Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 
Polski Portal COLOBOTa
COLOBOT Polish Portal

Problemy - Swobodna Gra

Eyck - 24-08-2008, 12:36
Temat postu: Swobodna Gra
Mam pytanko czy w swobodnej grze jest możliwość budowy wszystkich budynków jak tak to jak to zrobić bo przeszedłem colobota i nie mogę wszystkich budować
adiblol - 24-08-2008, 12:59
Temat postu: RE: Swobodna Gra
Najprawdopodobniej nie możesz budować centrum badawczego, laboratorium i stacji przekaźnikowej. Tych dwóch pierwszych nie potrzebujesz, a stację przekaźnikową możesz sobie dorobić dopisując do pliku wolnej gry linię:

EnableBuild type=ExchangePost

gdzieś blisko innych EnableBuild.

Piter - 31-10-2008, 13:00
Temat postu: RE: Swobodna Gra
Tp prawda. W swobodnej grze nie można budować tych rzeczy. Ale za to można bawić się w nieskończoność!!!!!!!!

extern void object: Tytan
{
. object item;
. item = radar(TitaniumOre);
. goto(item.position);
. grab();
. item = radar(Converter);
. goto(item.position);
. drop();
. move(-5);
}

Ten program jest bardzo przydatny do swobodnej gry. Miłej zabawy z programami!!!!!!!

///Po co tyle wykrzykników - DeiDara
Mogę podkreślać na pomarańczowo Adiblol

mac1e7 - 05-11-2008, 16:52
Temat postu: RE: Swobodna Gra
@up lepszy od tego jest ten z Houston (wersja 3) przynajmniej jest zapętlony i zrzuca ładunek w puste miejsce (jak dodać jeszcze przed tym np goto jakieś flagi to będzie jeszcze lepszy :) )
adiblol - 05-11-2008, 17:47
Temat postu: RE: Swobodna Gra
http://colobotpl.pastebin.com/f4d13e37d

Program do przetapiania tytanu. Napisałem go dosyć dawno i jest niedoskonały (za dużo zmiennych).

Piter - 08-11-2008, 13:35
Temat postu: RE: Swobodna Gra
Jakich zmiennych??:o przecież u mnie ten program działa:|
adiblol - 08-11-2008, 15:25
Temat postu: RE: Swobodna Gra
Po prostu jest nieefektywny, chociaż działa. Ale właściwie to można to zignorować.
Piter - 18-11-2008, 11:38
Temat postu: RE: Swobodna Gra
dobre i dzięki za informacje. Ciekawe czy będzie temat ,,dodawanie programów"???
cyber_J - 29-11-2008, 14:06
Temat postu: RE: Swobodna Gra
zawsze możesz taki temat stworzyć Piter
Piter - 23-12-2008, 20:03
Temat postu: RE: Swobodna Gra
ale to wiąże się z ryzykiem. No wiesz z ocenami
botojad - 04-01-2009, 19:05
Temat postu: RE: Swobodna Gra
Do jakiego pliku należy dopisać to EnableBuild type=ExchangePost aby zadziałało?
adiblol - 04-01-2009, 19:35
Temat postu: RE: Swobodna Gra
Zależy od tego na jakiej planecie chcesz grać.
Plik jest w katalogu "scene" i ma nazwę free401.txt, przy czym pod niebieską cyfrę podstawiasz numer planety, np. 4 to Krystalia a 9 to Nowa Ziemia.

Na moim forum masz bardziej szczegółowe informacje.

botojad - 04-01-2009, 20:38
Temat postu: RE: Swobodna Gra
to już rozgryzłem ale niemoge tam znaleźć całej kolumny z
EnableBuild type=......

adiblol - 05-01-2009, 16:44
Temat postu: RE: Swobodna Gra
Cytat:
Tę linię ("EnableBuild type=ExchangePost") wstawiasz przed EndMissionTake.


(źródło: link w poprzednim poście)

Piter - 11-01-2009, 10:41
Temat postu: RE: Swobodna Gra
ja nie moge jakoś znaleźć.

///Polskie znaki istnieją! - DeiDara

colobotwymiiata - 04-02-2009, 18:03
Temat postu: RE: Swobodna Gra
a wiecie,że da się przejść Swobodne Gry??
Wystarczy napisać robotowi:

produce(position,orientation,TNT,"");

:D :D:D:D

Deyes - 04-02-2009, 18:26
Temat postu: RE: Swobodna Gra
ze stacją przekaźnikową można inaczej:
dopisać do dowolnej misji EnableBuild... i ją przejść
wtedy nie trzeba do każdejswobodnej gry dodawać tego enablebuild ;)

///Polskie znaki istnieją - DeiDara

COLOBOT - 04-02-2009, 19:21
Temat postu: RE: Swobodna Gra
Ciekawy pomysł. I ciekawe czy działa w takim wypadku winmission.
Albo można pogrzebać w save'ach :)

Deyes - 25-02-2009, 15:22

Powinno działać na winmission, a na pewno działa jak się samemu przejdzie :-P

PS. wpadłem na ten pomysł, kiedy zauważalnym, ze mogę budować te budynki, które były w misjach już pokonanych ;)

///OMG jakie błędy kup sobie lepiej słownik - DeiDara

Sioner - 23-03-2009, 12:59
Temat postu: swobodna
tak sie nie trzeba misje do user przeniesc i wtedy enable build dziala i morzna tez nieskonczenie sie bawic wszystkimi budynkami oprucz 1 ktory nigdy nie jest dostampny ten pod stacja przekaznikową ciongle ma X pomorzcie mi z tym. w zalonczniku dam to misje + solucja do forderu user wkjeic to wszystko czyli rozpakowac tam. gra sie nigdy nie konczy i jest to w solucji napisane
colobotwymiiata - 23-03-2009, 15:01

Eeech...... nie w tym dziale, a te błędy mnie dobijają..... a post w ogóle trudno zrozumieć...

PS.: Piszesz w Wordzie, a robisz tyle samo błędów ile na forum. Czyżby specjalnie?

Firekamilox - 29-03-2009, 17:35
Temat postu: lol
Moze mi to ktos przetlumaczyc?
Firekamilox - 30-03-2009, 08:52

Na Krystali można mieć Stacje Przekaznikową bez kończenia żadnych misji. W pliku data.sav w C:/Program Files/Colobot/savegame/nazwa gracza np.Kamil/save***
wklej zamiast CreateObject=BlueFlag... to
Kod:
CreateObject type=ExchangePost id=1005 pos=12.50;31.75;-65.00 angle=0.00;1871.46;0.00 zoom=1.00;1.00;1.00 p1=0.00;1.25;0.00 a1=0.00;266073.53;0.00 p2=0.00;1.13;0.00 p3=0.00;0.00;-1.00 a3=14.49;0.00;0.00 p4=0.00;1.13;0.00 a4=0.00;120.00;0.00 p5=0.00;0.00;-1.00 a5=-15.25;0.00;0.00 p6=0.00;1.13;0.00 a6=0.00;240.00;0.00 p7=0.00;0.00;-1.00 a7=0.77;0.00;0.00 trainer=0 option=0 camera=BACK shield=0.89 range=0.00

Nie będzie flagi tylko stacja. Radze skopiować plik data.sav przed edycją. Można to też wkleić zamiast np.WheeledGrabber ale wtedy trzeba wleić na miejsce
Kod:
WheeledGrabber id=*** pos=****;***;***
to :arrow:
Kod:
ExchangePost id=1005 pos=12.50;31.75;-65.00


Powered by phpBB modified by Przemo & WRIM © 2003 phpBB Group