Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 
Polski Portal COLOBOTa
COLOBOT Polish Portal

Misje C2 - Kadra C2

Abadon - 24-04-2011, 13:18
Temat postu: Kadra C2
Kadra zajmująca się projektem C2


Projektanci fabuły:
    :arrow: Abadon

Raporty z satelity:
    :arrow: Apus

Redaktorzy EartHeadlines:
    :arrow: Abadon
    :arrow: DOJO
    :arrow: Berserker
    :arrow: Apus
    :arrow: DeiDara
    :arrow: lukas_j
    :arrow: adiblol
    :arrow: inni (?)

Raporty z komputera pokładowego:
    :arrow: adiblol (?)

Wykonanie misji:
    :arrow: Simbax
    :arrow: krzys_h
    :arrow: lukas_j
    :arrow: Abadon
    :arrow: Schocker


Grafika, reliefy, tekstury:
    :arrow: Abadon
    :arrow: bbiidduull
    :arrow: Bartek c++



Korekty SatCom
    :arrow: cezar.512

Beta-testerzy:
    :arrow: siostry krzysia_h
    :arrow: inni (?)




(?) - Kto miał jakiś udział, a został pominięty proszę zgłaszać mi na PW.

Apus - 24-04-2011, 14:08

Ja mogę czasami też pobetatestować, jak będę miał dostęp do PC z win XP. Ale nie wiem jak często.
Raptor - 24-04-2011, 14:25

Też mogę być beta-testerem, oraz poprawiać drobne błędy i nieścisłości (estetyka SatCom, niepotrzebne elementy kodu w sceneXXX.txt).
Simbax - 24-04-2011, 14:31

Wiedziałem, że już się niektórzy zaczną pchać na beta-testerów ;-)

Na poważnie nie mamy nikogo od grafiki? :O

Abadon - 24-04-2011, 21:23

Cytat:
Na poważnie nie mamy nikogo od grafiki? :O


Grafika... można po części uznać Bartka c++, który przyczynił się nakładek (nakładka Serious Sam czy jakoś tak) w plikach dat.

Thorin12 - 25-04-2011, 22:09

Chciałbym się zapisać jako maper!

Jeśli chodzi o mapowanie typu Colobot - nie ma kłopotu (gdzieś na forum wala się moja paczka z mapkami)

Jednak jeśli to byłoby mapowanie 3D, to też nie byłoby kłopotu (mapy do Unreal Tournament i do gier typu Source nie sprawiają mi kłopotu)

Aczkolwiek nie wiem czy nie zostanę teraz zmieszany z błotem kiedy to potrzebujecie GRAFIKÓW a nie MAPPERÓW D:

krzys_h - 26-04-2011, 09:11

Jeśli do tych misji tworzysz własne reliefy, to się przydasz
Apus - 26-04-2011, 10:35

@Thorin12 Może się pomyliłem, ale user levele które chyba ty robiłeś miały dość proste reliefy. Chyba, że teraz robisz dużo lepsze. ;-)
dawid960 - 26-04-2011, 18:16

A JA TO CO, JA STWORZYŁEM 6 MISJĘ NA TROPIXXIE.


// Jeszcze raz post napisany z Caps Lock i będzie warn. Poza tym - Abadon napisał, że jak cię brakuje to masz mu wysłać wiadomość na PW -Simbax

Bartek c++ - 28-04-2011, 20:53

Abadon napisał/a:
Cytat:
Na poważnie nie mamy nikogo od grafiki? :O


Grafika... można po części uznać Bartka c++, który przyczynił się nakładek (nakładka Serious Sam czy jakoś tak) w plikach dat.
Jestem zwarty i gotowy :D
krzys_h - 29-04-2011, 08:50

To zacznij robiż jakieś PORZĄDNE reliefy do wszystkich misji po koleji, żeby nie było tam colobotowych. A i zrób jeszcze jakieś ładne tekstury.
Berserker - 11-05-2011, 20:21

Dla odmiany zapytam:
jaki ja mam wklad do C2? :)

dawid960 - 15-05-2011, 19:30

Może być to?



adiblol - 15-05-2011, 19:43

Zrób bezszwową. Na pewno to nie łamie praw autorskich?

Powered by phpBB modified by Przemo & WRIM © 2003 phpBB Group