Oryginalna strona colobot.cba.pl umarła, gdy cba.pl przestało oferować darmowy hosting. To jest statyczny mirror, pobrany w 2018. ~krzys_h
 
Polski Portal COLOBOTa
COLOBOT Polish Portal

Misje C2 - C2 Misja 9

Abadon - 24-04-2011, 12:18
Temat postu: C2 Misja 9
Jeszcze niedokończona - kolejna fabuła do misji.


Kod:
\b; Z Centrum Kontroli Houston
Czeka Cię kolejny ciężki dzień. Na południu, radar w nocy wykrył obce formy życia. Jest to mała armia pająków oraz mrówek, które niepokojąco zbliżają się do twojego statku. Dodatkowo zdjęcia z satelity ukazały nam skupisko gniazd os wraz z materią kosmiczną. Nie wiemy niestety, które jest opuszczone, a które strzeżone przez osy. Istnieje wysokie prawdopodobieństwo nalotu. Niestety radar w dzień zawodzi - nie możesz z jego usług skorzystać, gdyż rozbłyski Gwiazdy Sintroy zakłócają jego działanie.Tak samo według naszych obliczeń zachowuje się wieża strażnicza, które jest na tej planecie całkowicie bezużyteczna.Jak widać pomoc ze strony technologi jest niewielka. Musisz liczyć na siebie i swój spryt. Powodzenia. Do usłyszenia.

\t; Zadania
1.Odeprzy atak obcych
2.Zniszcz wszystkie gniazda os

\b; EartHeadlines nr. 7



\t;Raport Windows 07 NG

Apus - 24-04-2011, 12:34
Temat postu: Re: C2 Misja 9
Abadon napisał/a:
Kod:
Dodatkowo zdjęcia z satelity ukazały nam skupisko gniazd os wraz z materią kosmiczną.

A nie gniazd obcych wraz z materią organiczną? :-)
Rozumiem że w tej części planety Jojwo też są podobne ilości surowców. A może ta sama mapka? Bo nie do końca to zrozumiałem.

Abadon - 24-04-2011, 12:46

Aż wstyd się przyznać, ale w Colobota to dawno nie grałem. Pozapominałem co jak się nazywa.

Cytat:
A nie gniazd obcych wraz z materią organiczną?


Tak o to mi chodziło... poprawię. Proszę też cezara.512 by spojrzał swoim okiem czy zdania są poprawnie skonstruowane.

Cytat:

Rozumiem że w tej części planety Jojwo też są podobne ilości surowców. A może ta sama mapka? Bo nie do końca to zrozumiałem.


Owszem są podobne ilości surowców. Mapka ma być inna. Z reliefów i tekstur z zasobów Colobota już nie korzystamy.

Apus - 24-04-2011, 12:55

Abadon napisał/a:
Cytat:

Rozumiem że w tej części planety Jojwo też są podobne ilości surowców. A może ta sama mapka? Bo nie do końca to zrozumiałem.


Owszem są podobne ilości surowców. Mapka ma być inna. Z reliefów i tekstur z zasobów Colobota już nie korzystamy.

Ale mi chodziło o to że może mapka z misji 8. Chyba że ta mapka była z Colobota 1.

Abadon - 24-04-2011, 13:00

Tego sam nawet nie wiem. Jeśli była to mapa Colobota 1 to od misji 9 powinna być już nasza własna, z naszych zasobów. Jeśli krzys_h wprowadził nową to niech przy niej pozostanie.
Apus - 24-04-2011, 13:03

Abadon napisał/a:
Tego sam nawet nie wiem. Jeśli była to mapa Colobota 1 to od misji 9 powinna być już nasza własna, z naszych zasobów. Jeśli krzys_h wprowadził nową to niech przy niej pozostanie.

Muszę zagrać w te misje krzys_h (jak to odmienić? :-> ) a nie mam Colobota na laptopie, bo podobno Colobot na win 7 nie działa...


//może krzysia_h? - Abadon

Abadon - 24-04-2011, 13:09

Ja mam windowsa 7 i Colobot działa, lecz czasami przycina i wyłącza się w trakcie gry. O tworzeniu własnych poziomów już nie wspomnę - dlatego też postaram się w wakacji by zmartwychwstał mój stary komp.
Apus - 24-04-2011, 13:15

Abadon napisał/a:
Ja mam windowsa 7 i Colobot działa, lecz czasami przycina i wyłącza się w trakcie gry. O tworzeniu własnych poziomów już nie wspomnę - dlatego też postaram się w wakacji by zmartwychwstał mój stary komp.

To ja też spróbuję zainstalować... Podobno to zależy od wersji. Ale najpierw zrobię krótki raport z satelity z informacjami które już są.

EDIT: Znalazłem jeszcze jeden błąd jak pisałem raport: nie wieże strażnicze, tylko wieże obronne.

