|
Polski Portal COLOBOTa COLOBOT Polish Portal |
 |
Modyfikacje kodu gry - Organizacja & Zadania
Berserker - 20-02-2012, 17:20 Temat postu: Organizacja & Zadania Jako, ze jest duzo chaosu zwiazanego z kodem zrodlowym i kazdy pisze w innym temacie, wypadaloby to jakos zorganizowac. Od teraz w tym temacie <span style="text-decoration:line-through !important">skladamy zyczenia, zamieszczamy nasze zmiany i mniejsze odkrycia</span>, zamieszczamy kod zrodlowy ze zmianami (niech nie bedzie czegos takiego, ze 2 osoby beda u siebie robic rozne rzeczy, po czym zamieszcza i trzeba bedzie pozniej to synchronizowac do jednej wersji). Bede staral sie regularnie updatowac pierwszy post z aktualnie uzywanym kodem zrodlowym/plikiem exe.
// Od życzeń i odkryć są inne tematy w tym dziale forum. -adiblol
Narazie zamieszczam wersje podstawowa:
www.epsitec.ch/download/ceebot/ceebot.zip
krzys_h - 20-02-2012, 17:27 Temat postu: Re: Organizacja & Zadania
Berserker napisał/a: | zamieszczamy kod zrodlowy ze zmianami (niech nie bedzie czegos takiego, ze 2 osoby beda u siebie robic rozne rzeczy, po czym zamieszcza i trzeba bedzie pozniej to synchronizowac do jednej wersji). |
Od tego jest SVN Tylko musimy najpierw mieć pozwolenie na Open Source.
Abadon - 20-02-2012, 17:32
Czyli trzeba wystosować odpowiedni list do ESPSITECa, ale chyba bezpieczniej poczekać gdy będziemy mieli wszystkie asy w rękawie.
krzys_h - 21-02-2012, 17:26
Programerus - 21-02-2012, 18:14
Odpisuję, aby móc pobrać
Emxx52 - 21-02-2012, 19:11
adiblol - 21-02-2012, 19:18
krzys_h napisał/a: | Od tego jest SVN | SVN obsysa, ja stawiam na git'a.
Programerus - 21-02-2012, 19:21
Ja tam się nie odzywam, ty ustalisz ;]
Simbax - 21-02-2012, 20:10
Chcę zobaczyć ukrytą wiadomość, nie baczcie na tego posta.
Raptor - 21-02-2012, 20:57
Simbax napisał/a: | Chcę zobaczyć ukrytą wiadomość, nie baczcie na tego posta. |
Jesteś Modem, wystarczy edytować post i już masz zawartość hide
(Nareszcie powód, dla którego piszę posta w tym temacie - ułatwi to podgląd hide )
lukas_j - 23-02-2012, 12:17
Odpisuje by pobrać
krzys_h - 23-02-2012, 21:33
Modyfikacja produce, żeby dawała wszystko z niczego:
script.cpp: http://dl.dropbox.com/u/32866936/script.cpp
Tym samym pierwsza rzecz z listy rzezy do zrobienia nam odpada Prace nad usprawnieniami colobota zostają na dobre rozpoczęte!
Programerus - 23-02-2012, 21:43
Nie sądzisz, że najpierw trzeba ogarnąć rzeczy od strony technicznej, a potem zająć się pierdołami? Według mnie najpierw trzeba się zgadać na TS, a pierwszą rzeczą którą trzeba będzie zrobić to przerobić kod na DX9.
krzys_h - 23-02-2012, 21:50
Było na liście to zrobiłem, bo było łatwo to zmodyfikować. I nie przerobić na DX9 tylko na OpenGL
// +1 -adiblol
lukas_j - 24-02-2012, 00:11
WielkiBrat: lepiej zgfadać sie na IRC kiedy
Schocker - 27-02-2012, 16:54
Ahh, jak ja kocham hide. Ale wolę pobrać stąd, aniżeli skądś indziej. ^^
lukas_j - 08-03-2012, 20:46
Najważniejsze jest to przerobic na directx i sdl. No ale wypadaloby kompilować to w inny sposob niż przez microsoft visual.... :f Ważne zeby zrobić makefile i sprobować to skompilować tym makefile. I tak zeby dzialalo pod linuxem i windowsem (a użytkownicy mac os przyzwyczaili sie ze wszyscy mają ich w dupie).
// Nie. Użytkownicy Mac OS X są tak bogaci że sami sobie wynajmą programistów. -adiblol
|
|