|
Polski Portal COLOBOTa COLOBOT Polish Portal |
|
Modyfikacje kodu gry - Indeks kodu źródłowego
adiblol - 20-02-2012, 16:51 Temat postu: Indeks kodu źródłowego Co ciekawego udało nam się znaleźć, przyda się przy modyfikacjach:
auto*.cpp - działanie obiektów automatycznych (np. kopalnia, huta, centrum naprawcze)
motion*.cpp - poruszanie się obiektów
restext.cpp - tłumaczenia i kody klawiszy
task*.cpp - "akcje" jakie mogą wykonywać obiekty na żądanie użytkownika lub z programu. Patrz taskmanager.cpp
script.cpp - interpreter CBot (?)
cbottoken.cpp - nazwy Kategorii obiektów, teksty pomocy edytora
physics.cpp - "silnik" fizyczny (?)
model.cpp - "mistyczny" edytor
metafile.cpp - pliki DAT. Widać prymitywne szyfrowanie XORem
object.cpp - wspólne właściwości obiektów, tworzenie ich, strefy zderzeń
Raptor - 13-03-2012, 22:07
Przydałoby się rozszerzyć ten temat, jako że dokumentacja jest bardzo ważna.
Póki co, przyklejam.
Programerus - 13-03-2012, 22:09
Ja teraz tłumaczę komentarze, a co za tym idzie analizuję kod. Jak skończę to spiszę każdy plik wraz z jego przeznaczeniem.
|
|