Raptor - 24-04-2011, 13:45
Temat postu: Re: C2 Misja 9
Kod:
\b; Z Centrum Kontroli Misji w Houston
Czeka Cię kolejny ciężki dzień. W nocy, na południu, radar wykrył obce formy życia. Jest to mała armia ogromnych pająków i mrówek, które niepokojąco zbliżają się do Twojego statku. Dodatkowo zdjęcia z satelity, ukazały nam skupisko gniazd os, wraz z materią organiczną. Nie wiemy niestety, które z tych gniazd jest opuszczone, a które strzeżone przez osy. Istnieje duże prawdopodobieństwo nalotu. Niestety stacja radarowa w dzień zawodzi - nie możesz skorzystać z jej usług, gdyż rozbłyski Gwiazdy Sintroy, zakłócają jej pracę. Tak samo według naszych obliczeń zachowują się wierze obronne, które są na tej planecie całkowicie bezużyteczne. Jak widać, pomoc ze strony technologii jest niewielka. Musisz liczyć na siebie i swój spryt. Powodzenia.

\t; Zadania
1.Odeprzyj atak obcych
2.Zniszcz wszystkie gniazda os

\b; EartHeadlines nr. 7



\t;Raport Windows 07 NG
Poprawiłem trochę, jednak niczego nie obiecuję, bo polonista ze mnie średni... Dzięki za motywację do pracy :-) .

BTW: Inwazje to coś, co w CoLoBoT lubię najbardziej...

adiblol - 24-04-2011, 14:10

Przypominam że w Misji 9 miały być błędy Window$a... http://www.colobot.cba.pl...topic.php?t=792
krzys_h - 24-04-2011, 16:11

Pamiętamy :P
Zniszczyć gniazda obczych to znaczy zestrzelić wszystkie osy czy te zielone kółka z materią organiczną? Skoro mają być opuszczone gniazda to zniszczyć je można tylko jeśli to ta 2 opcja.

Abadon - 24-04-2011, 21:18

Powiem tak. Całkowita eksterminacja kosmitów.

Cytat:

Przypominam że w Misji 9 miały być błędy Window$a...


Hmm... ładnie się to też łączy z fabułą ;D

krzys_h - 04-09-2011, 15:16

Jak już pisałem w ShoutBoxie wróciłem do tworzenia tej misji. Po kilku problemach z limitem obiektów mam mapkę, lecz brakuje w niej programów dla obcych. Potrzebuję:
* Program dla AlienWasp - Strzeżenie najbliższego AlienNest (ewentualne podanie pozycji przez cmdline) i po zbliżeniu dowolnego robota lub astronauty przejście w tryb nalotu (rozpoczęcie ataku)
* Program dla AlienAnt - Atak (jeśli odległość zbyt mała to podchodzi bliżej)
* Program dla AlienSpider - tak jak wyżej
* Następny numer EartHeadlines!!!

Zachęcam do włączenia się w projekt wszystkich użytkowników. Jeśli chcecie zrobić któryś program to napiszcie, żeby się nie okazało, że 2 osoby pracują nad tym samym.

[ Dodano: 04-09-2011, 17:13 ]
Zapomniałem:
Uwaga! Na drodze mrówek i pająków jest woda! (trzeba ją okrążyć)

Raptor - 04-09-2011, 21:31

krzys_h napisał/a:
* Następny numer EartHeadlines!!!

Niestety Abadon tymczasowo odszedł z forum, być może na rok, a to on właśnie był zawsze odpowiedzialny za to :-/ ...

Jednakże mogę spróbować go zastąpić w tej roli :) . Muszę tylko poświęcić się trochę lekturze poprzednich numerów EartHeadlines, by zachować spójny ciąg wydarzeń.

krzys_h - 05-09-2011, 20:36

@up: Nie tylko on:
Abadon napisał/a:
Kadra zajmująca się projektem C2


[...]

Redaktorzy EartHeadlines:
    :arrow: Abadon
    :arrow: DOJO
    :arrow: Berserker
    :arrow: Apus
    :arrow: DeiDara
    :arrow: lukas_j
    :arrow: adiblol
    :arrow: inni (?)


W tym podpunkcie jest chyba najwięcej osób, czy nikt z nich już się nie interesuje tym projektem? Większość chyba nie, ale Berserker, Apus, adiblol ( i ja :) ) mogli by coś zrobić... Ale oczywiście nikogo nie zmuszam.

Apus - 06-09-2011, 19:15

Eee... nie wiem dlaczego znalazłem się na liście redaktorów EartHeadlines, bo ja robiłem raporty do misji, ale mogę pomóc, tylko co mam zrobić.

Co do tych programów, to mogę zrobić, jeśli to ma być program typu "idź i zniszcz, nie patrzac na to, że własnie dedasz od DefenseTower" to mogę zrobić. :-)

krzys_h - 06-09-2011, 21:54

Programy dla mrówek i pająków mają działać właśnie na takiej zasadzie (później wprowadzimy sztuczną inteligencję). Programy dla os mają działać na takiej zasadzie:
1. Lataj koło najbliższego AlienNest
2. Jeśli coś zbliży się na mniej niż załóżmy 30 m to przejdz do punktu 4.
3. Wróć do punktu 1
4. Rób to co mrówki i pająki (atakuj bazę gracza)


Powered by phpBB modified by Przemo & WRIM © 2003 phpBB Group