednej wersji).

Od tego jest SVN ;) Tylko musimy najpierw mieć pozwolenie na Open Source.

Abadon - 20-02-2012, 17:32

Czyli trzeba wystosować odpowiedni list do ESPSITECa, ale chyba bezpieczniej poczekać gdy będziemy mieli wszystkie asy w rękawie.
krzys_h - 21-02-2012, 17:26


Programerus - 21-02-2012, 18:14

Odpisuję, aby móc pobrać :)
Emxx52 - 21-02-2012, 19:11


adiblol - 21-02-2012, 19:18

krzys_h napisał/a:
Od tego jest SVN
SVN obsysa, ja stawiam na git'a.
Programerus - 21-02-2012, 19:21

Ja tam się nie odzywam, ty ustalisz ;]
Simbax - 21-02-2012, 20:10

Chcę zobaczyć ukrytą wiadomość, nie baczcie na tego posta.
Raptor - 21-02-2012, 20:57

Simbax napisał/a:
Chcę zobaczyć ukrytą wiadomość, nie baczcie na tego posta.

Jesteś Modem, wystarczy edytować post i już masz zawartość hide





(Nareszcie powód, dla którego piszę posta w tym temacie - ułatwi to podgląd hide :) )

lukas_j - 23-02-2012, 12:17

Odpisuje by pobrać :)
krzys_h - 23-02-2012, 21:33

Modyfikacja produce, żeby dawała wszystko z niczego:
script.cpp: http://dl.dropbox.com/u/32866936/script.cpp

Tym samym pierwsza rzecz z listy rzezy do zrobienia nam odpada ;) Prace nad usprawnieniami colobota zostają na dobre rozpoczęte!

Programerus - 23-02-2012, 21:43

Nie sądzisz, że najpierw trzeba ogarnąć rzeczy od strony technicznej, a potem zająć się pierdołami? Według mnie najpierw trzeba się zgadać na TS, a pierwszą rzeczą którą trzeba będzie zrobić to przerobić kod na DX9.
krzys_h - 23-02-2012, 21:50

Było na liście to zrobiłem, bo było łatwo to zmodyfikować. I nie przerobić na DX9 tylko na OpenGL ;)

// +1 -adiblol

lukas_j - 24-02-2012, 00:11

WielkiBrat: lepiej zgfadać sie na IRC kiedy ;)
Schocker - 27-02-2012, 16:54

Ahh, jak ja kocham hide. Ale wolę pobrać stąd, aniżeli skądś indziej. ^^
lukas_j - 08-03-2012, 20:46

Najważniejsze jest to przerobic na directx i sdl. No ale wypadaloby kompilować to w inny sposob niż przez microsoft visual.... :f Ważne zeby zrobić makefile i sprobować to skompilować tym makefile. I tak zeby dzialalo pod linuxem i windowsem (a użytkownicy mac os przyzwyczaili sie ze wszyscy mają ich w dupie).

// Nie. Użytkownicy Mac OS X są tak bogaci że sami sobie wynajmą programistów. -adiblol


Powered by phpBB modified by Przemo & WRIM © 2003 phpBB Group